برخی از بیمارستان های انتخاب شده برای آزمایش های بالینی احتیاط در مقابل 'ممکن' جدول زمانی

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 4:32:03 am تست در ما

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 4:32:03 am
Covid hospitals, Covaxin clinical trials, Coronavirus vaccine, Mumbai news, Indian express news تست در ماندالا در بمبئی جمعه. (عکس: Amit Chakravarty)

در آن نامه شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) است گفت: 12 بيمارستان انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از Covaxin به "اطمینان حاصل شود که موضوع ثبت نام آغاز شده است بعد از جولای 7". در حالی که تنها شش موافقت کردم از اخلاق خود کمیته تا کنون برخی از بیمارستان ها هشدار داد در برابر جدول زمانی تعیین شده توسط ICMR.

چهار نفر از شش که موافقت کردم — Gillurkar Multispecialty بیمارستان (Nagpur), Jeevan Rekha بیمارستان (بلگایوم), Prakhar بیمارستان (کانپور) و رعنا بیمارستان و مرکز تروما (گوراکپور) — کوچک هستند بیمارستان های خصوصی هستند که نه مراکز تحقیقاتی و نه متصل با هر کالج پزشکی.

حداقل هفت نفر از 12 دانشکده های پزشکی و یا بیمارستان های دولتی.

"ما اعمال می شود برای تایید از کمیته اخلاق چهار روز پیش. جلسه نهایی برنامه ریزی شده بود امروز. هنگامی که ما دریافت تایید ما شروع خواهد شد به دنبال شرکت کنندگان از طریق ایمیل و رسانه های چاپی. اما برای شروع ثبت نام از تاریخ 7 ژوئیه غیر ممکن است," گفت: دکتر سانجی Rai از AIIMS-دهلی نو است.

"اگر یک فرد واکسینه بدن را 28 روز به تولید آنتی بادی. از لحاظ تئوری این امکان وجود دارد برای دیدن اگر آنتی بادی تولید در شرکت کنندگان در ماه اوت 15. اما عملا آن را غیر ممکن است برای ارائه به تایید اطلاعات توسط آن است. تصویب کمیته اخلاق می گیرد, زمان انتخاب و معیارهای ثبت نام زمان طول می کشد. ساخت واکسن امکان پذیر است برای استفاده عمومی را یک سال یا بیشتر گفت:" دکتر Venkat رائو, اپیدمیولوژی با موسسه علوم پزشکی و مجموع بیمارستان Jajapur (Odisha) بود که در اوایل درگیر در شش واکسن حصبه و آنسفالیت ژاپنی محاکمه.

او گفت: این بیمارستان است که دریافت تماس از چندین پزشکان مایل به شرکت دارای یک پایگاه داده از افراد است.

واکسن اوت 15: دانشمندان می گویند ICMR ادعای پوچ و خطرناک

در SRM بیمارستان و مرکز تحقیقات Kancheepuram بدون آماده سازی شده اند ساخته شده تا کنون است. تصویب کمیته اخلاق است در انتظار. "این نامه از ICMR آمد دیروز. ما نمی هر گونه ایده در مورد جدول زمانی و یا پروتکل. چگونه ICMR صادر کرده است دستورالعمل در کوتاه مدت متوجه چنین است که یک ماده از نگرانی گفت:" یک دکتر از بیمارستان است.

با تنها چهار روز باقی مانده برخی از این بیمارستان ها در حال حاضر رسیدن به سلامت کارگران, ارسال پیام در واتساپ گروه ها و تماس های تلفنی در جستجوی خود را برای "داوطلب سالم".

Dr Chandrashekhar Gillurkar از Gillurkar Multispecialty بیمارستان در ناگپور گفت: او شروع به ارسال پیام های خود را در محلی واتساپ گروه. "ما قصد داریم به شروع ثبت نام در ژوئیه 7. ما در حال حاضر کمیته اخلاق را تصویب. من نیز خواسته کارگران بهداشت و درمان بر روی زمین به دنبال داوطلب سالم," او گفت:.

بیمارستان است که به دنبال در یک حجم نمونه 50 نفر برای فاز-I. آنها باید بین 18-55 سال با قلب کلیه کبد یا ریه بیماری و دیابت کنترل نشده و یا فشار خون بالا. "هنگامی که ما کوتاه شرکت کنندگان ما انجام غربالگری اولیه گفت:" دکتر Gillurkar.

در ویساکاپاتنام Dr R Vasudev دولت-اجرا پادشاه جورج بیمارستان گفت که او تا به حال دریافت حداقل 20 تلفن تماس 10 از آنها از پزشکان نشان می دهد تمایل برای پیوستن به دادگاه. او گفت که او هنوز به رویکرد کمیته اخلاق برای تصویب. "ثبت نام و انتخاب را 3-4 روز. اما ما نمی توانیم بگوییم که آیا یک واکسن موثر است یا نه در عرض یک ماه," او گفت:.

Dr Dhananjay Lad, مدیر عامل كروم تحقیقات بالینی خصوصی با مسئولیت محدود & گردشگری پزشکی است که نظارت دادگاه با Redkar بیمارستان و مرکز تحقیقات گوا گفت: بیمارستان کارکنان داده خواهد شد و اولویت اول. بیمارستان است که به دنبال در یک حجم نمونه 150 نفر از شرکت کنندگان به مرحله I و II. "ما همچنین با استفاده از جزوات و پیام های واتساپ," او گفت:.

Dr Prabhakar ردی از نظام موسسه علوم پزشکی حیدرآباد نیز گفت: او شده است تماس گرفتن از افرادی که مایل به بخشی از محاکمه. بیمارستان است و در عین حال برای دریافت تایید از کمیته اخلاق. "در یک زمان از همه گیر این روند می تواند سریع ردیابی. ما در حال برگزاری یک جلسه فردا برای بحث در مورد دوره بیشتر از عمل است. ما طناب در 30-40 شرکت کنندگان," او گفت:.

Dr Chandrakant سینگ از AIIMS-پتنا گفت: اخلاق در کمیته برنامه ریزی شده است برای دیدار با نگاهی به نهایی تماس بگیرید. "این یک وضعیت اضطراری و ما نمی توانیم از دست دادن مردم است. من می خواهم برای قرار دادن تبلیغات در روزنامه ها و همچنین پست در گروه واتساپ برای رسیدن به جمعیت عمومی" او گفت:.

دکتر آمیت Bhate از Jeevan Rekha بیمارستان بلگایوم گفت: او به دنبال در یک حجم نمونه 200 نفر برای فاز I و II. "پس از ICMR خواسته است ما را به ارائه نتایج ما سعی خواهیم کرد بهترین های ما به پیروی. ما هنوز به شروع ثبت نام اما تبلیغات در مورد واکسن به شما کمک در گرفتن رضایت," او گفت:. Jeevan Rekha است که یک مرکز تحقیقاتی, اما انجام آزمایشات بر روی حصبه قبل از آن, او گفت:.

"این که آیا ما می توانیم داده های اولیه توسط اوت 15 بستگی به قانونی گواهی عدم سوء پیشینه. پس از تصویب کمیته اخلاق ما منتظر کارآزمایی بالینی رجیستری به صدور یک نامه. ما هنوز واکسن را دریافت کنند. این ثبت نام شروع خواهد شد تنها پس از آن گفت:" دکتر Savita ورما از PGIMS, روتک.

او گفت: ممکن بود برای تولید برخی از داده ها بر روی 100 یا بیشتر افراد در ماه اوت 15. "اگر ایمونوگلوبولینها افزایش چهار برابر واکسن در نظر گرفته شده است و موفقیت ما در حرکت به مرحله بعدی" ورما گفت.

Dr Jeetendra Kushwaha مشاور پزشک با Prakhar بیمارستان در کنپور بخشی از یک آیورودا محاکمه به استفاده از روغن های گیاهی برای جلوگیری از گزش پشه برای کنترل مالاریا در سال 2018 است. بیمارستان راه اندازی آن کمیته اخلاق در سال 2018 است.

رعنا بیمارستان و مرکز تروما در گوراکپور متخصص در IVF خدمات. آن شرکت نکرده در هر آزمایش واکسن تا کنون. آن کمیته اخلاق قرار بود در ماه ژانویه این سال است.

افزایش نگرانی بیش از برخی از بیمارستان های انتخاب شده برای آزمایش های بهداشت عمومی کارشناس Anant Bhan گفت: "آیا این موسسات توانائی برای انجام چنین محاکمه ؟ زیرساخت ها و تخصص های مورد نیاز است. چگونه بسیاری از بیمارستان ها تجربه به آن را انجام دهد؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب