Abetment خودکشی پرونده Arnab Goswami به بازگشایی CID به پروب

نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | به روز شده: مه 26, 2020 10:15:59 pm Arnab Goswami, Editor-in-C

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | به روز شده: مه 26, 2020 10:15:59 pm
Arnab Goswami, Arnab Goswami Republic, Arnab Goswami suicide case, Arnab Goswami suicide case Republic, Maharashtra CID arnab goswami Arnab Goswami, Editor-in-Chief جمهوری. (عکس)

این abetment به مورد خودکشی ثبت شده در برابر Arnab Goswami و دو نفر دیگر در سال 2018 که توسط بسته شد Raigad پلیس در سال گذشته در حال حاضر خواهد شد دوباره بررسی توسط دولت CID.

ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh گفت که پس از درخواست از اعضای خانواده از Anvay Naik و مادرش Kumud Naik که مرده پیدا شد و در خانههای ییلاقی در Alibaug در مارس 2018 مورد خواهد بود reinvestigated توسط این انجین.

این Alibaug پلیس بسته شده بود مورد در سال گذشته بیان کرد که شواهد کافی نشد در برابر Goswami, Editor-in-Chief جمهوری و دو نفر دیگر به chargesheet آنها در این مورد است. در حالی که Anvay شد مدیر عامل یک بمبئی مبتنی بر معماری و طراحی داخلی, شرکت کنکورد, طرح, مادر او در هیئت مدیره این شرکت است. جمهوری پیشتر گفته است که آنها تا به حال پاک همه حق کنکورد طرح

در روز سه شنبه Deshmukh پرسیدم Adnya Naik شکایت کرده بود به من که Alibaug پلیس در حال بررسی نمی شود عدم پرداخت حق عضویت از Arnab Goswami عمومی که او را سوار کارآفرین پدر و مادر به خودکشی در ماه مه سال 2018 است. من دستور داد یک انجین دوباره تحقیقات از این پرونده است.

Adnya نیز گفته است که پلیس در حال بررسی نمی شود زاویه تومان 83 لاخ که Goswami پرداخت نکرده بود و پدرش که او گفت: او را سوار به خودکشی.

سرپرست پلیس (Raigad) آنیل Paraskar گفت: "ما تا به حال ثبت شده یک مورد از abetment به خودکشی علیه سه نفر از افراد هنگامی که بدن از مرحوم شد بر اساس خودکشی توجه داشته باشید. اما در سال گذشته در ماه آوریل ما ارائه یک گزارش خلاصه قبل از دادگاه بیان کرد که وجود دارد نه به اندازه کافی شواهد به فایل chargesheet علیه متهم."

یک افسر گفت: آن را نیز به نور آمد که در حالی که Anvay اقدام به خودکشی کرده بود که پس از مرگ معاینه گزارش Kumud نشان داد که او تا به حال شده است strangulated. پس از آن پلیس هم ثبت شده یک مورد قتل است. پلیس مظنون است که Naik ممکن است خود را کشته و سپس خودکشی کرد خودش را. در حالی که Kumud جسد او را بر روی مبل در طبقه همکف Anvay داشت حلق آویز از سقف در طبقه اول با سرپرست خانههای ییلاقی.

پلیس گفت: آن را پیدا کرده بود خودکشی توجه داشته باشید زبان انگلیسی نوشته شده است که گفت: او و مادر او تصمیم گرفت به مرحله شدید در حساب از پرداخت با توجه به آنها نمی شود پاک توسط صاحبان سه شرکت – روزنامه نگار و Arnab Goswami جمهوری TV, فیروز شیخ از IcastX/Skimedia و Niteish Sarda از Smartworks. سه شرکت بدهکار Naik شرکت کنکورد طرح های Pvt با مسئولیت محدود, Rs 83 لاخ تومان 4 کرور روپیه و 55 تومان لاخ ترتيب توجه داشته باشید اضافه شده است.

یک افسر گفت که در جریان این بررسی آنها دریافتند که Anvay در بدهی های سنگین و تلاش شد به بازپرداخت پول به پیمانکاران است. در Raigad پلیس همچنین متوجه شد که Naik حال NC (non-دانستنی مورد)ثبت شده علیه یک شرکت پیمانکار در بمبئی پس از دوم تهدید کرده بود او را به بازپرداخت پول او را گرفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن