خواننده مشخصات: Stauber سزاوار اعتبار داده شده برای شهردار

واقعا ؟ ژوئن 25, اخبار تریبون داستان "دلوت به دریافت $6.57 میلیون در COVID-19 کمک" به اعتباری به شهردار امیلی

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

واقعا ؟ ژوئن 25, اخبار تریبون داستان "دلوت به دریافت $6.57 میلیون در COVID-19 کمک" به اعتباری به شهردار امیلی لارسون برای رژیم صهیونیستی است. تیم Walz انتشار مراقبت در عمل بودجه. کنگره پیت Stauber در نامه ای به رژیم صهیونیستی است. Walz یک هفته قبل از شهردار بود که در آن او برای اولین بار خواستار انتشار مراقبت در قانون بودجه به nonmetro مینه سوتا برای کمک به کسب و کار ما.

در ضمن چند روز قبل از شهردار, نامه, لیگ, مینه سوتا, شهرستانها, انجمن شهری شهرداری ائتلاف بیشتر شهرهای مینه سوتا مینه سوتا انجمن از شهرهای کوچک و شهرداری قانونی کمیسیون با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. Walz خواستار انتشار این وجوه است.

دلوت شهردار لارسون بود و کمی دیر به این حزب و در عین حال او با دریافت این اعتبار در اخبار تریبون داستان ؟ من فکر می کنم نیست.

دموکرات ها هستند و خیلی سریع به پرش بر روی ارابه موسیقی پس از جمهوری خواهان را منجر شود. همان چیزی است که اتفاق می افتد در واشنگتن با دموکرات ها رای گیری در برابر دیابت تیم اسکات عدالت عمل پلیس اصلاحات. حزب دموکرات ایالت Richard Durbin خوار اسکات گفت: لایحه یک "نشانه بی علاقگی رویکرد است." Durbin گفت: این به اسکات یک سناتور که متوقف شده است توسط کاپیتول هیل پلیس که سوال خود را در حضور.

و مجلس نانسی پلوسی گفت: اسکات لایحه بود "تلاش برای بدست آوردن دور با ... قتل جورج فلوید." پلوسی در حال حاضر می خواهد برای رفتن در پشت درهای بسته به آمده تا با پلیس لایحه اصلاحات پس از دموکرات ها می تواند ادعا اعتباری — درست مثل اعتبار داده شده برای لارسون برای چیزی است که او باید انجام شده است هفته پیش به عنوان Stauber انجام داد.

Stauber یک افسر سابق پلیس است که کار خود را با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای هفته پلیس اصلاحات. آیا شما فکر می کنید او به شما اجازه داده می شود در پشت پلوسی بسته درها ؟ جواب منفی ،

نانسی McReady

Ely



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب