در نامه ای به Javadekar کنگره رهبر Jairam رامش به شدت اشیاء به EIA پیش نویس 2020

نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 8:13:27 pm در این نامه رامش با ابراز

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 8:13:27 pm
Environment Impact assessment (EIA) Draft 2020, prakash javadekar eia draft, eia draft controversy, jairam ramesh prakash javadekar در این نامه رامش با ابراز "قویترین اعتراض به پیش نویس EIA سال 2020 اطلاع رسانی"

به شدت با اعتراض به پیشنهاد محیط زیست Impact assessment (EIA) پیش نویس 2020 سابق وزیر محیط زیست Jairam رامش شنبه نوشت: اتحادیه وزیر Prakash Javadekar کرد و گفت: این پیش نویس نشان دهنده "یک طرز فکر که می بیند مقررات زیست محیطی به عنوان غیر ضروری نظارتی بار."

این مرکز تا به حال نام برای پیشنهادات و اعتراض به پیش نویس به ارسال شده در آگوست 10, پس از آن پیش نویس است مطلع می شود.

EIA یک مطالعه انجام شده قبل از اجرای یک پروژه و یا توسعه به منظور ارزیابی تاثیر آن بر محیط زیست است. آن است که اجباری برای یک EIA انجام شود و تایید شده توسط وزارت برای بسیاری از پروژه ها در کشور است.

با این حال پیش نویس پیشنهاد شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار با کارشناسان محیط زیست با اشاره به رقت از قوانین مختلف که اجازه می دهد شایع توسعه زیرساخت های بدون اقدامات لازم برای حفاظت از محیط زیست است.

آخرین به پیوستن به این گروه کر در برابر EIA, رامش گفت که به عنوان رئیس کمیته علوم و تکنولوژی محیط زیست, جنگل و تغییر آب و هوا "وظیفه من این است که به جای رکورد قوی ترین اعتراض به پیش نویس EIA سال 2020 اطلاع رسانی" و این پیش نویس نشان دهنده "یک طرز فکر که می بیند مقررات زیست محیطی به عنوان غیر ضروری نظارتی بار و نه به عنوان یک ضروری تعهد به برآورده شود برای سلامت و رفاه مردم ما و برای حصول اطمینان از توسعه است که پایدار است".

رامش به اعتراض به EIA پیش نویس اطلاع رسانی در پنج زمینه. اولا که اجازه می دهد تا برای ارسال عملا مصوبات. این نقاط به محیط زیست ترخیص کالا از گمرک پس از نقض شده است بدون اجازه قبلی برای توسعه پروژه است. این کنگره رهبر می گوید, می رود در برابر اصل ارزیابی و مشارکت عمومی
قبل محیط زیست ترخیص و "بندهایی که به طور معمول مشروعیت غیر قانونی."

رامش گفت: پیش نویس کاهش مشارکت عمومی در تمام مراحل از محیط زیست ترخیص کالا از گمرک روند کاهش دوره توجه به جلسات عمومی و انجام دور با آنها در مجموع برای دسته بندی پروژه ها.

بیشتر او می گوید که پیش نویس دور با محیط زیست ترخیص یکسره در "بسیار بسیاری از موارد گسترش است."

"این افزایش اعتبار از محیط زیست گواهی عدم سوء پیشینه اجازه می دهد پروژه های "امن" زمین برای مدت زمان طولانی, حتی زمانی که آنها ساخته نیست. این باعث شتاب زمین و نه توسعه. آن را می دهد دولت اتحاد کامل قدرت به تعیین وزارت امور خارجه محیط زیست ارزیابی اثرات مقامات. این یکی دیگر از میخ بر تابوت همکاری فدرالیسم. این تغییرات نه بر اساس سه عنوان ممیزی ارزیابی و تجزیه و تحلیل. این تغییرات نه بر اساس هر
تحقیقات او گفت:" در این نامه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب