تنیس | ما باید به محلی بچه ها به بازی اول: Sunder

آن سخت است برای فعال ورزشکاران برای بیکار ماندن برای مدت طولانی. با توجه به COVID-19 ویرانگر تاثیر زیادی احتیا

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

آن سخت است برای فعال ورزشکاران برای بیکار ماندن برای مدت طولانی. با توجه به COVID-19 ویرانگر تاثیر زیادی احتیاط لازم است قبل از ورزش می تواند بهار بازگشت به زندگی است.

"هر کس مشتاق به ادامه این ورزش است. ما در مورد آنچه باید انجام شود برای به دست آوردن بازیکنان عقب زمین تنیس. دستورالعمل ها وجود دارد از فدراسیون بین المللی تنیس (ITF) و USTA" گفت: Sunder Iyer دبیر کل ماهاراشترا انجمن تنیس و عضو اجرایی تمام هند انجمن تنیس (AITA).

"ما باید به ترجمه و بومی سازی. ما ممکن است برای نگه داشتن جمعیت دور. ما ممکن است برای نگه داشتن پدر و مادر دور"

داشتن سازماندهی بیش از 1500 مسابقات در تمام سطوح Sunder یک مربی واجد شرایط که دارای هر دو قانونی و روزنامه نگاری تجربه کاری قبل از او در زمان مدیریت ورزشی, روشن است در مورد مسیر پیش رو.

"ما باید به محلی برای بچه ها به بازی اول است. با شروع به محدودیت امکانات برای مردم این منطقه است.

"حتی برای AITA ما کار می کرد از یک برنامه ریزی شروع با سطح محلی مسابقات به طوری که وجود دارد بسیار سفر درگیر" گفت: Sunder در یک Instagram گفتگو با مربی M. Balachandran.

Sunder visualised بازیکنان به سفر ماه اکتبر و به شیار خود را قبل از آن با رویدادهای محلی.

زمان ایده آل

او پیشنهاد کرد که تنیس ممکن است به رشد, به محبوب تر. شروع تازه می تواند زمان ایده آل برای نیشگون گرفتن و کشیدن هنجارهای.

"بسیاری از شرکت ها در حال بازی گلف گفت:" Sunder مورد نیاز به نگه داشتن تنیس نزدیک به قلب تصمیم گیرندگان. آن سخت است بر طرفداران. آنها را نمی تواند آب و یا مواد غذایی. بدون پیاده روی بدون صحبت کردن در می ایستد. مردم در حال آمدن به سازمان دیده بان ورزشی برای لذت بردن از. به عنوان یک ورزش ما ممکن است به رشد" او گفت:.

تاکید بر تمرکز به شیر استعداد از مناطق روستایی Sunder با اشاره به اینکه چگونه یک چنین بازیکن — Prarthana Thombare از ناسیک — رفت و به کسب مدال در بازی های آسیایی و رقابت در المپیک ریو با Sania Mirza به عنوان دونفره شریک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب