جفت بازداشت در داکوتای شمالی پس از فرار از صحنه تیراندازی و آتش که در سمت چپ 1 مرده در مینه سوتا

تراویس ارل گانینگ, 37, از Clearbrook, Minn., متهم است که با کمک یک مجرم درجه اول سرقت تشدید و ربکا الیزابت Loc

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

تراویس ارل گانینگ, 37, از Clearbrook, Minn., متهم است که با کمک یک مجرم درجه اول سرقت تشدید و ربکا الیزابت Lockman, 30, از بمیجی متهم به کمک یک مجرم. هر دو در حال برگزار شد در بخش زندان شهرستان در مینت, N. D., پس از فرار اجرای قانون است. یک سوم مشکوک است که هنوز هم بزرگ است.

با توجه به شکایت کیفری:

این Beltrami County Sheriff دفتر دریافت یک تماس در 12:34 صبح روز یکشنبه, مه 3 از گزارش کسی که زخم گلوله و آتش سوزی در 11000 جلوگیری از Trengrove جاده شمال غرب در اعطای Valley Township, 10 مایلی غرب از بمیجی در شمال مینه سوتا مرکزی با توجه به انتشار از Beltrami County Sheriff موبایل Beitel.

زمانی که مقامات در صحنه وارد خانه شد به طور کامل فرا گرفته و در شعله های آتش و ماموران دریافتند یک مرد با چند زخم گلوله توسط یک نزدیکی outbuilding. مرد گفت: مقامات او وارد خانه اش و به ضرب گلوله کشته شد و او بازگشت و آتش است. او همچنین گفت: هم اتاقی بود که حساب نشده.

در حالی که canvassing صحنه نمایندگان واقع شده باقی مانده از نر فردی داخل سوزاندن اقامت با آنچه در ظاهر به زخم گلوله به سر. شواهدی وجود دارد که آتش سوزی شروع شده بود و خواسته بود همچنین با توجه به اسناد دادگاه.

A body was found inside a burning house along Trengrove Road Northwest along with a man nearby suffering from multiple gunshot wounds early Sunday in Grant Valley Township, 10 miles west of Bemidji. (Jillian Gandsey / Bemidji Pioneer)

یک بدن داشت در داخل یک خانه در حال سوختن همراه Trengrove جاده شمال غرب همراه با یک مرد در نزدیکی مبتلا به زخم گلوله چند اوایل یکشنبه در اعطای Valley Township, 10 مایلی غرب از بمیجی. (جیلیان Gandsey / بمیجی پایونیر)

هر دو قربانیان هنوز شناسایی شده توسط اجرای قانون است.

نمایندگان در بر داشت چندین پوسته پوسته و یک تلفن همراه ردیابی بازگشت به گانینگ. یک وسیله نقلیه ثبت شده به گانینگ نیز دیده می شود به رانندگی به دور از خانه.

صحبت کردن با گانینگ پدر و معاونان قادر به تایید می کنند که Lockman و گانینگ در یک رابطه است. گانینگ پدر نیز گفت: SUV خود را و .22 کالیبر تفنگ گم شده بودند که اسناد و مدارک نشان می دهد. گانینگ برادر همچنین گفت که او از او خواسته بود تا برای .22 گلوله از روز قبل.

اجرای قانون در مصاحبه با دو تن دیگر از شاهدان. اولین شاهد در Fosston دریافت پیام های متنی از Lockman در 3:30 صبح مه 3 درخواست از آنها برای "بلند شو." گانینگ و Lockman برداشت اول شاهد و شاهد مشاهده زخم گلوله در گانینگ پا که به او گفته بود از یک "معامله بد رفته است."

دوم شاهد بود و پس از آن را برداشت و خارج شد خودرو. دوم شاهد و سپس سوار به مینت با گانینگ و Lockman. در مینت ، Gunning به بیمارستان منتقل شد برای زخم گلوله. دوم شاهد گفت: Lockman سپس آنها را به یک ماشین شستشو برای تمیز کردن خون از داخل خودرو با توجه به اسناد و مدارک.

نمایندگان قرار داده شده بود را در سراسر کشور هشدار برای SUV و تماس با بخش County, North Dakota کلانتر ، گانینگ دستگیر شد در مینت بیمارستان و Lockman دستگیر شد در حالی که پس از رسیدن به بیمارستان در مارس 3.

در یک Mirandized بیانیه گانینگ اعتراف به سرقت تشدید که منجر به مرگ است. او گفت که مقامات او در زمان کالیبر .22 تپانچه و پدرش بیوک LeSaber و سوار به Beltrami County با Lockman و سوم شک دارم.

گانینگ مدعی او و سوم, unnamed مشکوک و برنامه ریزی شده به غارت اقامت در Trengrove جاده شمال. او گفت آنها در نظر گرفته شده برای او را تهدید می کند با اسلحه, سرقت, مواد مخدر امن و پول است. گانینگ, Lockman و سوم شک دارم سوار به محل اقامت. گانینگ و سوم شک با عجله داخل در حالی که Lockman ماند در ماشین.

داخل سومین مظنون brandished یک .22 کالیبر تفنگ دستی و کارگردانی قربانی به اتاق خواب خود را با زور اسلحه, با توجه به اسناد و مدارک. گانینگ گفته مقامات او در زمان غیر قانونی مواد کنترل شده یک 9mm handgun و امن است. به عنوان گانینگ در نظر گرفتن این موارد به وسیله او شنیده ام یک گلوله در اتاق خواب و پس از آن شاهد قربانی رو به پایین و خونریزی از پشت سر با سومین مظنون در اختیار .22 کالیبر تفنگ دستی.

آنها فرار و اقامت مواجه دومین قربانی خارج و رد و بدل شدند. گانینگ گفت که Lockman سپس آنها را سوار دور و سفر شمال در جونز Townhall جاده که در آن Lockman متوقف و سوم مظنون فرار خودرو. گانینگ و Lockman سپس پنهان اموال گرفته شده از سرقت و قتل در جنگل کردن از یک جاده خاکی در نزدیکی جونز Townhall جاده ها است. آنها پس از فرار به داکوتای شمالی برای جلوگیری از بازداشت.

روز شنبه, آوریل 4 Beltrami County نمایندگان و اداره جنایی دلهره واقع این اموال به سرقت رفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب