Astro باب ستون: چگونه به آسانی پیدا کردن ایستگاه فضایی بین المللی خود را با تلفن

ایستگاه فضایی بین المللی را به عقب! آن را بازگشت به آسمان شب برای شمال اواسط عرض جغرافیایی skywatchers از طری

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

ایستگاه فضایی بین المللی را به عقب! آن را بازگشت به آسمان شب برای شمال اواسط عرض جغرافیایی skywatchers از طریق اوایل ماه ژوئن است. از آنجا که نیمکره شمالی است کج شده به سمت خورشید در این زمان از سال و ایستگاه فضایی را در مدار نیز متمایل به شدت به سوی شمال آن باقی مانده است در نور خورشید در سراسر بسیاری از شمال حلقه از مدار آن است. که بدان معنی است که بسیاری از مکان ها را ببینید 2-3 عبور می کند هر شب برای اولین بار در گرگ و میش بعد آنهایی که در آسمان تیره و تار.

ISS همیشه اول به نظر می رسد در پایین در آسمان غرب یا شرق و غرب یا شمال و سفر, شرق, همان جهت به عنوان زمین می چرخد. زمانی که پایین ایستگاه به نظر می رسد مانند یک ستاره درخشان است اما آن را به عنوان افزایش می یابد بالاتر از آن تنفس کند. بسته به ارتفاع و زاویه دید پرواز آزمایشگاهی می تواند به نظر می رسد تقریبا به عنوان درخشان به عنوان ونوس. دیده می شود در ارتفاع پایین در غرب ISS هم دورتر (و در نتیجه ضعیف) بلکه تا حدی روشن شده توسط نور خورشید مانند هلال ماه. وقتی که ایستگاه عبور می کند سربار آن را نه تنها نزدیک اما آن فاز است پر به نصف و یا پس از ساخت آن را به نظر می رسد بسیار روشن تر است. هنگامی که آن را حرکت شرق از بالای سر آن هنوز هم نزدیک است اما در حال حاضر نزدیک به "ماه کامل" فاز به طور کامل روشن شده توسط نور خورشید و در نتیجه درخشان.

The ISS travels in the same direction as the Earth rotates. This is a 30-second time exposure showing its track across the northern sky. Bob King

ISS سفر در همان جهت به عنوان زمین می چرخد. این یک 30 ثانیه زمان قرار گرفتن در معرض نمایش مسیر خود را در سراسر آسمان شمال. باب پادشاه

زمانی که درخشان ترین شما نیز متوجه این ایستگاه رنگ پریده و زرد رنگ است. چرا که ISS غول انرژی خورشیدی (مورد استفاده برای قدرت ایستگاه) با عایق طلایی, فویل-مانند ماده ای به نام kapton.

ممکن است یک ماه بزرگ برای ایستگاه فضایی است. فضانوردان در حال آماده شدن برای یک ژاپنی جدید ماموریت باری و تجاری خدمه قبل از پایان ماه. این تدارکات و صنایع دستی راه اندازی در مه 20 و خواهد رسید در مه 25. قبل از فضانوردان آن را با شتاب با Canadarm2 ما احتمالا یک فرصت برای دیدن بر روی کشتی به نام HTV-9 — "تعقیب" ISS در سراسر آسمان است.

HTV-9 ارائه خواهد شد بیش از چهار تن مواد غذایی و سوخت و تجهیزات جدید از جمله باتری های لیتیوم یون را به پایان برساند به روز رسانی ایستگاه سیستم های قدرت. در مه 27, دو روز پس از ورود ژاپن HTV-9 بر روی کشتی اولین خدمه به راه اندازی از خاک ایالات متحده آمریکا از سال 2011 خواهد آسانسور را از فلوریدا به مدار آزمایشگاه روی SpaceX خدمه اژدها خودرو. برای سال های ناسا بوده است در همکاری با روسیه برای ارسال فضانوردان به ایستگاه با استفاده از روسی سایوز فضاپیمای. این یک نقطه عطف مهم.

Want to see what the astronauts see out their window in real time? Check out the live view. I grabbed this frame when the ISS was over the South Pacific on May 18. Read more below. NASA

می خواهید برای دیدن آنچه که فضانوردان دیدن از پنجره خود را در زمان واقعی ؟ اتمام نمایش زنده. من برداشت این قاب که ISS شد بیش از اقیانوس آرام جنوبی در مارس 18. ادامه مطلب زیر کلیک کنید. ناسا

من نوشته ام در اینجا قبل از اینکه در مورد استفاده از آسمانها بالا برای پیدا کردن زمانی که شما می توانید ایستگاه عبور بیش از خانه خود را. فقط محل خود را انتخاب کنید, کلیک کنید, آبی ISS لینک در سمت چپ صفحه و 10 روز جدول عبور می کند. با کلیک بر روی هر پاس و یک نقشه به نظر می رسد نشان از ایستگاه راه در سراسر آسمان است. این بار من می خواهم به شما نشان دهد چگونه به استفاده از برنامه به انجام چیزی مشابه به همین. از آنجا که من در آی فون من با استفاده از رایگان ISS نقطه نقطه برنامه. کاربران آندروید می توانید با استفاده از ISS Detector.

به محض این که شما برای باز کردن ISS نقطه نقطه شما یک نقشه به نام groundtrack نشان دادن که در آن بیش از زمین آن در حال چرخش در آن لحظه. برای قفل کردن بر روی ایستگاه و دیدن groundtrack در زمان واقعی با کلیک بر روی آیکون قفل در گوشه سمت راست بالا. در حال حاضر شما می توانید تماشا ISS به آرامی کار راه خود را در اطراف جهان است. جذاب!

این را به سطح دیگری به طور همزمان به بازدید از زمین ناسا-مشاهده سیستم سایت که در آن شما به تماشای زمین زیر در زمان واقعی از طریق یک دوربین ویدئویی نصب شده بر روی ایستگاه. توجه داشته باشید که این ویدئو گاهی اوقات می رود آفلاین برای دیگر استفاده می کند. فقط چک کنید بعد.

 logo

برای عبور از مکان شما را لمس هوا آیکون است که به نظر می رسد مانند یک ساعت زنگ دار برای 5 روز اقامت. هر پاس است که امتیاز استفاده از این سیستم ستاره. یک امتیاز ستاره به معنی کم مختصر منتقل می کند. سه ستاره عبور می کند بهترین هستند. هنگامی که شما با کلیک بر روی خاص و با تصویب آن را به شما اطلاعات بیشتر: قطب نما آیکون نشان دادن شروع و پایان جهت ارتفاع شاخص (بالاتر بهتر) و قدر و یا روشنایی. خاص در مورد آن جهت (از جمله زاویه و یا جهت قطب نما) و ارتفاع زیر یافت می شود.

می خواهم به هشدار داده می شود که با تصویب در مورد به رخ می دهد ؟ لمس دکمه زنگ. چه آسان است ؟ من امیدوارم که شما از آن لذت ببرید racking تا بسیاری از رؤیت به عنوان شب های گرم محور شما در خارج به نگاه کردن به آسمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب