باز کردن 1.0, روز, 13: آمازون می شود nod برای مشروب تحویل در WB; راه آهن یونیسف دست در دست برای جلوگیری از کار کودکان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 11:35:44 pm دما را بررسی کنید قبل از دانش

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 11:35:44 pm
دما را بررسی کنید قبل از دانش آموزان وارد کلاس اتاق به نوشتن امتحانات هیئت مدیره. ( PTI عکس)

هند در روز شنبه شاهد یکی دیگر از رکورد سنبله از 14,516 COVID-19 موارد هل دادن کل شمارش به 3,95,048 با بیش از دو لاخ موارد عفونت ویروسی در ماه ژوئن گزارش داد, به گفته اتحادیه با وزارت بهداشت داده است. مرگ و میر افزایش به 12,948 با 375 جدید مرگ و میر را اعلام کرد. در 24 ساعت 9,120 COVID-19 بيمار درمان شده است در نظر گرفتن تعدادی از بهبود به 2,13,830. وجود دارد 1,68,269 فعال موارد در کشور و یک بیمار مهاجرت کرده.

برای نهمین روز متوالی coronavirus موارد در کشور دارای عقاید بیش از 10 ، 000. از ژوئن 1 تا 20 ژوئن در کشور ثبت 2,04,513 موارد این بیماری با, Maharashtra, Tamil Nadu, دهلی نو, گجرات و اوتار پرادش بودن پنج متحده است که دیده می شود افزایش شدید COVID-19 موارد است. قابل توجهی توسعه بمبئی مستقر Glenmark دارو گفت: آن را راه اندازی کرده است داروی ضد ویروسی favipiravir تحت نام تجاری FabiFlu برای درمان خفیف تا متوسط COVID-19 موارد در قیمت حدود 103 تومان در هر قرص.

نخست وزیر نارندرا راه اندازی تومان 50,000-کرور اشتغال طرح یا کمپین برای کارگران مهاجر که بازگشت به صفحه اصلی متحده در طول coronavirus مستند.

در اینجا دیگر داستان های جالب در سراسر کشور در روز 13 unlockdown:

آمازون BigBasket دریافت nod برای مشروب تحویل در غرب بنگال

تجارت الکترونیکی آمازون و علی بابا-حمایت BigBasket موافقت کردم برای تحویل مشروب در غرب بنگال با توجه به یک سند است. مواد غذایی آنلاین پلت فرم BigBasket گفت: این خواهد بود که این شرکت اولین تاخت و تاز کردن به کشور را مشروب تحویل بخش. ترخیص کالا و همچنین سیگنال های آمازون ورود به این فضا به احتمال زیاد برای اولین بار در هند است. دولتی, West Bengal دولت نوشیدنی شرکت با مسئولیت محدود (BevCo) دعوت این دو شرکت به امضای موافقت نامه برای empanelment برای صفحه اصلی تحویل پس از پیدا کردن آنها را واجد شرایط طبق اطلاعیه مورخ 19 ژوئن. BevCo تنها عمده فروش مشروب در غرب بنگال نیز دعوت دو کلکته مبتنی بر شرکت ها — Senrysa فن آوری های Pvt با مسئولیت محدود و طلایی درک تجارت Pvt Ltd برای امضای توافق نامه.

زن تجربه درد زایمان در Shramik قطار ویژه می دهد تولد به نوزاد دختر

23 سال تجربه درد زایمان در یک Shramik قطار ویژه فقط به عنوان آن را در مورد رسیدن به مقصد خود Titlagarh ایستگاه راه آهن در اوریسا را Bolangir منطقه و تحویل یک نوزاد دختر در یک بیمارستان در شهر راه آهن گفت. پرسنل پزشکی با عجله به کمک زن بود که در سفر توسط 07421 تیروپاتی-Nawapara جاده Shramik ویژه و بستری او را به یک دولت-اجرای بیمارستان در Titlagarh, او گفت:. زن Pinki Chhatar از Ghantbahali روستا در Titilagarh ایستگاه پلیس در منطقه به هنگام تولد به یک دختر بچه در بیمارستان در روز جمعه گفت. در مه 24, دو, زنان, سفر های مختلف Shramik قطار ویژه داده بود هنگام تولد به نوزادان در بیمارستان در Titlagarh و ژرسوگودا در دولت است. یکی دیگر از 35 سال از Odisha داده بود هنگام تولد به یک پسر بچه در سکوندربد-بلنگیر Shramik قطار ویژه در مارس 22.

راه آهن نیروی حفاظت و یونیسف دست در دست برای جلوگیری از کار کودکان و قاچاق

به حدود هشت لاخ از بیش از 40 لاخ افرادی که بازگشت به بیهار زیر 18 سال سن و آسیب پذیر هستند به کار کودکان و قاچاق حفاظت راه آهن نیروی شرقی مرکزی راه آهن در حال آموزش دیده توسط یونیسف برای حفاظت از کودکان از کار کودکان و قاچاق. این اولین بار است که چنین همکاری بین نیروی و یونیسف. یونیسف می گوید شده است وجود دارد افزایش 50 ٪ در حمایت از کودکان تماس در طول مستند در کشور و بیهار انتخاب شد به دلیل آن را به حال بیشترین تعداد کودکان در میان بازگشت مهاجران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب