در طبقه, تصویر برخی از Sachin خلبان وفاداران نگه دلخواهی انتخاباتی نفوذ

توسط: اکسپرس سرویس خبری نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:58:58 pm

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:58:58 pm
sachin pilot, rajasthan congress, ashok gehlot, rajashthan rebel mlas, rajashthan congress government crisis, indian express news سابق راجستان معاون سانتی متر Sachin خلبان. (فایل)

چند تا از 18 راجستان کنگره MLAs حمایت معاون سابق وزیر Sachin خلبان آمده از طبقات مانند صیفی جات مینا و Gujjar جوامع که نگه نفوذ قابل توجهی در دولت سیاست های انتخاباتی.

تجزیه و تحلیل عملکرد از این قانونگذاران در سال 2018 مجمع انتخابات نشان می دهد که حداقل 12 از آنها تا به حال به دست آورد با اختلاف بیش از 10 ، 000 رای از جمله سه نفر از آنها با بیش از 40 ، 000 رای.

خلبان خود رسیده Vidhan Sabha از ٹونک حوزه برد با اختلاف بیش از 54 ، 000 رای.

منابع در کنگره گفت که اگر برخی از با تجربه تر MLAs خلبان در اردوگاه تصمیم به مسابقه انتخابات در برابر حزب رسمی نامزدها در آینده این حزب می تواند به از دست دادن زمین در مناطق خاصی از خود را تحت تاثیر قرار.

ده نفر از این 18 شورشی MLAs آمده از شرق راجستان منطقه ای که در آن کنگره موفق به کسب اکثریت کرسی ها در مناطق مانند Dausa, کرولی بهاراتپور, سیکر و جیپور. 2018 نتایج نشان می دهد که کنگره به دست آورده بود در 18 حوزه از 24 در Dausa, کرولی, ٹونک و سیکر مناطق. هشت MLAs حمایت از خلبان آمده از این چهار منطقه.

دو قانونگذاران برنده از جیپور منطقه که در آن کنگره بود دستگیر 10 از 19 کرسی در مجلس شد.

برخی از شورشی MLAs مانند Vishvendra سینگ رامش Chand مینا Bhanwarlal شارما و Brijendra سینگ Ola تا به حال موفق به پیروزی در سال 2013 با وجود ضد کنگره موج در دولت – حزب بود و پس از آن تنها موفق به کسب 21 کرسی در 200 عضو خانه.

امثال Vishvendra, شارما و مینا شده اند در احزاب مانند BJP Janata دال و BSP و همچنین یک مقام ارشد کنگره رهبر در دولت گفت: به شرط ناشناس ماندن. "آنها به طور کلی نیست و بستگی به حزب آنها در تعداد دفعات مشاهده شده اما در تصویر فردی یا طبقه پشتیبانی" این رهبر گفت.

در حالی که Vishvendra. سابق BJP عضو می آید از سابق خانواده سلطنتی بهرتپور و دستورات تأثیر قابل توجهی در منطقه, مینا روشن کرده بود از BSP به کنگره در سال 2008 است و نه از دست یک انتخابات پس از آن از حوزه خود را – Sapotra در کرولی منطقه. شارما شش-زمان MLA از Sardarsahar در چورو منطقه بود و پیش از آن در Janata دال و تا به حال قبلی از روی لئامت دادن در این کنگره بیش از حد.

شرقی راجستان نیز جمعیت زیادی از مردم از Gujjars و مینا جوامع — هفت شورشی MLAs از جمله خلبان متعلق به این دو جامعه.

خلبان که از Gujjar جامعه بوده است Lok سبها MP از Dausa از جایی که او در اواخر پدر و مادر نیز انتخاب شده به مجلس است. او همچنین یک نماینده از اجمیر منطقه نزدیک به خود را که زمان مجمع constituency – ٹونک – واقع شده است.

در سال 2018 انتخابات خلبان اعضای اردوگاه Prithviraj برنده از تدبهیم (کرولی منطقه) توسط 73,306 آرا و Murari لعل توسط 50,948 آرا از دوسا — هر دو در شرق راجستان.

این گروه شورشی همچنین دارای پشتیبانی از پنج صیفی جات MLAs – Hemaram چودری, Mukesh Bhakar, Ramniwas Gawriya, Vishvendra سینگ و Brijendra سینگ Ola – که انتخاب شده است از صیفی جات-مناطق تحت سلطه مانند ناگور, ژونژونو و برمر مناطق.

قوم یکی از مهم ترین طبقات اجتماعی در راجستان سیاست است.

برخی از صیفی جات MLAs مانند Bhakar و Gawriya آنها برای اولین بار قانونگذاران.

در میان شورشی MLAs از این جامعه Choudhary پنج-زمان MLA از Gudamalani در منطقه برمر و اله است که از اواخر Sis Ram Ola سابق MP که بسیار محبوب صیفی جات رهبر در کنگره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب