راه آهن لغو قطار به طور منظم تا 12 اوت: همه شما نیاز به دانستن در مورد لغو و بازپرداخت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 12:33:23 pm تمام قطار به طور منظم از قطار

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 12:33:23 pm
Indian Railways, Railways cancels regular trains, Irctc.co.in, India lcokdown, India coronavirus cases, Indian express تمام قطار به طور منظم از قطار ویژه که اجازه داده شد برای اجرا در ماه مه و ژوئن لغو شده اند از 1 جولای تا آگوست 12.

نگه داشتن در ذهن افزایش تعداد coronavirus موارد در کشور راه آهن هند است تصمیم به تعلیق قطار به طور منظم خدمات تا 12 اوت. "همه بلیط های رزرو شده به صورت منظم زمان مطرح قطار برای سفر به تاریخ از 01.07.20 به 12.08.20 نیز ایستاده لغو شد. هزینه کامل تولید خواهد شد" راه آهن مدیره سفارش اعلام کرد.

قطار به طور منظم خدمات شده اند مختل روز پیش از سراسر کشور مستند آغاز شد که از 25 مارس. راه آهن هند بود از سر آن خدمات محدود به اجرا در ظرفیت کامل در مارس 12, پس از یک وقفه نزدیک به دو ماه پس از تمام قطار لغو شد با توجه به کروناویروس باعث lockdown. فاز دوم محدود سرگیری آغاز شده است و در تاریخ 1 ژوئن.

راه آهن نیز با اجرای بیش از 4000 Shramik قطار ویژه از تاریخ 1 مه به کشتی کارگران مهاجر به خانه متحده است. جدا از این کل خدمات مسافر بوده است unoperational. اما در ادامه به اجرای آن حمل و نقل و بسته خدمات.

که قطار لغو شده اند و آن را ادامه خواهد داد به اجرا ؟

تمام قطار به طور منظم از قطار ویژه که اجازه داده شد برای اجرا در ماه مه و ژوئن لغو شده اند از 1 جولای تا آگوست 12. تمام قطار ویژه — 12 جفت در حال اجرا در Rajdhani مسیرهای پس مارس 12 و 100 جفت عامل از ژوئن 1 — ادامه خواهد داد و منابع گفت: هند اکسپرس. محدود ویژه حومه خدمات آغاز شد که به تازگی در بمبئی به کشتی خدمات ضروری پرسنل شناسایی شده توسط مقامات محلی خواهد شد و همچنین در ادامه به اجرای, مقامات گفت.

چرا راه آهن لغو این قطار دوباره ؟

پس از تعلیق همه خدمات قطار در ماه مارس زمانی که در سراسر کشور مستند اعلام شد, برای اولین بار در این دولت آغاز شده آرامش بخش برخی از محدودیت های اعمال شده در ماه گذشته. راه آهن هند بود از سر آن خدمات محدود به اجرا در ظرفیت کامل در مارس 12, پس از یک وقفه تقریبا دو ماه. در تاریخ 1 ژوئن در فاز دوم مدرج سرگیری قطار مسافری عملیات آن را تحت فشار قرار دادند به خدمات 100 قطار بیشتراز جمله 17 Jan Shatabdis پنج Durontos و یک تعداد به طور سنتی محبوب پست الکترونیکی و یا قطار اکسپرس به نقاط مختلف هند.

اما در حال حاضر به عنوان coronavirus موارد در هند همچنان به افزایش راه آهن دوباره تصمیم به لغو این قطار به طور منظم خدمات در تلاش برای مهار این موارد در کشور است.

چگونه برای به دست آوردن بازپرداخت?

راه آهن مدیره گفته است که کسانی که رزرو بلیط خود را از 1 جولای تا 12 اوت هزینه کامل دریافت کنید. قبل از مستند راه آهن عمل حدود 12000 قطار هر روز حمل و نقل 2 کرور مردم است.

"برخی از مسافران به حال رزرو بلیط قطار به طور منظم در حال اجرا قبل از lockdown برای سفر تا 12 مرداد ماه سال 2020 (120 روز از 14 آوریل سال 2020). به منظور تسهیل کامل بازپرداخت به آن دسته از مسافران که در حال رزرو بلیط و یا قبل از 14 آوریل سال 2020 این رزرو لغو شده اند" یک سخنگوی راه آهن گفت.

هنگامی که تمام قطار رزومه

به عنوان در هر زمان اطلاع رسانی قطار در حال برنامه ریزی برای از سرگیری از 13 اوت. راه آهن سخنگو همچنین گفت: راه آهن است که نظارت بر اشغال موقعیت ویژه این قطار به طور منظم و هر زمان که تصمیم گرفته شده است را به شما معرفی جدید قطار ویژه آن برنامه اطلاع داده خواهد شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب