مک دونالد' پسر دوره نقاهت پس از دوچرخه سواری آسیب

هفت ساله Ganon مک دونالد دچار آسیب های مغزی جمعه پس از یک نشت در ویلارد مونگر دولت دنباله یک حادثه است که نیاز

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

هفت ساله Ganon مک دونالد دچار آسیب های مغزی جمعه پس از یک نشت در ویلارد مونگر دولت دنباله یک حادثه است که نیاز فوری به عمل جراحی برای برداشتن لخته خون در مغز او.

در حالی که kindergartner از سنت جیمز مدرسه کاتولیک بازگشت به خانه است دوره نقاهت و در ارواح خوب این حادثه را ترک کرده است یک تاثیر ماندگار بر پدر و مادر خود را.

"بزرگتر درس این است که زندگی باور نکردنی است و برای لذت بردن از زندگی و دریافت بیشتر از لحظات" Rhett مک دونالد پسران بسکتبال مربی در دلوت شرق بازگو چهارشنبه. "در 20 سال یا 20 ثانیه از زندگی می تواند تغییر کند. ما باور نکردنی خوش شانس."

پس از مقید کردن در خانه در طول COVID-19 گیر Rhett می گوید او فکر می کردم یک بعد از ظهر دوچرخه سوار را فراموش خانواده خوب است. بنابراین او و همسرش Kayelyn, Ganon خود را جوانترین پسر 3 ساله Dekker و Rhett خواهر Kailee مک دونالد تصمیم به سفر کردن در این نزدیکی هست مونگر دنباله.

اما مک دونالد در روند حرکت خود را از غرب دلوت خانه به کنوود محله به طوری که آنها تا به حال جعبه از مسائل بالا انباشت اشیاء بدست آمده در گاراژ خود را. در میان کسانی که جعبه بودند کودکان کلاه ایمنی دوچرخه.

"بدیهی است که وجود دارد مقدار زیادی از پشیمانی از من چون من می توانستم از طریق حفر مسائل و کلاه. آنها وجود دارد در یک جعبه در جایی" Rhett گفت.

به عنوان آنها با نزدیک شدن به ویلارد مونگر مسافرخانه تنها چند صد پا بر روی دنباله Ganon رفت و سر بر فرمان و بر روی سطح بتن.

"Ganon بود واقعا تکان داد تا" Rhett گفت. "در ابتدا, در این لحظه تنها چیزی که ما نگران بودند خراش است. او ترسیده بود در مورد خراش در دست و آرنج خود را. او نمی بینم خراش در چشم او. که نشان داد به من و همسرم که او با ضربه سر خود را."

Ganon سوار دوچرخه خود را به عقب در سراسر Grand خیابان در نزدیکی دریاچه سوپریور, باغ وحش اما نیاز به پیاده روی دوچرخه خود را تا تپه اولین نشانه ای که چیزی با من بود.

"هنگامی که ما به بالای تپه و گفت: "می خواستم برای نشستن" Kayelyn گفت. "در آن لحظه من فکر کردم که چیزی اشتباه بود."

Rhett نگاه Ganon را دانش آموزان و دیدم نشانه های ضربه مغزی.

"آنها به عنوان کوچک که من تا کنون دیده ام کسی را دانش آموزان," او گفت:.

مانند شوهرش Kayelyn که با این نسخهها کار در یک کلینیک چشم است و دلوت Denfeld را پسران و دختران تنیس, مربی تا به حال آموزش به اطلاع علائم ضربات مغزی است.

"یکی از کارهای اصلی شما به دنبال سردرگمی است و اگر دانش آموزان خود را در حال اندازه های مختلف," او گفت:. "دیدن دانش آموزان خود را واقعا کوچک نبود یک نگرانی بزرگ برای من است."

Dekker دچار ضربه مغزی در سال 2019 در یک منطقه زمین تنیس, در حالی که مادر او تدریس درس. پدر و مادر او به ارمغان آورد او را به اتاق اورژانس اما پرسنل وجود دارد مطلع مک دونالد به تماشای کودک و مطمئن شوید که هیچ بیشتر علائم هشدار دهنده پدید آمده است. آنها در ابتدا با استفاده از همان دستورالعمل با Ganon.

Rhett biked خانه و برگشت با وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید تا خانواده. به زودی 7 ساله بود استفراغ چند بار روشن نشانه ای از ضربه به سر. 4 p. m. — فقط 2 1/2 ساعت پس از حادثه — او با داشتن مشکل در برقراری ارتباط بود و با تاخیر واکنش های.

Kayelyn او را به Essentia St. mary's مرکز پزشکی اورژانس. او پارک شده در یک بلوک و یک نیم دور و در آن زمان Ganon شد تلاش برای قرار دادن یک پا در مقابل دیگری است.

"من تا به حال به او بگویید که به لحاظ جسمی خود را انتخاب کنید, پاها, تا," او گفت. "او خواهد ذهنی از طریق این فرایند است که او نیاز به بلند کردن زانو خود را به راه رفتن. سپس متوجه شدم که این چیزی بود مانند تابستان گذشته (با Dekker)."

سی تی اسکن نشان داد که 4 سانتی متر بلند لخته خون در سراسر پیشانی بخشی از مغز خود را که مورد نیاز فوری جراحی است.

"است که بسیار سورئال احساس" Rhett به یاد می آورد. "وجود دارد حداقل یک دوجین یا بیشتر پرستاران و پزشکان وجود دارد در حال حرکت بسیار سریع است. آن را مانند زندگی چشمک می زند در مقابل چشم خود را هنگامی که آن را بچه خود را."

دکتر آلبرت Meric, سایت جراح مغز و اعصاب انجام تقریبی 45 دقیقه ای عمل جراحی است.

"در این وضعیت است و باید با کادر پزشکی مورد نیاز یک معجزه است" Rhett گفت. "این جراح مغز و اعصاب بود که به طرز وحشیانه صادقانه با ما و گفت که این خطرناک ترین نوع لخته خون که یک بچه در این سن می تواند داشته باشد. او گفت که او نمی تواند وعده هر گونه نتایج."

عمل جراحی شروع شد و حدود 5:45 p. m. و هنگامی که مک دونالد ملاقات بیمارستان روحانی, افکار خود را تبدیل به بدترین.

زمانی که مایک ون Scoy یک دوست خانوادگی و قدیمی Essentia کارگر پیوست و پدر و مادر به ارائه یک اثر آرام بخش و به آنها قدرت است. ون Scoy پسر را بازی بسکتبال برای Rhett در شرق.

"این یک نعمت غیر مترقبه به مانند یک دوست نزدیک خانواده وجود دارد" Rhett گفت. "به او وجود دارد بسیار مهم و ویژه است."

پس از عمل اسکن نشان داد Ganon مغز بود و نه بازگشت به موقعیت عادی خود در داخل جمجمه. پزشکان گفته مک دونالد زیر سه سال می تواند تعیین بقیه جان خود را از زندگی است.

"من به یاد داشته باشید او گفت:" بعد از 72 ساعت پیش بینی خواهد شد به طور بالقوه چه بقیه Ganon زندگی خواهد بود' " Rhett گفت.

Ganon شد متصل به ونتیلاتور همراه با چند وریدی خطوط.

"این بسیار دردناک شب از عدم قطعیت با تعداد زیادی از اشک و نا امیدی و بسیاری از پشیمانی" Rhett گفت. "هنگامی که پسر خود را متصل به ونتیلاتور آن را باور نکردنی دیوانه کننده است."

4:30 صبح روز شنبه, Rhett متوجه پسرش چشمان باز با وجود اینکه به شدت تسکین یافته. آنها شروع به پرسیدن Ganon که آیا او می تواند فشار دست خود را و او. در نهایت او در پاسخ به دیگر دستورات به یک thumbs-up سیگنال و قادر به زمزمه یک بار ونتیلاتور برداشته شد.

یکی دیگر از CT اسکن نشان داد که مغز او در بازگشت به موقعیت و دوشنبه بعد از ظهر — کمتر از 72 ساعت پس از عمل جراحی — Ganon شد برگشت به صفحه اصلی بازی و خنده با برادر کوچکترش.

"این چنین یک تسکین" Kayelyn گفت. "آنها به ما گفت که بعد از 72 ساعت ما حیاتی بود و ما در خانه در آن 72 ساعت پس شما متوجه چگونه خوش شانس شما هستند و چگونه از یک معجزه بود."

Ganon 60 کالاهای اساسی در پیشانی خود را اما نه شکایت از هر درد پدرش می گوید.

"من احساس بهتر و انجام خوب" Ganon گفت: در یک ویدیو ارسال شده به پدرش حساب توییتر. "با تشکر برای همه افکار و دعاهای خود را."

پدرش می گوید Ganon نیاز به جلوگیری از تماشای تلویزیون و کامپیوتر تصاویر.

"پس از او شده است به خانه او می خواست به انجام کارهایی است که او به طور معمول می کند و آن را خسته کننده برای او چرا که ما اجازه نمی دهد که" Rhett گفت.

به ویژه دوچرخه سواری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب