شهرهای دوقلو, Stearns County منجر به ادامه جدید COVID-19 مورد تعداد در مینه سوتا

تعداد کل افراد مبتلا به بیماری تشخیص داده شده است در صدر 17,000 برای دولت است. که تعداد اعتقاد بر این است به ط

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

تعداد کل افراد مبتلا به بیماری تشخیص داده شده است در صدر 17,000 برای دولت است. که تعداد اعتقاد بر این است به طور قابل توجهی undercount اما به عنوان دولت صرف ماه بدون به اندازه کافی آزمایشگاه مواد برای تشخیص همه کسانی که با بیماری که علائم اما نمی شد در یک دسته می باشد برای تست.

از 16,281 شناسایی مواردی که باید ثابت نشده کشنده 11,540 Minnesotans بهبود یافته اند و دیگر باید جدا اگر چه این تعداد نیز به احتمال زیاد قابل توجه undercount. بیش از 4100 Minnesotans نیست در بیمارستان بستری هستند اما مورد نیاز برای منزوی کردن با این بیماری است.

به تازگی تایید موارد وزن به شدت نسبت به بیشتر پرجمعیت شهری و برون شهری شهرستان در شمال و جنوب از شهرهای دوقلو از جمله 245 در Hennepin County, 101 در Ramsey County, 49 در Anoka County, 36 در داکوتای شهرستان و 19 در واشنگتن کانتی.

با 43 نفر برای بیش از 150000 نفر جمعیت Stearns County, که شامل St. Cloud همچنان به ورود دو بار جدید بیماری ها به عنوان قابل اندازه شهرستانهای Olmsted که تا به حال 18 نفر اما قابل ملاحظه ای کمتر از در ارتفاع شیوع دو هفته پیش. بقیه outstate مینه سوتا ارسال شده موارد جدید در تک رقمی.

با استثنا از خاک رس ایتاسکا, Kanabec و Olmsted, شهرستان, همه, که تا به حال یک مورد مرگ در شنبه تازگی و میر گزارش شده بودند متمرکز در شهرهای دوقلو.

دو نفر در داکوتای و رمزی شهرستان و نه نفر در شهرستان Hennepin. سیزده از 17 مرگ و میر ثبت شده در مینه سوتا روز سه شنبه در میان مردم زندگی می کردند که در مراقبت طولانی مدت.

مینه سوتا انجام شده 5,229 آزمون برای روز. سهشنبه پایین ترین روز هفته برای آزمون جدید, گزارش, با توجه به وزارت امور خارجه کمیسیون بهداشت Jan مالکوم.

علائم ظهور آن است که نرخ بیماری نوردی.

بخش مراقبتهای ويژه با استفاده از پایدار در 229, بالاترین مجموع نشده است. در 316, مردم نیاز به بستری شدن در بیمارستان در خارج از ICU 57 بیشتر مردم در بیمارستان بستری شد در غیر اضطراری تنظیمات از روز دوشنبه تا کنون یکی از بزرگترین روز پرش در تقاضا در دولت سیستم بیمارستان.

این داستان به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب