در Covid بار 500 اخراج به خانه کسانی که آواره برای Chhattisgarh رودخانه زیباسازی پروژه

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده: 10 ژوئن 2020 3:33:33 pm در میان Covid گیر این 500

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده: 10 ژوئن 2020 3:33:33 pm
chhattisgarh eviction 500 people, arpa river, river housing eviction در میان Covid گیر این 500-عجیب و غریب مردم شده اند به طور ناگهانی مجبور به خیابان. (بازنمودی)

حدود 500 نفر از 100 خانواده که تا به حال چمباتمه در دولت مسکن مقرون به صرفه پروژه ساختمان ها در بخش هایی از این شهر خارج شده اند بیش از سه روز. دولت می خواهد به در یکی دیگر از مجموعه ای از افراد که نیاز به نقل مکان کرد برای Arpa رودخانه زیباسازی پروژه, کنگره نظرسنجی وعده برای ایجاد یک riverfront.

این ساکنان عمدتا بعد کارگران کالسکه-دستگاه کشش و خانه کمک می کند که یا مهاجرت از روستاهای اطراف و یا متولد شد در یک حلبی که تاکنون تخریب ادعا می کنند که زندگی در اتل Awas ساختمان برای سال. یک تکه بزرگ از این ساختمان ها در مناطق شهری هنوز هم دروغ گفتن و خالی بسیاری از بدون برق و اتصالات آب.

در میان Covid گیر این 500-عجیب و غریب مردم شده اند به طور ناگهانی مجبور به خیابان.

"هر سال ما فرستاده می شود برنامه های کاربردی توضیح مشکلات ما گفتن آنها در مورد ما زندگی می کنند به طور غیر قانونی در عدم اختصاص داده شده خانه. خواسته ما برای آب و برق و اتصالات و ما اختصاص داده شود آن خانه گفت:" Amar Goswami (50) ساکن که اخراج شد.

"فرزندان ما در حال ثبت نام در مدارس دولتی در این نزدیکی هست. چگونه می تواند که اتفاق می افتد اگر ما نقل مکان کرد در ماه فوریه گفت:" Minecraft پاتل (60). او همراه با دیگران نوشته شده بود را به مقامات از جمله جمع داشتنی برای سهم.

هنگامی که تماس های منطقه جمع آوری Saransh Mittar گفت: ساکنان شد 'دروغ'. "آنها نقل مکان کرد و به خانه های خالی در ماه فوریه یا مارس است که جنایی تجاوز از اموال دولت. آنها در جایی زندگی قبل از آنها در اینجا نقل مکان کرد در ماه فوریه آنها می توانند به عقب" Mittar گفت.

اما اخراج ساکنان گفت: آنها نوشته شده بود به دولت چندین بار اطلاع رسانی در مورد اقامت خود و درخواست سهم. حدود 200 نفر در حال حاضر در جاده ها در کنار سازه های چند طبقه که تا دو روز پیش بود خانه های خود را. برخی از آنها پیچیده شده در پشه در حالی که دیگران نشستن خوشه در حدود 50 وات لامپ.

بسیاری از کودکان کوچک است. برای مثال Jayakumari است و فقط دو روز که آنها اخراج شد. 5 روز است که خواب fitfully به عنوان او 28 ساله و مادر سنگ او را نشسته در کنار یک جاده در خارج از خانه او زندگی کرده بود برای بیش از دو سال در Baheterai در بیلسپور منطقه.

یک کیلومتر دور Ranu خان (33) در تلاش است برای قرار دادن او پنج فرزند به خواب, زیر آسمان. "من پرتاب شد از شوهرم در خانه با جوانترین دختر من بود. این بود که من در حال حاضر که من با آنها برود؟" او 8 سال زمزمه "آنها حتی اجازه بدهید من کتاب".

"شب گذشته برخی از مددکاران اجتماعی به ما غذا در 2:30 هستم اما امروز این غذا رو بیش از قبل از آن می تواند به ما برسد" گفت: Malti Sahu (42) در روز یکشنبه. خواهر در قانون Rakhi است که به دنبال یک دستی پلاستیکی فن به عنوان 5-ماه-پیر پسر Monu گریه است با توجه به گرما. "در طول روز احساس می کنم مثل من خواهد مرد. نیز وجود دارد بدون آب" Rakhi گفت.

Rukmani بای (58) بود که پرستاری او 20 سال است که بیمار بود که پلیس آمد و ضربه زدن. "آنها انداخت به ما و پس از آن قفل شده خانه. ما حتی با توجه به ساعت. هیچ یک از ما کار کرده اند در طول این مستند. Mahamari ma ghar کونو ناهی devat hai (هیچ کس به ما یک خانه با توجه به همه گیر)," او گفت:.

فعال و وکیل Priyanka Shukla که تماس گرفته شد برخی از ساکنان گفت: "در حالی که در یک دست ما ادعا می تواند کمک به فقرا در این دولت از سوی دیگر ما در حال ساخت چندین نفر بی خانمان. آنچه این ضرورت را به یک پروژه زیباسازی در وسط همه گیر. آیا دولت فکر می کنم این افراد خواهد رفت؟"

"دولت می دانستند این مردم زندگی در اینجا برای سال, چرا پرتاب آنها را در طول یک بحران بهداشتی حتی به تعداد Covid موارد در حال افزایش در این شهرستان و دولت" Shukla گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن