SC حاضر به سرگرم Jairam رامش درخواست جهانی امنیت غذایی در طول Covid-19

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:56:27 pm آن گفت: این درخواست باید دقیق نمای

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:56:27 pm
SC refuses to entertain Jairam Ramesh's plea on universal food security during Covid-19 آن گفت: این درخواست باید دقیق نمایندگی به مرکز است که باید نگاه به توسط دولت است.

دیوان عالی کشور روز سه شنبه حاضر به سرگرم ارشد کنگره رهبر Jairam رامش درخواست به دنبال دستورالعمل ها را به مرکز و ایالات متحده برای اطمینان از پوشش جهانی از امنیت غذایی در طول Covid-19 همه گیر و از او خواست تا یک نمایندگی اتحادیه دولت است.

آن مشاهده شده است که مردم با نزدیک شدن به بالا و دادگاه طبق ماده 32 قانون اساسی بدون هیچ گونه نمایندگی به مقامات دولتی.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, سانجی کیشان کال و B R Gavai که در زمان این موضوع از طریق ویدئو کنفرانس گفت: دادگاه پیدا کرده است که نارضایتی های مطرح شده در دادخواست شده اند را به اطلاع دولت این اجازه می دهد که دادخواست خارج شود.

آن گفت: این درخواست باید دقیق نمایندگی به مرکز است که باید نگاه به توسط دولت است. ارشد مدافع سلمان خورشید ظاهر می شود برای رامش گفت: موضوع مطرح شده در دادخواست مربوط به امنیت غذایی و درخواست خود بود و کلام در فریم ملی امنیت غذایی عمل از سال 2013 است.

او گفت: چند نفر باید رفت و برگشت از محل کار به مکان های مادری خود و آنها به عنوان کارت های جیره غذایی محلی منطقه که پذیرفته شده توسط مقامات در منطقه که به آنها بازگشته اند.

برخی از کارگران مهاجر حتی نمی باید کارت های جیره غذایی او اضافه شده است. نیمکت خواسته Khurshid که آیا هر نمایندگی ساخته شده است به مقامات مربوطه. او اذعان کرد که هیچ نمایندگی ولی گفت که مهم بود نه خصمانه و تنها در نظر گرفته شده برای کمک به دولت در خدمت مردم است.

روی نیمکت گفت: مشکل این است که مردم در حال نزدیک شدن دادگاه طبق ماده 32 بدون ساخت یک نماینده به دولت و از جمله دادخواست باید قبل توسط برخی از ابتکار عمل.

Khurshid گفت: دولت اعلام کرده است برای دو برابر شدن جیره غذایی دارندگان کارت اما آنچه اتفاق می افتد به کسانی که یا اصلا آن را در تمام و یا آن را ندارید و با آنها در زمان نیاز است.

او گفت: دولت یک جیره کارت طرح هنوز به شکل گرفتن و تا آن زمان apex حکم دادگاه در سواراج Abhiyan مورد جایی که در آن اعلام شد که کارت های جیره بندی نخواهد بود و لازم است در طول بلایای طبیعی مانند کششی باید اجرا شود.

به این نیمکت گفت: کسی نیست که در محلی به محل کار ممکن است مشکل داشته باشند اما برای کسانی که بازگشته اند به مکان های مادری خود دولت می تواند مراقبت از آنها. آن گفت که در یک وضعیت مانند coronavirus یا Covid-19 همه گیر که در آن مشکلات زیادی است برخی از انحرافات ممکن است.

روی نیمکت گفت: آن را می توانید بپرسید وکیل عمومی Tushar مهتا ظاهر می شود برای این مرکز به نگاه به شکایات مطرح شده و مشاهده شده است که امیدوارم پس از فاز سوم از مستند چیزهایی که باید شروع به دنبال. مهتا گفت: دولت در نظر نمایندگی با احترام و در سمت راست به صورت جدی. رامش گفت: در دادخواست خود را که گزارش ها نشان می دهد که بخش های زیادی از فقیر و آسیب پذیر در حال گرفتن غذا در طول مستند.

سابق اتحادیه وزیر معتقد است که شده است وجود دارد حاد کمبود مواد غذایی ناشی از سراسر کشور مستند وجود دارد و نیاز برای اجرای ملی امنیت غذایی عمل می کنند (NFSA) 2013 و اقدامات دیگر.

او به دنبال دستورالعمل ها را از دادگاه که نیاز جیره کارت برای تامین جیره در سیستم توزیع (PDS) بود آرام در طول همه گیر بنابراین به عنوان برای کمک به کاهش کمبود مواد غذایی و جلوگیری از مرگ و میر.

کنگره رهبر گفت: پس از شروع از مستند وجود داشته است مختلف خانواده ها به خصوص کسانی که از به حاشیه رانده شده پس زمینه که تحت پوشش این NFSA هستند و نیاز مبرم به جیره.

"در حقایق و شرایطی که در بالا ذکر آن است که بیشترین احترام و دعا کرد که این دادگاه ممکن است لطف خوشحال و برای صدور حکم در ماهیت mandamus یا هر حکم سفارش و یا جهت به پاسخ دهندگان به اطمینان حاصل شود که ملی امنیت غذایی, عمل, 2013 در حال اجرا با دقت تمام متحده" درخواست گفت.

آن را نیز به دنبال یک جهت برای مقامات صالح برای انجام دور با نیاز اجباری از انتشار دانه ها در برابر تولید کارت جیره برای دوره مستند.

رامش نیز به دنبال دستورالعمل ها را از دادگاه روشن است که خانواده ها خواهد بود معاف از Aadhaar مبتنی بر بیومتریک احراز هویت برای به دست آوردن foodgrains تحت PDS.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب