TMC انحراف طوفان امداد مواد BJP نسل جوان ادعا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:36:15 am NDRF کار پرسنل برای روشن ش

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 8:36:15 am
Cyclone Amphan, Cyclone Amphan West Bengal, West Bengal Cyclone Amphan, India news, Indian Express NDRF کار پرسنل برای روشن شدن یک بی خانمان درخت از یک جاده در پی طوفان Amphan در کلکته. (PTI)

BJP ملی, دبیر Bhupender Yadav روز چهارشنبه ادعا کرد که TMC کارگران misappropriating امداد مواد به معنای برای مردم آسیب دیده در طوفان Amphan در غرب بنگال.

Yadav گفت: این در حالی است که پرداختن مجازی رالی برای West Bengal از دهلی نو در محل اتحادیه وزیر Smriti ایرانی که قرار بود برای شرکت در آن.

یک Rajya سبها MP Yadav متهم Mamata بانرجی دولت محروم کردن مردم از مزایای مرکزی طرح های میان شیوع کروناویروس.

"دولت مرکزی را فراهم کرده است کمک مالی به کشاورزان در سراسر کشور تحت 'Kisan Samman Yojana' اما کشاورزان از, West Bengal شده اند و محروم از سود توسط Mamata بانرجی دولت آن را به عنوان اجازه نمی دهد این طرح در اینجا" گفت: Yadav.

"علاوه بر این TMC رهبران و کارگران misappropriating امداد و مواد غذایی به معنای برای افرادی که آسیب دیده در طوفان Amphan," او اضافه شده است.

پیوستن به این تجمع از کلکته BJP دولت رئیس جمهور Dilip Ghosh ادعا کرد که حداقل 34,000 پرونده های جنایی شده اند و تسلیم در برابر BJP کارگران و حامیان دولت برای شرکت در دموکراتیک فعالیت است.

او گفت: سیستم بهداشت و درمان در دولت شکسته شده و دولت قادر به ارائه درمان مناسب به مردم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن