موسمی جنوب غربی برای رسیدن به دریای آندامان در مارس 16 : آی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | به روز شده در: آوریل 13, 2020 3:13:10 pm در پورت بلر. (اکسپرس بایگا

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | به روز شده در: آوریل 13, 2020 3:13:10 pm
Advancement of monsoon over Andaman and Nicobar around May 16: IMD در پورت بلر. (اکسپرس بایگانی)

در این سال های موسمی جنوب غربی را وارد دریای آندامان در اطراف مارس 16, مقامات هند هواشناسی بخش (آی) روز چهارشنبه گفت:. به طور معمول موسمی می رسد در اینجا در هر زمان ممکن است بین 18 – May 24 و بعد از آن پیشرفت به سرزمین اصلی قبل از شروع بیش از کرالا در تاریخ 1 ژوئن.

در مه 15, آی است که به احتمال زیاد به اعلام شروع تاریخ موسمی بیش از سرزمین اصلی و منطقه ای بارش توزیع برای فصل پیش رو است. در مرحله اول آن دوربرد هوا (LRF) صادر شده و در ماه گذشته آی تا به حال پیش بینی بارش باران به مقدار 100 درصد از دوره متوسط (LPA) است که حد نرمال بارش کشور طی ماه ژوئن تا سپتامبر و فصل است.

در ضمن یک کم فشار سیستم تشکیل شده است در امتداد جنوب شرقی خلیج بنگال و مجاور دریای آندامان است که به احتمال زیاد به شدت به یک سیکلون طوفان در روزهای آینده IMD مقامات گفت.

"در ارتباط با سیستم فوق این شرایط در حال تبدیل شدن مطلوب برای پیشبرد جنوب غربی موسمی در جنوب خلیج بنگال دریای آندامان و Andaman and Nicobar islands اطراف مارس 16" بیانیه رسمی توسط IMD منتشر شده در پنج شنبه بعد از ظهر اعلام کرد.

با توجه به دم طوفان-مانند وضعیت باران های سنگین پیش بینی می شود بیش از Andaman and Nicobar islands on May 15 و 16 ماه مه. با دریا شرایط تبدیل خشن, ماهیگیران شده است به شدت توصیه به سرمایه گذاری در جنوب و مرکزی خلیج بنگال شروع مارس 15 به بعد.

در حال حاضر آن موقعیت ملاقات کارشناسان پیش بینی کرده اند و ترسیم یک گردباد مسیر است که باید در کنار گذر غرب بنگال و بنگلادش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب