جام حذفی | دارندگان منچستر سیتی کروز گذشته نیوکاسل به نیمه

کوین ده بروین در نیمه اول پنالتی و فوق العاده اعتصاب Raheem Sterling پس از شکست به دست آورده دارندگان منچستر س

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

کوین ده بروین در نیمه اول پنالتی و فوق العاده اعتصاب Raheem Sterling پس از شکست به دست آورده دارندگان منچستر سیتی راحت 2-0 برنده دور در نیوکاسل در آخر هفته گذشته در جام حذفی یک چهارم نهایی در روز یکشنبه.

شهر را به سلطه نیمه اول مطلق بود و تنها بود آن زمان یک پنالتی برای آنها منجر شود در حاصل کار دو تیم De Bruyne سلتنج خانه در دقیقه 37.

نیوکاسل را بهبود حاشیه ای پس از شکستن و جایگزین دوایت گیل به نحوی از دست رفته یک خمیازه هدف است.

یک دقیقه بعد استرلینگ فر خانه لذت بخش تلاش به مهر شهرستان پیشرفت و راه اندازی یک نیمه نهایی مقابل آرسنال.

تمام چهار نفر از این سال جام, یک چهارم نهایی, همه بازی پشت درهای بسته بودند برنده این دور تیم -- این اولین بار است که اتفاق افتاده از سال 1987.

منچستر یونایتد روبرو خواهد شد چلسی در نیمه نهایی.

"ما در نیمه نهایی. این آسان نیست به حمله علیه یک تیم دفاع آنقدر عمیق بود اما عملکرد خوب است. من خوشحال به بازگشت به لندن به ومبلی" شهر مدیر پپ گواردیولا به خبرنگاران گفت:.

پس از اواسط هفته با شکست چلسی, نتیجه تایید کرد که لیورپول به لیگ قهرمانان رونالدو را در کنار اخراج شدند تا در خالی St James' Park.

بیست و پنج دقیقه به کراوات نیوکاسل به اتمام بود تنها 15 عبور می کند و معترضان در داخل خود محوطه جریمه به عنوان شهر شمردن آنها.

Riyad Mahrez تلف سه شانس برای شهر و استرلینگ دو بار رد نیوکاسل حافظ کارل Darlow.

داشتن نوعی جان سالم به شهر یورش نیوکاسل و سپس با استعداد شهرستان باز هدف زمانی که Fabian Schar دلیلی محکم گابریل عیسی و ده بروین دور مجازات.

نیوکاسل نشان داد شدت بیشتر پس از فاصله با اندی کارول مهاجم پرتاب وزن خود را در اطراف اما خود را ندارد و طرفداران تماشای در تلویزیون شده اند که خوراکی هنگامی که گیل به نوعی اخراج بیش میره از الان Saint-Maximin کم صلیب.

خودنمایی میکند که دست نگاه حتی بیشتر هزینه یک دقیقه بعد وقتی استرلینگ بود که با الهام از طول برش از چپ و برداشت از گوشه پایین با یک بالينی به پایان برسد.

شهر ممکن است از دست رفته خود را به زبان انگلیسی تاج اما در حال حاضر صعود به لیگ جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آنها هنوز هم می تواند پایان عجیب و غریب ترین فصل با سه فنجان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب