BevQ برنامه کاهش صف در کرالا مشروب مغازه ها اما کاربران گزارش اشکالات

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 12:08:49 pm یک مرد خرید الکل در یک

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 12:08:49 pm
یک مرد خرید الکل در یکی از BEVCO فروشگاه در کرالا است. (اکسپرس عکس Nitin RK)

پایان دو ماه صبر کنید برای tipplers در ایالت کرالا پنج شنبه آغاز شد توزیع مشروب از طریق دولت-اجرای BEVCO رسانه ها و نوار شمارنده. اما فروش مشروب محدود به کسانی که سفارش در پیشبرد را از طریق یک تازه راه اندازی نرم افزار تلفن همراه با نام BevQ.

برای کسانی که بدون گوشی های هوشمند, اس ام اس'es می توان به یک شماره مشخص شده در پاسخ به آن مجازی رمز اعداد صادر خواهد شد با جزئیات liquor store و زمانی که در آن نیازهای مشتری می رسند. کرالا دولت ابداع مجازی صف سیستم به عنوان یک راه فروش مشروبات الکلی بعد از آن دیدم جمعیت عظیم پدید آمده است که زمانی که مشروب مغازه ها دوباره باز در کشورهای دیگر.

این BevQ برنامه توسعه یافته توسط یک محلی راه اندازی Faircode فن آوری راه اندازی شد گوگل PlayStore اواخر چهارشنبه شب شد و دریافت شده توسط بیش از 1 لاخ کاربران در کمتر از 12 ساعت نشان می دهد عظیم علاقه در میان جمعیت در خرید مشروب پس از دو ماه از مستند. پس از باز کردن برنامه, کاربران, گرفته شده است به یک پایه ثبت نام در صفحه که در آن آنها نیاز به ثبت نام با استفاده از نام خود و شماره تماس و پین کد. جزئیات تایید شده با استفاده از OTP کاربر ارسال می شود شماره تلفن همراه.

مردم صف خارج یک مغازه مشروب فروشی و دو ماه پس از بازگشایی مغازه ها در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس Nitin RK)

یک بار مراحل ثبت نام را تکمیل کاربران می توانید انتخاب کنید به جای سفارشات خود را بسته به برند و نوع مشروب مصرف می کنند و خرید نشانه. این نشانه را در قالب یک کد QR خواهد شد که جزئیات مشروب خروجی آنها نیاز به بازدید و خرید. پرداخت را می توان به طور مستقیم در مقابله. در حالی که رزرو می تواند بین 6 صبح تا 10 ساعت کار فروشگاه ها مشروب را به کار گیرند بین 9 صبح تا 5 بعد از ظهر با روزهای یکشنبه و دیگر روز خشک بسته شده است.

اما در عرض چند ساعت از برنامه را راه اندازی بسیاری از کاربران گزارش کرده اند اشکالات مانند دریافت نمی OTP در تلفن های خود را و یا به سادگی قادر به خود را رزرو. دیگران گزارش آنها قادر به انتخاب خود را از مشروب در نزدیکی این رسانه ها در داخل خود منطقه pincodes. این اشکالات را مطرح سوال در مورد اثربخشی برنامه به خصوص در دست زدن به یک پایگاه کاربر که تعداد تنها انتظار می رود تورم در چند روز آینده.

مشتریان ماسک می پوشند در حالی که آنها منتظر در صف خارج یک مغازه مشروب فروشی. (اکسپرس عکس Nitin RK)

برای دولت هم این نگرانی به آن بستگی دارد به شدت در درآمد تولید شده از فروش مشروب به ساحل تا آن ضعیف مالی. در اوایل این ماه آن را به حال jacked قیمت آبجو, شراب و مشروب توسط 10-35% به جبران ضرر و زیان خود را در بخش های دیگر. در حال حاضر وظیفه مالیات غیر مستقیم آن را تحمیل می کند و در مشروب در میان بالاترین در کشور است. در 2018-19 کرالا دولت-اجرای مشروب رسانه ها گزارش شده بود فروش Rs 14,502 crores با میانگین 1200 تومان کرور صرفا از فروش در هر ماه است.

برای جلوگیری از جمعیت از تشکیل در مقابل رسانه های میله آبجو سرو های مالیات غیر مستقیم بخش موظف است حداکثر پنج نفر در یک صف در یک زمان. ماسک الزامی است. کارکنان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش و sanitisers در داخل رسانه ها. در حالی که یک فرد می تواند خرید حداکثر سه لیتر الکل در یک رزرو و خرید می تواند تنها یک بار در چهار روز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب