لیگ برگزار می شود در مقابل خالی می ایستد و می گوید: Sourav Ganguly

BCCI جمهور Sourav Ganguly نشان داده است که در این سال IPL انجام می شود می تواند در خالی استادیوم اصرار دارد که

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly نشان داده است که در این سال IPL انجام می شود می تواند در خالی استادیوم اصرار دارد که تمام گزینه های ممکن در حال کاوش برای اطمینان حاصل شود که معلق رویداد رخ با وجود COVID-19 بیماری همه گیر.

در نامه ای به تمام واحد های تابعه ارسال اواخر روز چهارشنبه پس از ICC هیئت مدیره جلسه Ganguly به نظر می رسید با اعتماد به نفس از IPL در این سال با وجود وضعیت فعلی که به طور نامحدود به حالت تعلیق به دلیل مواج همه گیر که ادعا کرده بیش از 8000 در هند زندگی می کند.

همچنین بخوانید: بدون تماشاگر هیچ انرژی: Tendulkar

"BCCI در حال کار بر روی تمام گزینه های ممکن است به اطمینان حاصل شود که ما قادر به مرحله IPL در این سال حتی اگر این به معنی بازی در این مسابقات خالی در استادیوم" Ganguly نوشت.

"طرفداران فرانچایز, بازیکنان, رسانههای, حامیان مالی و سایر ذینفعان کاملا به دنبال به جلو به احتمال IPL که میزبانی این سال است.

"بسیاری از بازیکنان هر دو از هند و دیگر کشورهای شرکت کننده در این لیگ نشان داده اند علاقه در بخشی از این سال IPL. ما خوشبین هستند و BCCI در مدت کوتاهی تصمیم گیری در آینده البته در این" سابق هند کاپیتان گفت.

آن است که به طور گسترده ای این باورند که IPL eyeing اکتبر رویداد اگر T20 جام جهانی برنامه ریزی شده برگزار می شود در استرالیا که در آن زمان به تعویق افتاد. ICC دارای معوق تصمیم گیری در جام جهانی سرنوشت تا ماه آینده.

داخلی برنامه

Ganguly همچنین گفت که BCCI در حال کار بر روی داخلی برنامه در حالی که کاوش در فرمت های مختلف است که می تواند مسابقات مثل Ranji جایزه Duleep جایزه و ویجی هزاره "رقابتی و امکان پذیر است".

"حرکت به جلو BCCI در روند برنامه ریزی مسابقات داخلی برای آینده cricketing فصل است. ما در حال کار بر روی گزینه های مختلف و فرمت های ما در تلاش برای اطمینان حاصل شود که داخلی های مختلف مسابقات برگزار می شود, آنها اقامت رقابتی و مشارکت امکان پذیر است گفت:" سابق هند کاپیتان.

"BCCI خواهد آمد تا با جزئیات بیشتر در هفته آینده," او اضافه شده است.

او همچنین اطلاع داد که BCCI در حال آماده سازی یک روش عملیاتی استاندارد (SOP) برای از سرگیری کریکت در همه دولت واحد برای اطمینان از پزشکی ایمنی از کسانی که درگیر.

رئیس جمهور همچنین اطلاع داد که BCCI ساخته شده است که "همه تلاش ها برای آزادی بودجه/کمک های مالی به اعضای مختلف."

"انجمن ها ساخته شده است که مناسب ارسال از حساب و وجوه استفاده از گواهی در حال حاضر دریافت کمک های مالی خود را," او گفت:.

به واحدهای دیگر را نیز دریافت کمک های مالی خود را هنگامی که آنها ارائه اسناد و مدارک مربوطه به رئیس جمهور اطمینان داد در حالی که اطلاع رسانی است که فروشندگان نیز پرداخت شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن