با استفاده از بزاق نمی مطرح هر گونه خطر هنگامی که شما در یک حباب: پولاک

کریکت می تواند از سر به طور معمول و حتی با استفاده از بزاق به درخشش توپ نمی مطرح هر گونه خطر سلامت اگر مسابقات

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

کریکت می تواند از سر به طور معمول و حتی با استفاده از بزاق به درخشش توپ نمی مطرح هر گونه خطر سلامت اگر مسابقات در حال بازی در یک زیستی-محیط امن reckons آفریقای جنوبی بزرگ شان پولاک.

ICC Cricket کمیته به تازگی پیشنهاد ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش توپ اما اجازه عرق به عنوان یک اقدام موقت برای مقابله با کروناویروس تهدید.

انگلستان را زیستی امن ترتیبات برای میزبانی غرب هند در پشت درهای بسته برای یک پیشنهاد سه سری تست و پولاک گفت: از جمله محیط زیست نمی خواهد نیاز به ممنوعیت هر گونه فعالیت.

"من فکر می کنم محیط زیست است که شما را تا پایان در حال ایجاد است که تقریبا رفتن به مانند یک حباب است.

"مردم را آزمایش آنها را به یک هفته دو اردوگاه که در آن آنها در حال رفتن به نشستن و نظارت بر نحوه شرایط بدن خود را تغییر دهید" پولاک گفت: 'پس کریکت پادکست "و اگر وجود دارد هیچ نشانه آن واقعا مهم نیست در مورد درخشان توپ و سپس به دلیل این که شما در حباب و هیچ کس شما را در تماس با خواهد شد که coronavirus. بنابراین شما می توانید فقط با عادی رسیدگی است."

انگلستان و ولز Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) در حال برنامه ریزی برای قرار دادن مجموعه ای از اقدامات ایمنی برای جلوگیری از گسترش این بیماری مسری. این شامل محدود کردن سفر با چیدن سالن محل هتل اجباری 14 روز دوره قرنطینه برای بازدید از تیم انجام بررسی منظم یو پی اس.

"من می خواهم فرض که وجود دارد می تواند هیچ جمعیت در محل هر واحد محیط زیست آنها را می توان تمیز کردن و اسپری و همه چیز را در امتداد آن خطوط گفت:" پولاک که بازی های برگزار شده است 303 ODIs و 101 آزمون برای آفریقای جنوبی است.

غرب هند سرعت بزرگ مایکل برگزاری تکرار احساسات مشابه و گفت: این منطقی است که ممنوعیت بزاق در هنگام کریکت برگزار خواهد شد در یک زیستی-محیط امن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن