پاک سنا قطعنامه به دنبال Nishan-e-پاکستان برای سید علی شاه Geelani

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 12:38:09 pm این قطعنامه می آید در می

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 12:38:09 pm
separatist geelani released, syed ali shah geelani released, geelani house arrest, kashmir separatist leader geelani, jammu kashmir news, hurriyat leader released این قطعنامه می آید در میان سردرگمی در Hurriyat رتبه در دره پس از Geelani را تاول حمله علیه Hurriyat رهبران در PoK,

یک ماه پس از سید علی شاه Geelani های پیری رهبر همه احزاب Hurriyat کنفرانس استعفا از پست خود به عنوان "رئیس برای زندگی" از جدایی طلب کشمیری گروه بندی با یک حمله شدید در پاکستان پس از سال های طولانی تلاش های اسلام آباد به حاشیه او نامزد در پاکستان اشغال کشمیر تلاش ها در پاکستان برای جلوگیری از خرید اینترنتی.

پاکستان را سنا مجلس از مجلس خود تصویب قطعنامه روز دوشنبه درخواست دولت به مشورت بالاترین افتخار غیر نظامی این Nishan-e-پاکستان در او. همچنین از دولت خواسته به نام یک پیشنهاد دانشگاه در اسلام آباد پس از 90 سال Geelani که تحت بازداشت خانگی بوده است برای چندین سال.

این قطعنامه به اتفاق آرا به تصویب رسید خواستار آن شد که داستان زندگی او را شامل می شود در برنامه درسی مدرسه در سطوح ملی و استانی. آن را حل و فصل به برگزاری نشستن سنا در مظفرآباد.

سرمقاله | به عنوان Geelani خروجی: این لحظه برای متوسط و احزاب اصلی و سیاست در دره است که در انتظار به دست گرفت.

این قطعنامه می آید در میان سردرگمی در Hurriyat رتبه در دره پس از Geelani را تاول حمله علیه Hurriyat رهبران در PoK که او را متهم به فساد و cozying به استقرار پاکستان. Geelani نام نیست اما به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس بعد او با اشاره انگشت در G M صفیکه او زودتر سرنگون از APHC به اتهام پول رایگان کرسی در دانشکده های پزشکی این سایت متعلق به کشمیری دانش آموزان توسط دولت پاکستان.

Geelani نیز تلخ در مورد فردی گری خود را نامزد عبدالله Geelani به عنوان رئیس APHC در مظفرآباد دو ماه پیش. عبدالله ریفت با دستگاه امنیتی پاکستان در حال رشد بود از سال گذشته بود و او به جای محمد حسین خطیب به طور گسترده ای به عنوان یک خواننده گروه برای صافی.

Geelani استعفای, نامه, که در آن او اظهار داشت که عبدالله را جانشین او فرستاده تکان طریق دره و همچنین در طرف دیگر LoC, به عنوان او به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود سخنگوی پاکستان در کشمیر.

بعد از این APHC شده است و تلاش در این دره به ارائه یک جبهه متحد اما دستگیری در اوایل این ماه از اشرف Sehrai که می خواستم به بیش از کمر از Hurriyat باعث شده بیشتر به شکست طرح جدایی طلبان برای نجات از این وضعیت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن