می میگوئل سانو آماده برای دوقلوها' درب بازکن? تحت شرایطی ممکن است

این فصل البته هر چیزی است اما به خصوص برای Sano که وارد هدف زمینه برای روز اول خود را از اردوگاه پس از گذراندن

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

این فصل البته هر چیزی است اما به خصوص برای Sano که وارد هدف زمینه برای روز اول خود را از اردوگاه پس از گذراندن دو هفته گذشته قرنطینه در زیرزمین خانه خود را با COVID-19. دوقلوها برای اولین بار baseman اول سازماندهی فعالیت های تیم در بیش از چهار ماه بود و روز پنج شنبه در CHS زمینه است.

بنابراین آیا سانو خواهد بود "آماده" برای بازی White Sox در نرخ تضمین شده زمینه Baldelli گفت نسبی است. واقعیت این است که بقیه تیم است که تنها سه هفته به هر حال.

"در یک وضعیت عادی شما نمی خواهد فکر می کنم که یک هفته یا شاید حتی برای بعضی از بچه ها دو هفته و نیم — ممکن است به اندازه کافی به آنها را آماده برای زمستان آموزش" Baldelli گفت: پس از چهار شنبه شب intrasquad بازی هفت دور مسابقه به پایان رسید که در یک 3-3 کراوات. "که در واقع باعث می شود شما فکر می کنم در مورد همه این موقعیت های متفاوت; ما مجبور به فکر می کنم در مورد همه چیز متفاوت است.

"پس است (سانو) رفتن به کاملا آماده در هر راه ممکن است ؟ من نمی توانم پاسخ بدهم. من نمی دانم اگر هر کسی می تواند. او ممکن است در شکل خوب جسمی (اما) ممکن است دیده می شود به اندازه کافی تبادل. او ممکن است آماده برای رفتن در هر راه ممکن است. این چیزی است که این در هفته آینده است."

در حالی که دوقلوها' عمده leaguers در زمان دوشنبه خاموش سانو بود با بقیه 60-بازیکن, استخر, در, St. Paul گرفتن اولین کار واقعی پس از اردوگاه های آموزشی لغو شد در اواسط ماه مارس. او گفت: او تا به حال هرگز هر coronavirus علائم و ضربه زدن به یک توپ را روی گوه و به چابکی کار در حالی که قرنطینه و Baldelli گفت: او به نظر می رسد در شکل بزرگ که مربیان قرار داده و او را از طریق wringer در روز چهارشنبه.

سانو و هم تیمی بایرون Buxton, زخمی در حالی که ردیابی پرواز توپ در دوشنبه هر گفت که او خواهد بود آماده برای فصل بازکن. Buxton تشخيص با یک پیچ خوردگی در پای چپ خود گفت: او در دسترس خواهد بود برای روز سه شنبه نمایشگاه در برابر توله در زمینه انوری.

Baldelli همچنان هوشیار بود اما خوشحال به شنیدن خود را avowals.

"ما در حال رفتن به آنها را در یک وضعیت به موفقیت و نه تا به حال آنها را در معرض خطر, بنابراین ما در حال رفتن به تماشای آنها را هر روز ،" او گفت:.

نامزدها به طلسم Buxton در مرکز شامل حق fielder حداکثر کپلر و چهارم outfielder جیک غار هر یک از آنها بازی وجود دارد و فصل گذشته پس از Buxton از دست داده بود به یک Aug. 1 آسیب دیدگی شانه. Rookie LaMonte وید جونیور یک احتمال است و همچنین. جانباز Marwin گونزالس است و به احتمال زیاد پر کردن در پایه اول اگر چه Ehire Adrianza شده است وجود دارد در اردوگاه به عنوان به خوبی.

Swing shift

یکی از بسیاری از چیزهای عجیب و غریب در مورد خبر داد و بیداد, بازی های برگزار شده در خالی ورزشگاه با سر و صدای جمعیت و موسیقی مبتنی بر سیستم PA شد از دیدن دوقلوها تغییر خود به خود batters. به نظر می رسید کمی سرد در یک راه قابل تحسین.

اما Baldelli تیم ساخته شده است که استفاده زیادی از دفاعی شیفت و او در تلاش برای گرفتن تیم خود را آماده به بازی بازی های واقعی.

"من فکر می کنم بخش زیادی از این بازی در حال حاضر که آن را احساس نمی کند بسیار عجیب و غریب و بسیار متفاوت," او گفت:. "من ممکن است پاسخ داده که متفاوت از چند سال پیش به تماشای بیس بال و یا بازی داد و بیداد بازی از برخی از نوع. اما این روزها بازیکنان هستند تا در هماهنگی با آن است.

"آن را این راه: این احساس عجیب و غریب و حتی اددر را نمی توان در حال حرکت و تغییر و برقراری ارتباط دفاعی تر از آن خواهد بود فقط برای ایستادن وجود دارد در یک سنتی نقطه."

چشم انداز سازمان دیده بان

برخی از دوقلوها' top چشم انداز کمک به پر کردن فهرست اسامی برای Wednedsay بازی و نگاه خوب آن را انجام می دهند.

ترور Larnach یک 6-پا-4 outfielder دوقلوها انتخاب خود در دور اول انتخاب و در سال 2018 پیش نویس رفت و 2 به 3 با دو هواپیمای تک و strikeout در حالی که بازی درست میشه. الکس Kirilloff, تیم های برتر انتخاب و در سال 2016 به ثمر رساند متهور اجرا پس از رسیدن بر روی زمین زیر کشت تک و پیشبرد دوم در یک پرتاب خطا.

تراویس Blankenhorn اول baseman گرفته شده در دور سوم 2015 پیش نویس رفت 1 به 2 با دو اجرا به ثمر رساند و بالای ابتلا به چشم انداز Ryan Jeffers گره خورده است بازی با یک اجرا خانه کهنه مسکن تایلر Clippard در هفتم زمین باز یافته.

"ما باید آینده عمده-لیگ استعداد بچه ها که واقعا توانایی بالاتر از متوسط موثر بازیکنان و به ما کمک امیدوارم برنده بسیاری از بازی ها" Baldelli گفت. "... شما انتظار می رود آنها را به ادامه برای دریافت بهتر و رشد و بهبود و تبدیل به آن دسته از بچه ها که شما تماشای تلویزیون در هر شب. کسانی که انتظارات ما برای آن دسته از بچه ها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب