درخواست یک استاد باغبان: نمی بارور کردن چمن در گرمای تابستان

یک: در این سال بوده است خشک تر از حالت عادی و با وجود ما باران های اخیر در برخی مناطق Northland هنوز هم در موا

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

یک: در این سال بوده است خشک تر از حالت عادی و با وجود ما باران های اخیر در برخی مناطق Northland هنوز هم در مواجهه با خشکسالی شدید. گرم و خشک است آب و هوا باعث چمن برای رفتن خفته و خواب می آید ناخوشایند براونینگ از چمن.

هنگامی که چمن های ساخته شده از سرد-فصل علف می رود خفته در تلاش برای احیای آن با آبیاری سنگین در حالی که آب و هوا است که هنوز هم داغ است که احتمالا بهترین ایده است. شما می توانید استرس چمن توسط بیداری آن را دوباره در حالی که شرایط رشد هنوز هم ضعیف است. بهتر است صبر کنید تا زمانی که آب و هوا سرد دوباره زمانی که چمن می توانید به طور طبیعی و زنده.

هنگامی که چمن رفته خفته و آب آن را به آرامی به زنده نگه داشتن آن در حالی که آن استوار است: یک ربع به نیم اینچ هر دو تا چهار هفته. از آن خواهد شد به احتمال زیاد بهبود می یابند زمانی که هوا سرد می شود اما ممکن است نیاز به برخی از TLC و برخی از علف های هرز حذف.

شما می توانید گاهی اوقات جلوگیری از چمن از رفتن خفته در وهله اول توسط آبیاری آن را به خوبی قبل از و یا به عنوان به زودی به عنوان اولین نشانه های خشکسالی رخ می دهد. آب عمیقا به جای آبیاری اغلب. حدود 1 تا 1.5 اینچ از آب در هفته توصیه می شود. خود را بررسی کنید و باران سنج با دقت اندازه گیری بارش و مکمل آبیاری. شما ممکن است مجبور به ترک آب در روز برای یک ساعت یا بیشتر بسته به بارانی. اندازه گیری مقدار آب چمن دریافت و با قرار دادن یک سطل یا خالی تن ماهی می تواند که در آن بارانی می رسد و پس از آن اندازه گیری سطح آب با یک خط کش. صبح زود است و زمان ایده آل برای آب به عنوان خورشید تبخیر می تواند بسیاری از اواسط روز آبیاری. اوایل شب کار می کند بیش از حد.

آن را نیز ایده خوبی است به اجازه چمن رشد دیگر در تابستان. تنظیم تیغه ماشین چمن زنی بالاتر برای حفظ چمن 3 اینچ طولانی است. اما هنوز هم توده یونجه یا کاه اغلب به اندازه کافی است که شما در حال از بین بردن بیش از یک سوم از چمن تیغه زمانی که شما آن را قطع.

یا نه چمن خفته است, استفاده از کود در حال حاضر با درجه حرارت بالا ما شده است داشتن یک ایده خوب نیست. استفاده یا کود یا علف های هرز قاتل هنگامی که آن را گرم می تواند آسیب خود را به چمن. شما بهتر است انتظار تا بعد از آن در تابستان به بارور.

فرمت ارائه می دهد نرم افزار تقویم برای زمانی که برای انجام آنچه به چمن خود را در اینجا: extension.umn.edu/planting-and-growing-guides/lawn-care-calendar.

چه آن را به شما بگویم این است که بهترین زمان برای انجام بسیاری از چمن مراقبت از کارهای اوت تا سپتامبر یا اکتبر. کارهای آن شامل کودهای, گاز, dethatching و کنترل علف های هرز پهن برگ.

Overseeding نیز توصیه می شود در پاییز برای حفظ چمن ضخیم. با چمن ضخیم تر کمتر رطوبت از دست داده است و کمتر علف های هرز رشد می کنند.

نوشته شده توسط U M فرمت استاد باغبان در سنت لوئیس کانتی. ارسال سوالات به features@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن