فیلیپس: هر کس نیاز به یک تشویق کننده

به عنوان یک دختر دانش آموز می خواستم به مانند او ، در حال حاضر یک دهه بعد او را در مسیر ساخت که اتفاق می افتد.

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

به عنوان یک دختر دانش آموز می خواستم به مانند او ، در حال حاضر یک دهه بعد او را در مسیر ساخت که اتفاق می افتد.

دوست من مهربان است و دلسوز و خلاق است. من به این باور چیزی خاص اتفاق افتاده در کلاس درس او را که مشتعل شور و شوق در آن دختر کوچک و به او یک چشم انداز برای آینده است.

Cheerleaders انجام این کار برای ما است. آنها نه تنها در حاشیه ایستاده. آنها نشان می دهد تا زمانی که ما به آنها نیاز دارید و می آیند کنار ما.

مرتبط:

آنها زمزمه کلمات تشویق و یا گاهی اوقات هنگامی که ما در حال گوش دادن نیست و یا داشتن مشکل شنوایی آنها با استفاده از بلندگوهای خود را به ما اطلاع دهید ما مهم است.

کارن مسیحیان می داند ارزش یک cheerleader بود. او یک معلم است, بیش از حد. در اینجا چیزی است که او به اشتراک گذاشته شده در مورد ویژه همکار.

"من مشغول به کار در آموزش و پرورش برای نزدیک به 30 سال است. شور و شوق من برای بچه ها آموزش اتحاد قوی باقی مانده است. من باید تعداد زیادی از دانش آموزان و co-worker, معلمان که به نظر من خوش بین نگرش و پر از شادی چشم انداز در زندگی است. این جعلی نیست, خدا با من این راه است. من دوست دارم به لبخند و حتی بیشتر از من دوست دارم برای کمک به پیدا کردن افراد دیگر لبخند خود را.

"اما گاهی اوقات من نیاز به یک cheerleader بود. Arlis با این نسخهها کار در همان مدرسه من. او معمولا با این نسخهها کار در آشپزخانه, اما او همچنین کمک می کند تا با ما وادار سازد کارکنان.

"Arlis به نظر می رسد من در چشم هنگامی که ما صحبت و او واقعا گوش می دهد و پس از او سوال می پرسد" چگونه شما هستند؟' Arlis دارای یک قلب که فقط می داند که او باید به این سوال بپرسید. او به ویژه نرمی و یک حس مشتاق برای زمانی که مردم ممکن است صدمه زدن و یا به سادگی نیاز به در آغوش گرفتن. خدا Arlis با دست که چیزی را با چه چیزی او متوجه.

"Arlis من است ، برخی از روزها وقتی که من به مدرسه, من در پیدا کردن یک بشقاب کوچک او فوق العاده خوشمزه خانگی میله جمع به من ارومیه صندوق پستی. برخی از روز (راه بیش از حد بسیاری از روز به تعداد) من پیدا کردن یک بسته از غنی, قهوه فوق العاده مانند جامائیکا من دیوانه پیچیده شده در دستمال کاغذی نصب بر روی میز من.

"یک روز گذشته زمستان/بهار من در بر داشت یک دسته گل کوچک از گل های رنگارنگ با یک توجه داشته باشید ساده متصل, 'خانم مسیحیان... یک روز بزرگ!'

"I keep the notes and I use them as bookmarks to always remind me that I have a cheerleader," a reader says. Special to The Forum

"من برای نگه داشتن یادداشت ها و استفاده از آنها به عنوان بوک مارک ها همیشه به من یادآوری می کنند که من یک تشویق کننده" یک خواننده می گوید. ویژه به فروم

"من برای نگه داشتن یادداشت ها و استفاده از آنها به عنوان بوک مارک ها همیشه به من یادآوری می کنند که من یک cheerleader بود. من نمی دانم که دقیقا چگونه او می داند که زمان فقط حق است اما با فضل خدا, او می داند.

"من خیلی خدا را شکر به صورت ساده و قدرتمند kindnesses از Arlis. او به نظر می رسد او می پرسد او را گوش می دهد و او پاسخ می دهد. او من پریمیر و من خیلی خدا را شکر برای او!"

این بوده است که واقعا از روی حیله و تزویر زمان در آموزش و پرورش و ما نمی دانیم که چه تغییراتی را باید در پاییز. چیزی که ما نمی دانیم اگر چه همه ما برنده هنگامی که ما تبدیل شدن به یکدیگر را cheerleaders.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن