دوقلوها' بایرون Buxton بازگشت به صف

بیش از دو هفته پس از spraining پای چپ خود را از دوقلوها' مرکز fielder بازگشت به 2020 اولین بازی در روز سه شنبه

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

بیش از دو هفته پس از spraining پای چپ خود را از دوقلوها' مرکز fielder بازگشت به 2020 اولین بازی در روز سه شنبه, جولای 28, در خانه تیم بازکن در هدف زمینه است.

Buxton حال سفر به شیکاگو ساخته شده در خود بود و با این تیم در روز افتتاحیه, اما او بازگشت به مینه سوتا جلوتر از هم تیمی های خود به ادامه گرفتن در خفاش ها و تمرینات با گروه آموزش در سنت پل.

"انرژی است که ما همیشه بحث در مورد زمانی که او وجود دارد و گشت زنی در میدان مرکز و انجام چیزی و گرفتن بر روی پایه و ساخت چیزهایی اتفاق می افتد — آن را بزرگ انتخاب من برای بچه ها" مدیر Rocco Baldelli گفت. "گاهی اوقات آن را سخت برای قرار دادن انگشت شست خود را دقیقا به همین دلیل است که چرا برخی از بازیکنان آن را داشته باشند. اما یکی از چیزهایی که ما می دانیم و هر کسی می داند که صرف زمان با باک با بازی او مربی او است که او آن را."

Buxton همیشه نخبگان مدافع شد و با داشتن بهترین شغل سال ادبانه در سال 2019 قبل از آسیب دیدگی شانه و پس از آن عمل جراحی قطع فصل کوتاه است. دوقلوها می دانیم چقدر مهم سالم Buxton است که صف خود را و پس از او از دست رفته بسیاری از اردوگاه Baldelli گفت: آنها را ارزیابی او پس از بازی به تعیین خود را در حال پخش برنامه است.

"ما احتمالا درمان این هفته برای اولین بار کمی متفاوت تر از شما به طور معمول در وسط یک فصل" Baldelli گفت. "ما ارزیابی او به طور مداوم نگه دارید و صحبت کردن با او."

سر بزرگ

گم شده و هدف میشه ؟ می خواهید به تماشای یک دوقلوها بازی ؟

در حالی که دوقلوها نمی توانید اجازه دهید طرفداران واقعی به غرفه در این مرحله آنها به آمده تا با یک طرح جدید به اجازه دهید طرفداران به پارک: طرفداران می توانید یک خرید بزرگ "سر" (یک عکس از چهره خود را) را در پایین قرار می گیرد در سطح صندلی.

دوقلوها شروع فصل خود را با "سر بزرگ" از دوقلوها افسانه از میله کارو برای کربی Puckett به توری آی شکارچی و فراتر از آن در پشت صفحه خانه. برای $80, طرفداران می توانید خرید 2.5-foot "سر بزرگ" خود را. این پیشنهاد در دسترس است به فصل-دارندگان بلیط برای نصف کردن.

هر "سر بزرگ" خواهد بود و با توجه به طرفداران پس از این فصل به پایان می رسد. Cutouts هستند در کمیت محدود است.

گوردون به روز رسانی

نیک گوردون دوقلوها' در دور اول پیش نویس انتخاب در سال 2014 هنوز گزارش نشده است, به دوقلوها' alternate سایت اردوگاه در خیابان پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

گوردون که رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: تا به حال شده است در نشان دادن علائم در حال حاضر احساس خوب اما هنوز پاک نشده است به دوباره پیوستن به هم تیمی های خود.

"وجود دارد برخی از پروتکل ها به عنوان زمانی که شما می خواهم آزمون و پس از آزمون از شروع علائم و سپس از هر زمان که علائم را متوقف کند تا او را در آن پروتکل" Falvey گفت. "ما پزشکان و کادر پزشکی در حال مراقبت از او را."

به طور خلاصه

دوقلوها افتخار سابق جزئی اتحادیه رایان کاستلو که گذشت این offseason, COVID-19 قربانیان و جورج فلوید. در میان دیگران در طول pregame مراسم است.

عناصر جدید در ballpark را شامل پوشش به طوری که بازیکن می تواند فاصله اجتماعی به جای نشستن در dugouts تبلیغات بر روی خود صندلی و علامت است که بار خوانده شده "عدالت برای جورج فلوید" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آمریکا برای تغییر."

شنبه آغاز کشش که در آن دوقلو را بازی 36 بازی در 37 روز.

مایل Mikolas کاردینالز' برنامه ریزی استارتر برای روز شنبه را از دست بقیه فصل و تحت عمل جراحی ساعد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن