سای تنظیم SOP برای مراکز اما آموزش به ادامه تنها پس از MHA ترخیص

حذف کم-تهویه تغییر اتاق ضد عفونی تجهیزات آموزشی را بعد از هر استفاده از یک نوار در مبارزه در حال حاضر برای اس

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

حذف کم-تهویه تغییر اتاق ضد عفونی تجهیزات آموزشی را بعد از هر استفاده از یک نوار در مبارزه در حال حاضر برای استفاده از ورزشگاه در شیفت — اینها برخی از اقدامات برای مقابله با COVID-19 تهدید است که ورزش قدرت هند پیشنهاد اگر آموزش از ورزشکاران رزومه در اواخر این ماه.

SAI است حاوی جزئیات پیش نویس از روش عملیاتی استاندارد (SOP) به دنبال قبل از بازگشایی آن در مراکز آموزشی تا پایان این ماه به عنوان پیشنهاد شده توسط وزیر ورزش Kiren Rijiju اما موضوع به ترخیص از خانه و سلامت وزارت.

شش عضو کمیته به ریاست وزیر Rohit Bharadwaj است حاوی 33 صفحه از سند است که هنوز به تصویب ورزشی و وزارت بهداشت.

در این سند پیشنهاد ساخت Arogya Setu برنامه اجباری برای همه ورزشکاران و کارکنان سخت اجتماعی فاصله در سالن آموزش استفاده از PPE کیت توسط پزشکان در وظیفه افزایش بهداشت اقدامات و نظارت دقیق از ورزشکاران سلامت در میان کشت از اقدامات برای مقابله با تهدید ناشی از این ویروس مرگبار است.

"این کمیته برشمرد گسترده SOP اما هنوز نهایی نشده است. این اولین پیش نویس است که هنوز به تایید توسط وزارت ورزش و همچنین وزارت بهداشت و درمان. ما نمی توانیم انتظار SOP به تصویب در کلیت" یک سای منبع گفت PTI.

سای فرستاده است در سراسر این پیش نویس به ورزش های ملی فدراسیون (NSFs) به دنبال نظر خود را توصیه.

"در پایان از سرگیری آموزش بستگی دارد MHA دستورالعمل. اگر MHA میله فعالیت های ورزشی در آینده آن دستورالعمل صادر می شود پست مستند 3 مانند آن را در مطلب قبلی دستورالعمل های وزارت ورزش نمی تواند رزومه آموزشی" منبع اضافه شده است.

این کشور را وارد مرحله چهارم از مستند از مارس 18 اما قابل توجهی تسهیلات نیز انتظار می رود.

"SAI عمل کرده و در صورت فعال گذاشته و پایین SOP در مورد MHA می دهد یک پیش بروید برای آموزش" این منبع گفت.

این SOP یک کپی از است که با PTI نشان می دهد سرگیری آموزش در گروه های کوچک است که در هند بازیکنان هاکی در حال حاضر اظهار داشت: در حاضر در جلسه با وزیر ورزش Kiren Rijiju در روز پنج شنبه.

این SOP خواستار COVID-19 تست از همه ورزشکاران خواهد بود که بازگشت به امکانات آموزشی.

"بازگشت ورزشکاران باید قرنطینه شود تا نتایج تست آنها را روشن از COVID-19 انقباض. نهایی ترخیص کالا از گمرک باید ارائه شده توسط دکتر در شارژ در مربوطه سای مراکز" آن بیشتر متحده است.

"استفاده از تجهیزات تناسب اندام مجاز مي باشد در حالی که با پوشیدن دستکش و ماسک صورت و تحت متعاقب استفاده از مواد ضد عفونی کننده پس از آن. استفاده از اتاق تناسب اندام مجاز مي باشد در گروه های کوچک با حداکثر 5 نفر زیر رعایت فاصله هنجارها" را به آن می افزاید.

SAI کمیته نشان می دهد که فیزیوتراپی و ماساژ اجتناب شود مگر اینکه "کاملا ضروری است". این پروتکل برای این جلسات نیاز به افراد درگیر به دنبال اولیه بهداشت.

"ورزشکاران باید درمان به صورت جداگانه در بزرگ تهویه اتاق. اگر لازم اضافی در اتاق باز ممکن است با ضد عفونی معاینه تخت" در این سند آمده.

علاوه بر سای مراکز SOP اگر مورد تایید نیز می باشد قابل استفاده در مراکز خصوصی مانند Padukone-Dravid مرکز ورزشی تعالی و Pullela Gopichand آکادمی بدمینتون, در میان دیگران.

این SOP همچنین با تاکید بر نیاز به تشکیل یک COVID نیروی کار در هر مرکز آموزشی با مرکز-در-اتهام به عنوان آن سابق مقام رئیس.

این SOP بیشتر آمده است که این امر می تواند مسئولیت NSFs برای اطمینان از پایبندی کامل به آموزش پروتکل های.

"NSFs باید معرفی بهداشت افسر برای اطمینان از رعایت و اجرای تمام اقدامات حفاظتی برای ورزشکاران و کارکنان ایمنی است."

SAI پنل پیشنهاد تنها یک نقطه دسترسی برای ورود و خروج در سالن آموزش با استفاده از امکانات غیر سای ورزشکاران و یا خارجی ها ممنوع می باشد تا relaxations اعلام شده توسط دولت مرکزی بر اساس شرایط محلی.

در این سند پیشنهاد حداکثر محدودیت برای تماس با ما ورزش نمی خواهد که هر گونه مبارزه در آموزش خود برنامه در حال حاضر.

"کارکنان اضافی باید منصوب مناسب برای ضد عفونی کردن تجهیزات قبل از استفاده مداوم" آن را می گوید.

"تجهیزات که موظف است به اشتراک گذاشته شود و مورد استفاده به طور مداوم در طول آموزش از قبیل پانچ/لگد زدن, کیسه, با شدت بهم زدن توپ پرش طناب و غیره. باید با دقت استفاده شود بدون استفاده از این تجهیزات به rub/لمس چهره پاک کردن عرق پوشش دهان" را به آن می افزاید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن