به نظر ما / دلوت محوری در اطراف آن اجرای قانون: پشتیبانی کمک می کند منجر به حتی قوی تر و روابط بهتر پلیس

در نظر بگیرید که چگونه شورای شهر شده است هولناک با ایمیل پشتیبانی در هفته های اخیر برای دلوت اداره پلیس — حتی

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

در نظر بگیرید که چگونه شورای شهر شده است هولناک با ایمیل پشتیبانی در هفته های اخیر برای دلوت اداره پلیس — حتی اگر هیچ "پال خواستار قطع بودجه دولت" وضوح معرفی شده توسط هر عضو شورا و هیچ عمل چنین است حال فکر.

"من فکر می کنم احمقانه است حتی امکان در نظر بگیرید (از defunding) پلیس" خواندن یکی از بسیاری از پیام. "جرم و جنایت را در سراسر شهرستان."

"این افسران در حال حاضر underpaid (و) انجام یک کار بسیاری از ما نمی تواند مسئولیت رسیدگی به برای یک روز. آن را خطرناک و غیر قابل پیش بینی و زندگی خود را در خط به طور مداوم" جزئیات دیگر. "ما یکی از بهترین نیروهای خود را در اطراف و پال خواستار قطع بودجه دولت آنها را ؟ چه نوع از پیام که ارسال به آنها را? چرا که آنها می خواهند به کار برای یک شهر است که آنها را پشتیبانی نمی کند?"

"ما نیاز به پلیس ما به بودجه مناسب برای انجام شغل خود را! آنها نیاز خوش آمدید و قدردانی در (مینه سوتا),," نوشت: یکی دیگر از ساکنان. "لطفا برای جلوگیری از این مزخرف! ما پشتیبانی از خط آبی!"

در نظر گرفتن بیش از حد به نظرات چند تن از ما نمایندگان است.

"من فقط می خواهم به آن را بسیار روشن است که من ما حمایت اداره پلیس. من ایستاده با (آنها را). ... من هیچ علاقه ای به defunding آنها" عضو شورای درک Medved گفت: در یک مصاحبه تلفنی در این هفته با اخبار تریبون نظر صفحه. "ما یک اداره پلیس. ما یک نیروی بزرگ است که پر از مردان و زنانی که سخت کار اختصاص داده شده و فهم و آنها را اجرا نسبت به خطر است. ما می خواهیم آنها را — من می خواهم آنها را به وجود داشته باشد زمانی که ما به آنها نیاز دارید. می توانید از ما در همه چیز ؟ البته ما می توانیم. می تواند ما را بهتر از گفتگو با آنها ؟ البته ما می توانیم."

و ما به زودی قول مشاور رنه ون بدون که صندلی شورای شهر امنیت عمومی کمیته.

"همیشه وجود دارد شده است که" چگونه می توانیم بهتر انجام دهید؟' و اداره پلیس بوده است که در روند, 'چگونه می توانیم بهتر انجام دهید ؟ آنچه می تواند ما را در بهتر انجام دهید؟'" ون گفت: بدون نظر صفحه نیز توسط تلفن. "آن را برجسته و حتی بیشتر به دلیل جورج فلوید و باید آن را. وجود دارد مطلقا هیچ مشکلی با آن. ... جامعه باید در جدول. ... آنها باید باشد."

مشارکت جامعه و فعال نظارت اداره پلیس نیست مفاهیم جدید به Duluth, حتی اگر آنها به نظر می رسد خارجی در جاهای دیگر. حداقل سه بار در پنج سال گذشته این بخش درگیر با جامعه در ماه-طولانی غواصی عمیق: به چگونه افسران رویکرد افرادی که بی خانمان هستند و چگونه آنها رسیدگی به وضعیت مهاجرت و زمانی که آنها قرار داده و با استفاده از به تازگی خریداری دنده محافظ مانند کلاه و سپر.

علاوه بر این شهروندان بررسی هیئت مدیره ایجاد شد و در دولوت در سال 2012 "به تقویت اعتماد و ارتباط بین پلیس و شهروندان" را به عنوان اخبار تریبیون گزارش داد پس از آن. هیئت Duluthians به طور منظم بررسی ماموران اقدامات و آثار آن را با این اداره به نشانی اتهام رفتار نامناسب.

یکی از اولین چیزهایی که رئیس مایک Tusken هنگامی که به او پیشنهاد شد به پست در سال 2016 شد بررسی و به روز رسانی این بخش را استفاده از زور در سیاست. سیاست های دیگر — از جمله جنسی-تجاوز دوربین های بدن, تحقیقات داخلی و کنترل جمعیت و بیشتر — همچنین تمام شده است دوباره و مدرن در هر زمان با جلسات عمومی جامعه ورودی و شهروند بازخورد.

به عنوان اخبار تریبون اظهار, ماه گذشته, Duluth شده است داشتن معنی دار و موثر مکالمات برای سال در مورد پلیس و پلیس-روابط اجتماعی. ما در حال همکاری خوبی با هم به طور موثر و فعالانه. به نظر می رسد تنها طبیعی است که برای ادامه.

"ما نمی مینیاپولیس" ون بدون گفت.

به عبارت دیگر این گلایه وجود دارد که لزوما مشکلات ما در اینجا. و خود را "راه حل" نیست همیشه قابل استفاده به دولوت.

Tusken خطاب است که قطع در هفته گذشته در یک 1,040-کلمه های اجتماعی-رسانه های پست: "تماس ها برای defunding وسیع و ما می دانیم که همه ادارات پلیس برابر خلق شده اند. برخی خلاقانه تر از دیگران است. برخی از لذت بردن از بیشتر حمایت جامعه بیش از دیگران است. در حالی که دیگران در تعامل با جامعه محور تلاش های که در آن وجود دارد یک شرکت تولید محور — که در آن مشغول شهروندان ارزشمند همکاران با پلیس در حفظ محله امن است. این درست است که در دولوت. ما غرور خودمان را در بودن یک مدل برای دولت و ملت با استقبال از نظریه قرارداد اجتماعی و یک شرکت تولید policing."

یک روز پس از Tusken پست دلوت پلیس محلی 807 پیوست کر حمایت از اجرای قانون محلی: "جذب و احتباس آموزش دیده و واجد شرایط افسران هرگز مهم تر بوده است به ادارات پلیس در سراسر کشور. \u0009Reducing بودجه ما به ناچار تحت تاثیر قرار دستمزد و مزایای که ارائه شده به هر یک پلیس استخدام" خواندن بیانیه ای ارسال شده به رسانه ها از جمله به نظر صفحه. "مناسب و با کیفیت بالا و هزینه های آموزش و با تماس به صورت (ی) افزایش آموزش افسران پلیس, این امر می تواند غیر مسئولانه و\u0009hypocritical به تقاضا کردند که\u0009more آموزش اما پس از آن آنها را با ارائه منابع برای به انجام رساندن آن است."

به جای defunding پلیس شاید بیشتر از بودجه مورد نیاز است به خصوص برای به انجام رساندن اهداف مورد بحث در سراسر کشور از جمله بیشتر مددکاران اجتماعی همراه با یونیفورم افسران. آن چیزی است که در حال حاضر در حال مستقر در دولوت اما قطعا می تواند گسترش یافته است.

همچنین نظر به دلوت منطقه مدرسه های اخیر گره حمایت از دلوت پلیس. سرپرست جدید جان ماگاس خواست هیئت مدیره مدرسه به تصویب یک قطعنامه حمایت از منابع مدرسه افسران یا SROs که مستقر در داخل دلوت مدارس دولتی از سال 1994. در پی جورج فلوید مرگ یک دانش آموز دادخواست در اینجا تکرار تماس در جوامع دیگر به حذف افسران از مدارس.

روز دوشنبه هیئت مدیره مدرسه اعطا ماگاس' درخواست رای گیری به اتفاق آرا در حمایت از SROs در دولوت دو مدارس راهنمایی و دو دبیرستان. این قطعنامه همچنین به دولت به "راه اندازی جلسات گفت و گو با دانش آموز دبیرستانی گروه به بحث در مورد مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام و نژاد و قدرت است." بیشتر چنین گفتگوهایی می تواند حتی قوی تر روابط بین پلیس مدارس ما و جامعه است.

دلوت هیئت مدیره مدرسه جمهور جیل Lofald بازنشسته پس از یک حرفه ای به عنوان یک دلوت عمومی-مدارس معلم گفت: در مصاحبه با صفحه نظر در اواخر ماه ژوئن که منابع افسران اینجا استخدام یک مثبت "جامعه-تمرکز پلیس" شده اند و "مربیان بیشتر." او با تمجید از افسران "جامعه قوی-ساختمان" و "اتصال به جامعه ما" که آنها ارائه می کنند.

"تاپیک بیشتر مشاوره رفتن. ... این است که یک رابطه خوب," او گفت:. "آنها در حال disciplinarians. آنها نه اینکه مجریان. آنها مربیان و تکه های آموزشی به چه اداره پلیس است که در مورد در جامعه ما است."

این ناگهانی در حمایت از دلوت پلیس نه تنها دلگرم کننده; این کمک می کند تا تقویت پایه و اساس اعتماد و احترام به مکالمات هنوز به آمده — همیشه-در حال حاضر "چگونه می توانیم بهتر انجام دهید؟"

عضو شورای شهر Arik Forsman در بیانیه ای به صفحه نظر قرار داده و آن را بسیار خوب: "ما نیاز به دلوت اداره پلیس. به جای defunding آنها از من حمایت از این ایده که ما می توانیم ایجاد یک تیم بهتر در اطراف آنها با سرمایه گذاری دولتی در سراسر لایه برای پیشرفت در مسکن, روانی, سلامت, سوء مصرف مواد و بحرانی دیگر خدمات اجتماعی. با نزدیک شدن به این بحث مشترک ما دوباره می تواند به عنوان یک جامعه در لبه پیشرو است که به شکل مشارکت اجتماعی به منظور نگه داشتن همه شهروندان ما امن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب