دیدگاه ملی: الیسون بیهوده و بیمعنی کت و شلوار تنها درایو قیمت انرژی

الیسون طرح دعوی در دادگاه نیست و ریشه در واقعیت. این یک پخش مناسب در برابر انرژی ارائه دهندگان که در حال حاضر

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

الیسون طرح دعوی در دادگاه نیست و ریشه در واقعیت. این یک پخش مناسب در برابر انرژی ارائه دهندگان که در حال حاضر شکست خورده در سایر دادگاه ها و مراجع قضایی. حرکت خود را به نظر می رسد که بیشتر به یک حزبی سیاسی خوبی از سیاست های عمومی.

الیسون طرح دعوی در دادگاه رفتار این انرژی ارائه دهندگان مانند بد بازیگران در صنعت دخانیات. او وانمود میکند که علم در حال حاضر حل و فصل آنچه که او طبقه بندی به عنوان "شدید زیست محیطی و پیامدهای اجتماعی" از کربن تولید گازهای گلخانه ای. که به مراتب از این مورد است. او باید بدانید که.

الیسون شکایت کشورهای جهان گرم است 2 درجه فارنهایت انسانی ناشی از تغییر آب و هوا. اجازه دهید روشن است: که 2-مدرک تعداد, ثابت نشده است, با توجه به گرمایش جهانی سیاست پایه و اساس است. دوم این که نقش انسان و استفاده از هیدرو کربن سوخت باید در هر گونه تغییر است و حتی شکننده تر.

AG ظاهرا معتقد است که این شرکت باید در قبال ساخت و ادعا می کند که اجرای بر خلاف آنچه که برخی از دانشمندان پیش بینی شده زمانی که ما می دانیم که دانشمندان دیگر به چالش کشیده اند این تخمین می زند.

در این ماه یکی سابق آب و هوا جنجال آفرینی ساخته شده یک عذرخواهی به ادعای او قبلا ساخته شده است. اخیر موسسه CATO مطالعه نشان داد که بیش از 100 از مدل های آب و هوایی مورد استفاده توسط دولت آب و هوا دانشمندان بین 1950 تا سال 2015 به طور چشمگیری بیش از پیش بینی گرم شدن نرخ. هنوز الیسون تلاش برای ساخت یک مورد در برابر این شرکت ها به دلیل مخالفت آنها با این به طور فزاینده ای ناقص و مدل های پیش بینی.

الیسون به عنوان دولت رئیس امور حقوقی این است که به رعایت و اجرای قانون هدفمندی. او نشان دهنده همه Minnesotans. او نمی یافت زمان زیادی برای تعقیب تظاهر کنندگان و کسانی که تخریب مجسمه ها در دولت غیرقانونی. پس چرا او را زیرپا خیلی زمان کارکنان برای تحت پیگرد شرکت هایی که عرضه مقدار انرژی مورد نیاز برای مینه سوتا?

با توجه به واشنگتن تایمز دو تا از چهار وکیل مدافع در مینه سوتا, شکایت از دانشگاه نیویورک یاران برنامه و آن برنامه دریافت 5.6 میلیون در بودجه از بلومبرگ بنیاد خانواده برای حمایت از "دفاع و ترویج انرژیهای پاک, آب و هوا و محیط زیست قوانین و سیاست." اتفاقا آنها را نگه دارید به عنوان "دستیار ویژه دادستان کل" در دفتر و رسمی به آدرس ایمیل. آنها موفق به دریافت این عنوان با وجود حقوق خود را در حال پرداخت توسط بلومبرگ-پشتیبانی از برنامه کمک هزینه تحصیلی.

چند مشابه دیگر تغییر آب و هوا پرونده های حقوقی ثبت شده توسط این همراهان در حال حاضر شده است از پرتاب توسط فدرال قضات با توجه به قانونی Newsline. در نیویورک یک قاضی اعلام کرد که "دامنه شاکیان نظریه نفس" و پرسید: یک سوال حیاتی: "آیا این واقعا عادلانه بود در حال حاضر به چشم پوشی از مسئولیت خود ما را در استفاده از سوخت های فسیلی و جای سرزنش برای گرمایش جهانی بر کسانی که عرضه آنچه ما خواستار آن?" نظرات دیگر نیز حکم داد که دادگاه مناسب محل برای پرداختن به سیاست آب و هوا.

مینه سوتا در ادامه به تکیه بر هیدروکربن سوخت. به گفته اداره اطلاعات انرژی حدود 30 درصد از تمام خام ایالات متحده-واردات از طریق جریان ستاره شمال کشور. زغال سنگ و گاز طبیعی تولید بیش از 60 ٪ از دولت بوده است. چگونه می تواند این دعوی بیهوده و بیمعنی چیزی جز اتلاف پول مالیات دهندگان و درایو قیمت انرژی ؟

همه Minnesotans می خواهید یک تمیز کننده محیط زیست است. آن سخت است برای دیدن چگونه تحت پیگرد ارائه دهندگان انرژی را به هر چیزی بهتر است, به ویژه هنگامی که وجود دارد به نظر می رسد به هیچ قانونی پای دادستان کل به ایستادن نیست. آن را سرد می شود در اینجا در مینه سوتا است. کشاورزان و مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک نیاز به دسترسی به مقرون به صرفه انرژی است. ما شاهد نمایشی 16.5% آلی افزایش تولید انرژی الکتریکی از سال 2007 تا سال 2017 با توجه به مینه سوتا وزارت بازرگانی. باد به تنهایی نمی تواند حمل بار است. ما نیاز به یک all-of-the-بالاتر از سیاست انرژی.

تشکیل پرونده گران دعاوی بیهوده و بیمعنی خواهد هیچ چیز را حل نمیکند.

گیل Gutknecht بود نماینده جمهوری خواه از مینه سوتا اولین کنگره منطقه از سال 1995 تا 2007. منطقه جنوب از شهرهای دوقلو شامل شهرهای منکیتو و روچستر. او به عنوان معاون صندلی علم کمیته و به ریاست مجلس Ag کمیته که نظارت انرژی های تجدید پذیر برنامه های. او نوشت: این به طور انحصاری برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب