Pooja Julia از جان گذشته برای از سرگیری کامل-آموزش زمان

به مدت چهار ماه در حال حاضر Pooja Julia شده است تلاش برای تناسب اندام و در محدوده خانه خود را در حصار. اما کشت

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

به مدت چهار ماه در حال حاضر Pooja Julia شده است تلاش برای تناسب اندام و در محدوده خانه خود را در حصار. اما کشتی گیر اذعان تمام وقت آموزش نمی تواند تکرار در صفحه اصلی.

دست زدن به تغییر

"ماه اول بسیار سخت بود چرا که ما در حال استفاده بودن در خانه برای مدت طولانی. حتی زمانی که ما وجود دارد که ثابت می شود یک روال آموزش. این بار متفاوت است چرا که ما می توانیم گام به گام و به صداقت و حتی خانواده های ما مطمئن بودیم که چگونه که مسئولیت رسیدگی به تغییر" 26 ساله گفت: هندو.

Pooja موفق به دریافت یک حصیر در خانه در مارس و یک کشتی گیر محلی ماندن با او. او در حال انجام همه چیز را برای اطمینان از ایمنی خود را.

"پسر من با باقی می ماند بسیار نزدیک است اما نمی توان خانه," او گفت:. همچنین او در انتظار پرسپولیس و استقلال از هند یا سای به طلسم از برنامه های آینده.

مجروح و توانبخشی برای تقریبا تمام 2019, Pooja است طبعا در یک محل دشوار است. او از دست رفته 2019 جهان به دلیل صدمات و پس از شکست به 18 سال Anshu ملک در 57kg محاکمه در حال حاضر موکول مقدماتی آسیا و از حساب برای توکیو بازی های المپیک است.

با WFI نشان می دهد که وجود دارد خواهد بود تازه محاکمه 2021, Pooja دیگر فرصتی برای ایجاد برش برای توکیو است. اما با بسیاری از جوانان تبدیل شدن به واجد شرایط در سال آینده آن را نیز افزایش رقابت در آنچه که در حال حاضر یکی از شلوغ ترین وزن دسته بندی.

"بسیاری از ورزش را از سر گرفت آموزشی از جمله بوکس, اما بر خلاف دیگران کشتی گیران نمی توانند قطار به درستی و بدون یک شریک مبارزه. در آن حس ما بیشتر از جان گذشته برای بازگشت به full-زمان آموزش است.

"اما با همه محدودیت ها و من مطمئن هستم اگر که امکان پذیر خواهد بود حتی اگر وجود دارد یک اردوگاه.

"البته اگر آن را اجباری می شود, پس از آن وجود خواهد داشت هیچ گزینه. اجازه دهید ما صبر کنید و تماشا کنید," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب