گجرات و فن آوری دانشگاه سیستم هک pvt اطلاعات دانش آموزان به بیرون درز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 6:21:59 am به دانش آموزانی که برای

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 6:21:59 am
gujarat technological university, gtu, gtu system hack, gtu students personal info leaked, indian express news به دانش آموزانی که برای ثبت نام آنلاین امتحانات را آپلود داده های خود از جمله عکس و اطلاعات شخصی. (بازنمودی)

به گجرات فن آوری دانشگاه (GTU) سیستم هک شد در روز پنج شنبه و اطلاعات شخصی حدود 1200 لیسانس مهندسی (توان) دانش آموزان خود را از جمله عکس های پان کارت Aadhaar کارت و کارت شناسایی رای دهندگان اطلاعات به بیرون درز شد در یک وب سایت.

GTU ثبت یک شکایت با احمدآباد Cyber Crime تلفن های زیر که مقامات گفت که تحقیقات راه اندازی شده است به این مورد.

"ما از آغاز تحقیقات در این مورد اما هیچ صنوبر شده است تسلیم همانطور که از در حال حاضر. ما دریافت کرده اند شکایت رسمی از مقامات و هر پروب تصمیم به فایل مورد گرفته خواهد شد" گفت: J M Yadav, دستیار کمیسر پلیس (ACP), Cyber Crime.

GTU را توان هشتم-ترم دانشجويان اسناد که آپلود شده توسط دانش آموزان برای برگزاری امتحانات به صورت آنلاین به بیرون درز شد در اینترنت. اما در روز بعد آن را پایین کشیده شد از این لینک که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در اینترنت و رسانه های اجتماعی.

"در مجموع 28,000 دانش آموزان ثبت نام برای آزمون آنلاین, اما از 1200 پس از اعمال مراحل ثبت نام بود. ما نظر خود را درخواست و انجام یک محاکمه اجرا برای آنها در تاریخ 28 ژوئیه در اواخر شب. در بررسی ما شناسایی شده است که اطلاعات به بیرون درز شد از این دانش آموزان گفت: GTU معاونت نوین Sheth.

"هنگامی که ما اعلام کرد که ما خواهد بود پرونده با شکایت پلیس به زودی پس از آن لینک به حال کار متوقف شد" گفت: Sheth.

"در آن تایید شده است که سیستم هک شد و هکر را نیز شناسایی شود. وجود دارد بدون آزمون اطلاعات مربوط به مانند مقالات پرسش که هک شد و به بیرون درز" اضافه شده Sheth.

به دانش آموزانی که برای ثبت نام آنلاین امتحانات را آپلود داده های خود از جمله عکس و اطلاعات شخصی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب