براندون Veale ستون: از, امید, ضربات behinds

من را دیده اند بیش از یک استرالیا, فوتبال, لیگ, مسابقه, از جمله زمان فینال (اصل استرالیا سوپر باول) به پایان ر

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

من را دیده اند بیش از یک استرالیا, فوتبال, لیگ, مسابقه, از جمله زمان فینال (اصل استرالیا سوپر باول) به پایان رسید در یک کراوات و تا به حال به پخش از ابتدا زیر آخر هفته.

من به اندازه کافی نیست که به تماشای بازی زمانی که آن را تشکیل هسته نوپای ESPN برنامه نویسی در اوایل 1980s اما پس از زمان به اندازه کافی برای پیدا کردن آن را در کابل پس از اواخر ویرایش شیفت من پیشنهاد می توانید زیر یک بند توضیح:

در استرالیا قوانین دو تیم از 15 بچه های جمع آوری شده در یک میدان بزرگ کنید و سعی کنید برای پیشبرد قرمز فوتبال نسبت به تیم مقابل را مجموعه ای از چهار goalposts. شما نمی توانید آن را پرتاب و شما باید به پابه (مستطیلی) توپ یک بار در در حالی که اگر شما با آن اجرا کنید اما اگر شما ضربه توپ را به هم تیمی خود در پرواز از یک فاصله خاص او می شود یک ضربه آزاد که توسط یک راه ساده تر برای پیشبرد توپ. بچه های دیگر احتمالا پرش با او برای گرفتن این ضربات است که می تواند ایجاد یک وضعیت است. اگر شما ضربه آن را از طریق وسط سه شکاف که یک هدف و ارزش شش امتیاز. لگد زدن به آن را از طریق طرف شکاف است به نام پشت و ارزش یک.

تیم لگد چندین behinds و چند هدف را از یک بازی است. من هنوز هم پیدا کردن "لگد زدن behinds" شوخی خنده دار اما نه به عنوان خنده دار به عنوان این واقعیت است که استرالیا تلفظ اولین "روز بو."

AFL اقدام به فورد از طریق COVID-19 همه گیر شروع فصل آن در اواسط ماه مارس فقط به عنوان بقیه ورزش های دنیا آمد ریزد در اطراف ما. آنها فکر می کردند که تا به حال گرفته شده احتیاطی لازم وجود داشت در حالی که طرفداران و البته و فصل (و منحصر به فرد بازی) بوده است (به حساب ممکن است برای توقف.

آنها تا به حال ساخته شده آن را تمام راه را از طریق اولین آخر هفته قبل از AFL مدیر عامل Gillon McLachlan sheepishly رفت و قبل از این دوربین اعلام کرد که لیگ خواهد بود به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل آخرین آخر هفته در ماه مه. تماشای کنفرانس مطبوعاتی در آپارتمان من در مینه سوتا در نیمه های شب آن را احساس کمی شبیه به تماشای آخرین نور بیرون رفتن در سراسر شهر بود خاموشی.

در وسط یک بحران دو و نیم ماه به نظر می رسد مانند یک مدت طولانی. دو ماه و نیم از زمان نوشتن این مقاله این است که آغاز یک سال تحصیلی جدید تا پایان تابستان و تقریبا روز کارگر.

McLachlan بود در صف مقابل در مورد مالی طوفان جلوتر و گفت: "می گویند این است که جدی ترین تهدید برای ما بازی در 100 سال کتمان حقیقت است." مردم furloughed و در زمان پرداخت کاهش در هر تیم سازمان است.

خوشبختانه برای آنها بسیار تعلیق شد و با توجه به ملی محدودیت های مسافرتی است که تنها کمی پس گرفت. استرالیا تا به حال کمتر COVID-19 نفر از شهرستان Hennepin و تنها 102 مرگ و میر در سراسر کشور.

این یک استدلال برای پرتاب باز کردن درب از مینه سوتا در عرصه های ورزشی. به عنوان یک بومی Michigander من خودم گاهی اوقات رها که من نمی باید به دنبال ببر پیستون یا قرمز بال راست در حال حاضر. استرالیا استرالیا و مینه سوتا مینه سوتا و هر دو مکان را منحصر به فرد خود را بهداشت عمومی مزایا و معایب به حرکت.

اما به عنوان من تماشا بریزبن شیرها و Fremantle کامیون و پا زدن خود را به اهداف و behinds زنده اواخر در شب جمعه, من متوجه شدم که من از تماشای چیزی است که آغاز شده بود و در میان همه گیر متوقف شده بود دوباره آغاز شده است. این احساس تا حدودی مانند دیدن زمین در انتهای یک اقیانوس سفر. این ممکن است به عنوان امید زیادی به آپارتمان من تا به حال دیده می شود در سه ماه گذشته.

طرفداران هنوز هم مجاز نیست در Gabba, برای روز بازی اما برخی از مناطق اجازه محدود حضور و غیاب. در نیوزیلند که در آن آنها انجام داده ایم و حتی بهتر در برابر coronavirus عمومی به طور کامل دعوت به تماشای لیگ ملی راگبی در فرد است.

من گزارش می دهند که شیرها برنده 12 (اهداف) و 9 (behinds), 81 به 10, 9, 69, هر چند بریزبن آن را دور تا آخرین لحظه.

من همیشه می خواستم برای رفتن به استرالیا و دیدن یکی از این بازی ها زندگی می کنند. در اصل آن بود چون من فکر می کنم استرالیا قوانین ممکن است حتی بیشتر خنده دار به تماشای با یک زن و شوهر از فاستر در من (نیز آن را در زمستان در بریزبن آب و هوا در کم 70).

اما در حال حاضر من خودم مایل به این فوتبالیست' دست. هیچ را که یک چشمک و یک نقطه. بسیار بهداشتی تر که در راه است.

شاید وجود خواهد داشت یک روز که در آن آمریکایی ها و استرالیایی ها را لگد COVID-19 را پشت سر گذاشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب