COVID-19 شمارش عبور 70,000; مودی می گوید دوقلو چالش برای بررسی ویروس گسترش و افزایش فعالیت عمومی

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 8:31:05 am ساعت نارندرا مودی روز دوشنبه گفت: یک چ

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 8:31:05 am
COVID-19 tally crosses 70,000; Modi says twin challenge to check virus spread and increase public activity ساعت نارندرا مودی روز دوشنبه گفت: یک چالش بزرگ است به اطمینان حاصل شود که عفونت را گسترش به مناطق روستایی است. (عکس)

نخست وزیر نارندرا مودی روز دوشنبه در اشاره تدریجی مستند برداشت و گفت: اجتماعی فاصله بزرگترین سلاح در COVID-19 مبارزه با داده "دو چالش" به بررسی این ویروس گسترش و افزایش فعالیت عمومی است. بسیاری از ادامه به تست مثبت برای این ویروس کشنده در عین حال هل دادن در سراسر کشور شمارش بالاتر از 70,000 خوانده شده را علامت.

مرگ و میر نیز عبور 2,200 با مردم بیشتر متوسل به COVID-19 در مکان های مختلف از جمله در ماهاراشترا تامیل نادو و گجرات.

تعامل با وزرای ارشد در یک ویدئو کنفرانس مودی پرچم که مشکلات را افزایش داده اند هر کجا که اجتماعی فاصله و یا مستند اقدامات بودند به دنبال ندارد. او همچنین گفت: یک چالش بزرگ است به اطمینان حاصل شود که عفونت را گسترش به مناطق روستایی است.

"من از این شرکت مشاهده است که اقدامات مورد نیاز در مرحله اول از مستند نیاز نمی شد در 2 مرحله و به همین ترتیب اقدامات مورد نیاز در فاز 3 مورد نیاز نیست در چهارم," او گفت:.

فاز اول این مستند در سراسر کشور آغاز شد در 25 مارس که قرار بود از 21 روز اما تمدید کردم بعد تا آوریل 3 و پس از آن بیشتر تا مارس 17 برای مرحله سوم با برخی از تسهیلات عمدتا به صورت صنعتی و کشاورزی فعالیت است.

این موارد جدید شناسایی شده در چند روز گذشته شامل کارگران مهاجر که بازگشت به مکان های مادری خود از بزرگ شهری خوشه های بسیاری پس از ارائه بیکاری و بی خانمان و همچنین برخی از airlifted تحت عظیم تخلیه برنامه ریزی انجام شده توسط دولت برای سرخپوستان و مهاجران سرگردان در خارج از کشور.

در آن روزانه به روز رسانی اتحادیه وزارت بهداشت گفت: تعداد کل تایید COVID-19 مورد افزایش یافته است به 67,152 پس از یک رکورد تعداد 4,213 مورد جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته تا چهار شنبه 8 صبح در حالی که شمار کشته شدگان افزایش 97 به 2,206. بیش از 20 ، 000 نفر بهبود یافته اند نیز تا کنون.

اما PTI شمارش از اعداد و ارقام گزارش شده توسط کشورهای مختلف و سرزمین های اتحادیه به عنوان 11.45 ساعت قرار دادن در سراسر کشور شمارش از تایید موارد بسیار بالاتر در 70,702 نشان دادن افزایش بیش از 6000 مورد از صبح روز یکشنبه.

آن را نشان داد 2,223 دفاع کرد گرفته شد مرگ و میر و بیش از 22,000 بهبود است.

ماهاراشترا گزارش 1,230 جدید, موارد مصرف دولت شمارش به 23,401 در حالی که آن مرگ و میر افزایش به 868 پس از 36 بیشتر مرگ و میر.

تامیل نادو گزارش 798 موارد جدید و شش مرگ و میر بیشتر در روز دوشنبه. گجرات دیدم 347 تازه موارد و 20 بیشتر مرگ و میر از جمله 268 موارد و 19 مرگ و میر در احمدآباد خود را. در سرمایه های ملی بیش از حد, بیش از 300 مورد جدید تشخیص داده شد.

تازه موارد گزارش شده از کشورهای دیگر نیز از جمله اوتار پرادش و راجستان پنجاب و هاریانا کرالا جامو و کشمیر, کارناتاکا, Bihar و Odisha.

در پنجمین جمله تعامل با رئیس وزرای مودی گفت: وجود منطقی نشانه ای روشن در حال حاضر به عنوان به گسترش جغرافیایی این بیماری همه گیر در هند از جمله بدترین مناطق آسیب دیده و این کمک خواهد کرد که در داشتن تمرکز مبارزه است.

"ما باید دو برابر چالش -"کاهش نرخ انتقال این بیماری و افزایش فعالیت عمومی به تدریج در حالی که پیوستن به تمام دستورالعمل — و ما را مجبور به کار در جهت دستیابی به این اهداف," او گفت:.

مودی گفت: همه باید درک کنند که جهان اساسا پست COVID-19 و جهان خواهد بود می دانم referrred به عنوان "قبل از کرونا" و "post-کرونا" به عنوان مورد با جنگ های جهانی.

او گفت: راه جدید برای زندگی خواهد بود در اصول 'Jan Se Lekar Jag تک و یا از یک فرد به کل بشریت و همه باید برنامه ریزی برای این واقعیت جدید.

"حتی به عنوان ما در خروج تدریجی از مستند ما باید همواره به یاد داشته باشید که تا ما فراموش نمی کنید برای پیدا کردن یک واکسن یا یک راه حل بزرگترین سلاح ما برای مبارزه با این ویروس است که, اجتماعی, فاصله," مودی گفت.

او همچنین گفت که پیشنهاد شب حکومت نظامی مطرح شده توسط بسیاری از وزرای ارشد قطعا تصریح احساس احتیاط در میان مردم است.

درخواست همه وزرای ارشد برای انتقادات و پیشنهادات خاص در این مستند توسط مارس 15 مودی از آنها خواست تا به یک استراتژی گسترده ای در مورد چگونه آنها می خواستند برای مقابله با این مستند در کشورهای مربوطه از جمله در "تفاوت های ظریف مختلف در طول و پس از کاهش تدریجی از مستند".

او همچنین پرچم نگرانی در مورد گسترش بیماری های دیگر از COVID-19 در طول بادهای موسمی و پرسید: برای تقویت پزشکی و سیستم های سلامت.

مودی گفت: او را دیدم بالقوه برای گردشگری داخلی بخش و تاکید بر نیاز به فکر می کنم از این خطوط همان. در از سرگیری خدمات قطار گفت: لازم بود برای افزایش فعالیت های اقتصادی اما همه راه ها را نمی شود از سر گرفت.

مودی گفت که او احساس می کند در خوش بینانه زمانی که حتی یک دولت واحد بود با صدایی محزون و این عزم جمعی را هند برنده شدن در آن COVID-19 مبارزه است. او گفت: پس از COVID دوران را فرصت هایی که هند باید اهرم.

قبلا در یک نشست خبری در COVID-19 وضعیت اتحادیه های وزارت بهداشت مشترک وزیر Lav Agarwal گفت: برخی از شیوع نسبتا زیادی را متوجه شده و در مکان های خاص و مهم است که تمرکز بر مهار تلاش برای اطمینان حاصل شود که این کشور رسیدن به جامعه انتقال مرحله.

او همچنین گفت که افرادی که دچار علائم کروناویروس باید به مخفی کردن و به جلو می آیند به گزارش, به طوری که آنها را به موقع درمان و همچنین گسترش عفونت به اعضای خانواده خود و دیگران است.

تصریح می کند که این ویروس شیوع است و هیچ ربطی به نژاد و مذهب و منطقه و دولت را تمرکز بر شناسایی جیب که گزارش شده است تعداد زیادی از موارد برای اجرای قوی مهار اقدامات است.

در طول تعامل خود را با نخست وزیر و برخی از وزرای ارشد نیز به دنبال اقدامات به گسترش پزشکی و سلامت زیرساخت ها از جمله برای COVID-19 تست در حالی که بسیاری از آنها نیز خواستار پشتیبانی مالی برای دولت با توجه به همه گیر داشتن آمار سخت های مختلف تولید درآمد فعالیت های اقتصادی.

دهلی وزیر Arvind Kejriwal گفته شده است که مورد علاقه اجازه می دهد تمام فعالیت های اقتصادی محرومیت در شناسایی و مهار نمایند.

West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت: این مرکز می خواستم یک سخت lockdown اجرای یک سو اما از سرگیری آموزش خدمات دیگر.

رئیس وزرای تامیل نادو و Telangana مخالف از سرگیری قطار مسافری خدمات است که در حال برنامه ریزی برای شروع روز سه شنبه با انتخاب قطار ویژه برای گرفتن رشته کارگران مهاجر به مکان های مادری خود.

این وزارت خانه گفت: تنها افراد بدون علامت با تایید بلیط را مجاز به سفر در 15 قطار عملیاتی شود از روز سه شنبه. رزرو آنلاین شروع برای این قطار در روز دوشنبه پس از مدتی تاخیر با توجه به ویژگی های قطعی و برخی از مسیرهای رو به طور کامل رزرو شده در عرض ده دقیقه.

راه آهن در حال اجرا است 'مهاجر ویژه' قطار برای گذر گاه کارگران مهاجر پس از مارس 1, اما این خواهد بود که اولین بار در نزدیک به 50 روز است که عموم مردم نیز می توانید انجام سفر با قطار حتی اگر پرواز و بین دولت خدمات اتوبوس به حالت تعلیق باقی می ماند که از هم اکنون تا مارس 17.

ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray خواسته مودی برای نشان دادن "خاص و بتن جهت" در بخش مستند و گفت: ایالات متحده خواهد پیاده سازی است. او همچنین درخواست نخست وزیر برای شروع محلی قطار در بمبئی برای خدمات ضروری کارکنان مشغول به کار در این شهرستان است.

بمبئی coronavirus شمارش رسیده 14,355 با 791 موارد جدید شناسایی شده در روز دوشنبه در حالی که خود را کشته است 528 در حال حاضر با 20 بیشتر مرگ و میر. حداقل 57 مورد جدید گزارش شده از این شهر Dharavi زاغه.

پنجاب وزیر Amarinder سینگ مورد علاقه گسترش مستند از نظر افزایش تعداد موارد اما با دقت گردد استراتژی خروج حمایت توانمندسازی اقتصادی دولت برای صرفه جویی در زندگی و امن امرار معاش.

برخی از وزرای ارشد همچنین پیشنهاد کرد که ایالات متحده باید اجازه داده شود برای تصمیم گیری اعلام قرمز و نارنجی و یا سبز مناطق پس از در نظر گرفتن واقعیت.

وجود دارد در حال حاضر نگرانی در مورد ظهور مجدد این ویروس در برخی از کشورهای دیگر از جمله چین و آلمان و کره جنوبی, پس از کاهش مستند محدودیت و بیشتر جنبش مردم بودن مجاز است.

پس از ظهور آن در چین در ماه دسامبر گذشته این ویروس مرگبار آلوده شده است بیش از 41 لاخ مردم در سراسر جهان و بیش از 2.8 لاخ از دست داده اند زندگی خود را. بیش از 14 لاخ مردم بهبود یافته اند تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن