Essentia و St. Louis County گزارش چشم انداز مثبت در ATV تصادفات و صدمات

همانطور که از ژوئن 30 Essentia بهداشت در حال حاضر دیده می شود 19 بيمار از ATV و تصادفات است که با حدود چهار ما

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

همانطور که از ژوئن 30 Essentia بهداشت در حال حاضر دیده می شود 19 بيمار از ATV و تصادفات است که با حدود چهار ماه باقی مانده از مناسب و معقول آب و هوا برای این تعداد افزایش یابد.

"تعداد بسیار کمی از کسانی که قبل از چند ماه گذشته مردم به داخل خانه برای بسیاری از آن زمان که آن را در زمستان و ماندن در خانه وضعیت," دکتر گفت: پل Kosmatka ارتوپدی و جراح تروما در Essentia سلامت. "بسیاری از این صدمات در چند ماه گذشته و همین دلیل است که من دیده ام این را به عنوان یک کمی بیشتر چشمگیر تر از حد معمول است."

بین 2010-19, Essentia درمان به طور متوسط 18 نفر از این تصادفات در سال است. در نیمه اول سال 2020 این بیمارستان در حال حاضر به تصویب آن سالانه به طور متوسط.

Kosmatka که دیده می شود بیماران در اورژانس از طریق خود بعد از عمل به دنبال یو پی اس برای 28 سال اخیر گفت: این فقط صدمات ناشی از ATV تصادفات است که او را از دیدن و چشم انداز مثبت امر به موتور سیکلت, شخصی, شناور, دوچرخه و راه های دیگر بازآفرینی خارج نیز هست.

"من فکر می کنم وجود دارد مرتب از مقید کردن انرژی از برگزار می شود در داخل خانه برای مدت طولانی است که وجود دارد مقدار زیادی بیشتر مشارکت و کمی کمتر احتیاط به عنوان مردم شروع به شرکت در این فعالیت ها" Kosmatka گفت.

اکثر تفریحات خودرو آسیب او را از دیدن این تابستان از خودرو تک تصادفات و گفت الکل است که اغلب درگیر است. چند تا از صدمات شده اند زندگی تهدید کننده اندام-تهدید و یا هر دو.

سنت لوک در دولوت درمان و نه بيمار مجروح در ATV تصادفات در نیمه اول سال 2020 است. در 2019 در بیمارستان دیدم در مجموع 22 نفر با تی-آسیب های مرتبط با.

همراه با Essentia, سلامت, سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر نیز مشاهده شده که افزایش در تی سقوط. تا کنون این سال کلانتر را دریافت کرده است 10 گزارش به همان تعداد از گزارش آن را دریافت در همه 2019.

سرهنگ تاد Abernethy, که همچنین رابط برای St. Louis County نجات تیم ملی گفت: این یک موضوع گفتگو در دفتر.

"در تعطیلات آخر هفته به نظر می رسد مانند یک یا دو روز آن را مانند به نظر می رسد و این است که قطعا یک چشم انداز مثبت از ما معمول پاسخ" Abernethy گفت. "من می خواهم بگویم که مردم با بهره گیری از خارج از منزل بیشتر به این دلیل که آنها می توانند فاصله اجتماعی."

بسیاری از ATV تصادفات گزارش شده به دفتر کلانتر به این سال رخ داده در جنگل و یا در دنباله Abernethy گفت.

هنوز Kosmatka در Essentia گفت: بیمارستان دیده است بیشتر صدمات ناشی از تصادفات اتفاق می افتد در جاده های اسفالت به عنوان شهرستانهای استان در سال های اخیر اتخاذ کرده اند احکام است که اجازه می دهد ATVs در تقریبا تمام جاده های شهرستان. در سال 2016 St. Louis County بنابراین با وجود ATV صنعت هشدار که محصولات خود هستند طراحی شده است رانده می شود در جاده های اسفالت.

A man rides an ATV Saturday evening on the Saginaw Grade/Lumberjack Multi-use Trail in Cloquet. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

یک مرد سواری آ تی وی شنبه شب در سگینو درجه/چوب چند استفاده از دنباله در کلوکت. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"من فکر می کنم مردم درک نمی کنند که چگونه متفاوت آن دسته از وسایل نقلیه رفتار در جاده های اسفالت در مقابل خاک و شن" Kosmatka گفت.

او اضافه کرد که در حالی که همه گیر ممکن است رانندگی افزایش تفریحی آسیب های آن را نباید در گروه با وثیقه و آسیب زا و آسیب COVID-19 همه گیر مانند بیشتر خشونت با مردم خواسته شده تا در خانه بمانند.

"ما در حال صحبت کردن در مورد آسیب های فیزیکی واقعی مربوط به وسایل نقلیه تفریحی و من فکر می کنم که چیزی را برای مردم به آگاهی از" Kosmatka گفت.

A sign directs people to the Saginaw Grade/Lumberjack Multi-use Trail in Cloquet. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

نشانه هدایت مردم به سگینا درجه/چوب چند استفاده از دنباله در کلوکت. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

مرگ و میر

به عنوان از آوریل 27, مینه سوتا اداره منابع طبیعی گزارش چهار ATV مرگ و میر در این سال و دو نفر از آنها رخ داده است در سنت لوئیس کانتی. اولین کشنده ATV تصادف در استان رخ داده است مارس 30 و درگیر الکل. دوم رخ داده است ممکن است 3 و نیست.

تعداد کل مرگ و میر بالا رفته پس DNR آخرین به روز رسانی, به عنوان دو نفر در جداگانه ATV تصادفات در Carlton County بیش چهارم ژوئیه آخر هفته. یک ناظر زن در یک county road تقاطع در Barnum Township زمانی که او از دست داده کنترل ATV. او حمل و نقل از طریق هلیکوپتر به Essentia بهداشت جایی که او بعد از آن درگذشت.

یکی دیگر از ATV مرگ و میر رخ داده است که همین آخر هفته در شهرستان ایتاسکا. یک هیبینگ مرد رانندگی در یک خندق هنگامی که او به آمار بالا و نورد ATV.

حداقل یکی دیگر ATV مرگ و میر رخ داده است در شهرستان لیک. در پنج شنبه, جولای 17 18 ساله از جنوب مینه سوتا پس از یک خودرو تک تی رول اور در یک جاده در نزدیکی فنلاند با توجه به مانکاتو مطبوعات آزاد. یک مسافر در آ تی وی به شدت مجروح شد و airlifted به Essentia سلامت در دولوت.

در سال 2019 DNR گزارش 11 ATV مرگ و میر در مینه سوتا و 21 هر دو 2018 و 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن