SC باقی می ماند HC منظور نزدیک مشروب vends در TN

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 3:33:23 am ظاهر می شود برای

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 3:33:23 am
liquor sale, Supreme court, Madras High court, Tamil Nadu news, Indian express news ظاهر می شود برای دولت ارشد مدافع Mukul Rohtagi معتقد بود که دادگاه عالی وارد شده به دولت در حوزه سیاستگذاری با تنظیم شرایط را برای فروش مشروب. (بازنمودی)

دیوان عالی کشور روز جمعه ماند مدرس بالا حکم دادگاه که به کارگردانی و بسته شدن مشروب مغازه های اجرا شده توسط تامیل نادو دولتی بازاریابی شرکت (TASMAC) برای رعایت نکردن اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

یک نیمکت از قضات L Nageswara Rao, S K کال و B R Gavai که در زمان درخواست توسط TASMAC از طریق ویدئو کنفرانس صادر شده اطلاع و دستور داد یک آگهی موقت اقامت در مارس 8 بالا دستور دادگاه.

ظاهر می شود برای دولت ارشد مدافع Mukul Rohtagi معتقد بود که دادگاه عالی وارد شده به دولت در حوزه سیاستگذاری با تنظیم شرایط را برای فروش مشروب.

آن دولت حق تصمیم گیری حالت از فروش او استدلال کرد و با اشاره به خطر جعل و تزویر در هنگام تحویل خانه.

تامیل نادو اضافی مدافع کلی Balaji Srinivasan گفت: دولت نظارت و اجرای اجتماعی فاصله. او گفت که شرایط مطرح شده توسط دادگاه عالی است که یک فرد نمی تواند خرید بیش از دو بطری الکل و ساخت Aadhaar جزئیات اجباری برای خرید غیر عملی بودند.

مدافع P V Yogeswaran که به نظر می رسد اصلی دادخواهان در دادگاه عالی خواست روی نیمکت به مداخله کرد و گفت فروش مشروب بود و نه یک حق اساسی و اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز با در نظر Covid-19.

دولت تا به حال با نزدیک شدن به بالا دادگاه به چالش کشیدن بالا دستور دادگاه گفت: آن را به علت "قبر ضرر و زیان" به درآمد. دادگاه عالی اشاره کرده بود جمعیت در مقابل مغازه ها پس از دولت مجاز فروش. آن را به حال مجاز فروش الکل آنلاین و خانه خود تحویل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن