هیچ مواد غذایی ارائه شده به پناهگاه صفحه اصلی زندانیان از Jul 2 در AAP دولت آموزش: DUSIB به HC

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 12:42:40 am همچنین ادعا شده است که "کیفیت موا

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 12:42:40 am
همچنین ادعا شده است که "کیفیت مواد غذایی ضعیف است و کمتر از حداقل استاندارد است. وعده های غذایی تنها شامل برنج ساده و دال است که از پایین ترین کیفیت در بازار موجود است". (اکسپرس عکس: Vishal Srivastav)

دادگاه عالی دهلی نو روز چهارشنبه مطلع شد توسط دهلی شهری پناهگاه بهبود هیئت مدیره (DUSIB) که آن را متوقف کرده است و ارائه مواد غذایی به مردم ماندن در آن پناهگاه از 2 جولای به بعد در دستورالعمل AAP دولت است.

ارائه شده بود قبل از یک نیمکت از رئیس دادگستری D N پاتل و عدالت Prateek توسط DUSIB در طول دادرسی از یک پیل که ادعا کرده است که خانههای امن در دهلی نو انکار سه کیفیت وعده های غذایی در روز به اشغال آن و همچنین فراهم نیست و آنها هر صابون عفونی و دیگر موارد ضروری.

در پاسخ به هیئت مدیره تسلیم نیمکت گفت که مردم ماندن در پناهگاه و باید آن را نمی شود به آنها ارائه وعده های غذایی.

"چیزی است که باید انجام شود. کشف کردن یک راه حل" نیمکت گفت: به DUSIB و دولت دهلی نو و ذکر این موضوع برای بیشتر شنیدن در جولای 29.

این طومار توسط یک زن ساکن در پناهگاه خانه در سرای Kale خان اینجا ادعا کرده است که دولت مرکزی در مارس 28 صادر شده اطلاع رسانی کارگردانی تمام متحده و اتحادیه سرزمین به ارائه سه وعده غذا در روز در خانههای امن.

تقاضای بیشتر ادعا کرد که طبق اطلاع رسانی "سه گلاب آماده وعده های غذایی یک روز باید در اختیار مردم ساکن در خانههای امن که یک مقدار از 100 تومان در هر بی خانمان در هر روز ممکن است متحمل شود".

اما در نقض کامل ذکر شده در بالا, اطلاع رسانی, DUSIB ارائه شد تنها دو وعده غذا از 20 تومان برای هر ناهار و شام به مردم در خانههای دادخواست ادعا کرده است."

همچنین ادعا شده است که "کیفیت مواد غذایی ضعیف است و کمتر از حداقل استاندارد است. وعده های غذایی تنها شامل برنج ساده و دال است که از پایین ترین کیفیت در بازار موجود است".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب