Ganguly دادخواستها وابسته در لیگ داخلی فصل

در اولین سفر رسمی ارتباطی به شرکت های وابسته از BCCI از COVID-19 شیوع رئیس Sourav Ganguly مطمئن باشید این دولت

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

در اولین سفر رسمی ارتباطی به شرکت های وابسته از BCCI از COVID-19 شیوع رئیس Sourav Ganguly مطمئن باشید این دولت انجمن های برگزاری لیگ و آماده شدن برای آینده داخلی فصل را با یک مجموعه جدید از دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد). اما نامه برانگيخته مخلوط پاسخ از دولت و انجمنها ،

Ganguly را پست دیده هندواظهار داشت: "BCCI در حال کار بر روی تمام گزینه های ممکن است به اطمینان حاصل شود که ما قادر به مرحله IPL در این سال حتی اگر این به معنی بازی در مسابقات خالی استادیوم."

Ganguly همچنین به اطلاع اعضا که BCCI شده است "کار بر روی فرمت های مختلف و گزینه های" برای کریکت داخلی. "BCCI خواهد آمد تا با جزئیات بیشتر در طول چند هفته آینده" او گفت:, و اضافه کرد که BCCI است "در روند" تهیه دستورالعملهای عملیاتی استاندارد دولت برای انجمن های بر از سرگیری کریکت در پی این بیماری همه گیر.

Saurashtra انجمن کریکت, منشی, Himanshu شاه با استقبال از ارتباطات است. "این دلگرم کننده برای دیدن BCCI رئیس جمهور رسیدن به تمام انجمن ها و جلسه ما در مورد برنامه های خود را. امیدوارم ما باید وضوح بیشتری در مورد فصل آینده به زودی" شاه گفت هندو.

نه همه دولت انجمن های خوشحال هستند با ایمیل. "مطلقا هیچ چیز جدید و یا بتن در آن است. اگر در چنین یک ایمیل به حال به آن ارسال شود آن را باید به چهار هفته قبل است. آن زمان برخی از مراحل بتن در حال اعلام کرد در مورد فصل داخلی گفت:" از یک انجمن از جنوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن