بزرگسالان جوان درایو St. Louis County همه گیر

بنابراین در اواخر ماه ژوئن 23 ساله ساخته شده تصمیم به بازدید از چند میله در برتر — جایی که او را خاص او قراردا

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

بنابراین در اواخر ماه ژوئن 23 ساله ساخته شده تصمیم به بازدید از چند میله در برتر — جایی که او را خاص او قرارداد COVID-19.

برای نزدیک به سه هفته پس از آن او تا به مبارزه سرفه مبارزات به دنبال گفتگو و مشکل در تنفس در هنگام انجام فعالیت های روزمره مانند تمیز کردن و یا بازی کردن بازی های ویدئویی.

"آن را هنوز هم احساس می کند مانند کسی است که به طور مداوم نشستن روی سینه من," او گفت:.

این یک انتخاب است که او تاسف بلکه او با استفاده از به آموزش دیگران — به خصوص به عنوان بسیاری از دوستان او ادامه رفتن به میله.

"فقط به خاطر من 23 را ندارد من شکست ناپذیر" او گفت:.

Kaelyn Cain (Photo courtesy of Nikota Meyer)

Kaelyn قابیل (حسن نیت ارائه میدهد عکس از Nikota مایر)

قابیل متعلق به یک گروه سنی با کمترین تعداد از تایید COVID-19 موارد در سنت لوئیس کانتی.

افراد سنین 20 تا 29 را تا نزدیک به یک سوم از St. Louis County آزمایشگاه-تایید COVID-19 موارد است. این داده ها که نشان دهنده ایالت coronavirus ارقام به عنوان همان گروه سنی منجر تایید عفونت با بیش از 23 درصد از دولت این موارد است.

اگر چه این گروه سنی جوان است که کمتر احتمال دارد برای پایان دادن به در یک بیمارستان و عواقب نامطلوب کارشناسان می گویند که تعامل خود را با مردم در گروه های سنی بالاتر می تواند عواقب جدی داشته باشد.

"جمعیتی جوان ... تعامل(ع) با افرادی که مسن تر هستند یا این که باید شرایط سلامت — پس از آن قرار می دهد این گروه از افراد در معرض خطر بالاتر برای گرفتن COVID و داشتن شدید است که نسخه ای از بیماری" Essentia بهداشت دکتر راجش Prabhu, یک متخصص بیماری های عفونی گفت.

St. Louis County, بهداشت عمومی, مدیر بخش امی وستبروک گفت: این اطلاعات اصلا تعجب او. بر اساس شواهد او گفت: بزرگسالان جوان هستند احتمال بیشتری برای بازدید از مکان های که در آن آن را دشوار است به فاصله اجتماعی که ممکن است مؤثر بر گروه سنی را تایید COVID-19 تعداد دفعات مشاهده است.

"ما فقط می خواهم برای تشویق مردم به ... به آن مکان بروید و لذت بردن از باز کردن از جامعه مسئول راه" Westbrook گفت. "ما هنوز هم می تواند جلوگیری از جامعه انتقال از اوج یا در حال افزایش است."

Prabhu موافق است. او گفت که او می بیند اغلب دانشجویان نه اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک.

"آنها فقط در معرض خطر بالاتری از انتقال اگر (آنها) پیروی نمی کنند کسانی که اقدامات احتیاطی" او گفت:.

در حالی که بزرگترین اکثر موارد می توان در بزرگسالان جوان آنها به طور معمول نمی توان بزرگترین درصد از بستری مردم و یا کسانی که به صورت شدید نتایج با توجه به COVID-19, Prabhu گفت.

در مینه سوتا بیش از 1500 نفر فوت کرده اند از این ویروس به عنوان پنج شنبه. از کسانی که تنها چهار نفر کمتر از 29.

هنوز علائم در 20 تا 29 ساله بیماران شبیه به کسانی که از بیماران مسن تر که می تواند شامل یک گلودرد و آبریزش بینی و سرفه. بیماران جوانتر هنوز هم می توانید موارد شدید این ویروس و در نهایت در بیمارستان و یا مرگ Prabhu گفت.

"این یکی از چیزهایی ترسناک در مورد COVID — آن را نه قابل پیش بینی" پرابو گفت. "چرا که هر کس را بسیار منحصر به فرد ... این احتمالا یک تعادل بین ویروس و میزبان — فرد — و چگونه سیستم ایمنی بدن خود را دسته که ویروس ها و چه نوع از ویروس یا نسخه شما داشته باشد."

بزرگسالان جوان گروه سنی نیست همیشه بزرگترین بخشی از موارد تایید شده در شهرستان وستبروک گفت.

در شروع این بیماری همه گیر در مارس جوان بالغ گروه سنی بيشترين درصد موارد تایید شده که عمدتا مربوط به سفر است.

سپس, زمانی که بیشتر موارد منتقل شده و در طول دراز مدت مراقبت از امکانات و جمع تنظیمات درصد از COVID-19 موارد واقع در جوانان-بزرگسالان گروه سنی کاهش یافته است, او گفت:.

اگر چه توزیع سن تغییر کرده است, تست معیارها نیز تغییر کرده است وستبروک گفت.

"ما دیدن افراد جوان آینده را مثبت ... این بدان معنی نیست که دیگر مردم نبودند آلوده; آن را فقط آنها را از طریق آمدن به عنوان موارد مثبت به این دلیل که آنها آنهایی که در حال آزمایش است," او گفت:.

در حال حاضر با جوانان-بزرگسالان گروه سنی دوباره ساخت تا بزرگترین بخش از موارد وستبروک گفت که او نگران است. حتی اگر این گروه سنی پایین تر مرگ و مير تعداد فزاینده ای از موارد به معنی بیشتر جامعه انتقال و, به عنوان یک نتیجه عالی بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در تمام گروه های سنی.

شهرستان است که کار با دلوت را در کالج ها برای آماده سازی خود را در خانه و خدمات بهداشتی و درمانی. و سقوط می آیند این برنامه برای افزایش کمک رسانی خود را به مکان های که در آن افراد جوان جمع — بسیار شبیه به توسعه و آماده سازی این شهرستان را با مراقبت دراز مدت امکانات وستبروک گفت.

قابیل شده است برخورد با این ویروس بیش از 20 روز — و او گفت: آن را بهتر. او بیش از آخر هفته که او ذات الریه و افيوژن پريکارد است که در مایع اطراف قلب او.

"هر جنبه ای از آنچه که من به طور معمول انجام دهید این است که قطعا تحت تاثیر قرار, و (آن را) بدتر کیفیت من از زندگی," او گفت:.

او امیدوار است او داستان است زنگ خطری برای دیگران سن او.

"(دوستان من) در حال دیدن من بود و آنها هنوز در حال بیرون رفتن" او گفت:. "مردم در حال انجام آن را به طوری که آن را نگران کننده برای من دانستن اینکه چه چیزی می تواند رخ دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب