آموزش 0 تا 100 کالاف دیوتی موبایل سبک بتل رویال

بعد از بخش چندنفره، Call Of Duty تلفن همراه همچنین از وضعیت بتل‌رویال هم پشتیبانی می‌کند. بتل رویال

توسط NEWSMINERAL در 10 بهمن 1401

بعد از بخش چندنفره، Call Of Duty تلفن همراه همچنین از وضعیت بتل‌رویال هم پشتیبانی می‌کند. بتل رویال کالاف دیوتی موبایل داری حالت‌های انفرادی و تکی است. در این نصیب ۱۰۰ بازیکن به وسیله هواپیما روی نقشه رها می‌شوند و می بایست اساسی گشت‌و‌گذار در گوشه و کنار تفنگ و تجهیزات پیدا کنند. درنهایت آخری فرد یا گروهی که زنده بماند پیروز است.

خرید سیپی

نقشه های بتل رویال را بشناسید

نقشه بتل رویال کالاف دیوتی موبایل  از محیط‌های متعدد مهم ویژگی متعدد تشکیل شده است. مناطقی که وسایل نقلیه خوبتر و مهمات بیشتری در آن‌ها پیدا می‌شود بهترین آیتم برای جست‌وجو می باشد در ادامه به باز‌نگری مناطقی که بیشترین لوت را دارند، می‌پردازیم.

در نقشه بالا دایره‌های قرمز رنگ مکان‌های هستند که بیشترین و بهترین مهمات در آن‌ها پیدا می‌شوند. یک عدد از مهم‌ترین وسایل نقلیه بازی کالاف دیوتی موبایل هلیکوپتر است تا اکنون از این وسیله به جهت عبور و مرور به کار گیری کرده‌اید؟ در نقشه زیر به شما مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌جا هلیکوپتر پیدا کنید اصلی رنگ زرد رنگ معلوم شده است. صرفا حواستان به اشخاصی که از زیر به شما شلیک می‌کنند، باشد.

کلاس های بتل رویال

با استفاده از کلاس Clown زامبی‌ها را به جان دشمنانتان بیاندازید

یکی از قابلیت‌های جذابی که وضعیت بتل رویال کالاف دیوتی تلفن همراه را از سایر بازی‌ها مختلفی می‌کند، ویژگی کلاس‌ها است. دوست دارید دشمنان‌تان را از پشت دیوار هم پیدا نمایید یا این که اینکه اصلی گروهی از زامبی ها دشمنانتان را بی خبر گیر کنید، در این بازی هشت کلاس گوناگون وجود داراست که در شروع هر بازی ‌باید کلاس خود را گزینش کنید.

طرفدار هر کدام از کلاس‌ها می باشید یادتان نرود زمانی فرود آمدید کلاس‌ خویش را ارتقاء دهید. به جهت این کار به نقاط بنفش رنگ بر روی نقشه اعتنا نمایید که اسم همین نقاط ترمینال است. زمانی که ترمینال‌ها مهیا شود، بازی به شما اعلام می‌کند. به این نقاط بروید و قطعه‌های که به جهت ارتقا کلاس‌تان حتمی است، را بردارید. وقتی کلاس‌تان ارتقا می‌دهید توانایی‌های شما ارتقا پیدا می‌کند. فهرست کلاس‌های متفاوت بازی به شرح پایین است:

 

Clown: همین کلاس منحصر به فرد عاشقان کال اف دیوتی تلفن همراه زامبی است. این کلاس یک اثاثیه بازی بامزه در اختیار شما قرار می‌دهد که زمانی آن‌را به سمت دشمنانتان پرتاب می‌کنید، اساسی به کارگیری از آهنگ مخصوصی زامبی‌ها را فرا می‌خواند. همین زامبی‌ها به سمت نیروهای اطراف خود حمله می‌کنند و اگر کسی را به جهت حمله کردن پیدا نکنند به دور اسباب بازی جمع می‌شوند و اثاثیه بازی پس از گذشت دوران مشخصی منفجر می‌شود.  

Scout: همین بضاعت و توان به شما قابلیت پرتاب دارت‌های حسگر دار را می‌دهد. همین دارت‌ها مکان کل دشمنان محدوده شما را بر روی رادار نشان می‌دهد. 

Medic: اهمیت استفاده از همین کلاس یک محدوده شفا منتخب ساخت می‌شود و اگر شما یا هم‌تیمی‌های شما در همین محدوده قرار بگیرید، تندستی شما ارتقا می‌یابد.

Ninja: این کلاس یک قلاب در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید دارای استعمال از آن بر روی ساختمان‌ها بروید یا این که مسیر‌های کوتاهی را پرسرعت بپیمایید.

Defender: به کارگیری از سپر همیشه یکی از از موثرترین روش‌ها برای مبارزه اهمیت دشمنان بوده است. این کلاس یک سپر تغییر‌و تحول شکل‌دهنده ضد گلوله در اختیار شما قرار می‌دهد که زمان باز شدن یک اشاره گر نابینا کننده 3 ثانیه‌ای هم می‌زند.

Mechanic: همین کلاس امکان به کارگیری از یک داخل (Drone) را به شما می‌دهد. همین وسیله بالای سر شما پرواز می‌کند و وظیفه‌ی آن پیدا نمودن دشمنان محدوده شما است. 

Trickster: همین کلاس بهترین مورد برای فراروگریز است. دارای فعال شدن همین کلاس به وسیله سنسورهای هولوگرافیک دو شبیه‌سازی از شما درست می‌شود که هر مورد به سمت خاصی حرکت می‌کنند و فعالیت شناسایی شما را سخت‌تر می‌کند. همینطور اساسی ارتقاء شتاب حرکت به شما امکان فرار پرسرعت از محل را می‌دهد. 

Airborn: دارای استعمال از همین کلاس چهار عدد صندلی پرنده در اختیار شما قرار می‌گیرد که به شما را به آسمان می‌برد و می‌توانید اهمیت به کار گیری از بال‌های خود سریع به هر سمتی که می‌خواهید بروید.  

نکات و ترفندهای بخش بتل رویال کال اف دیوتی موبایل:

آدرنالین

برای برگرداندن تندستی خویش از آمپول آدرنالین به کارگیری کنید. همین آمپول علاوه‌‌بر این‌که تن درستی شما را لبریز می‌کند، به شما ۱۵۰ امتیاز جان مازاد هم می‌دهد چیزی که در هیچ کدام از شفا بخش‌های دیگر وجود ندارد. 

همیشه آماده باشید

در کالاف دیوتی تلفن همراه بتل رویال هیچگاه نمی‌دانید کی و از چه جایی به شما شلیک می‌شود. بنابراین همیشه خشاب خویش را لبریز نگه دارید و موقع شلیک نمودن هم کارایی نمایید به سمت سر حریف نشانه‌گیری کنید. قسمت‌های دیگر تن مقاومت بیشتری دارند و درصورتیکه در یک مبارزه رو در رو رقیب سر شما را نشانه برود، باید حساس نبرد خداحافظی کنید. همچنین شلیک تحت آب یک عدد دیگر از توانایی‌های جذاب بازی کالاف دیوتی تلفن همراه است. شما می‌توانید پایین آب نهفته شوید و به معاندان خویش شلیک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن