دلوت شورای تاخیر عمل در کوهنوردان' ice-کشاورزی طرح در معدن پارک با استناد به همسایگان نگرانی

برخی از ساکنان دلوت را کودی محله هشدار داده اند برابر بیشتر مالیات یک سیستم آب است که در حال حاضر در تلاش برای

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

برخی از ساکنان دلوت را کودی محله هشدار داده اند برابر بیشتر مالیات یک سیستم آب است که در حال حاضر در تلاش برای ارائه مناسب فشار است.

در نامه ای به نمایندگان Machelle پلمی که زندگی در محله 26 سال نوشت: "فشار آب است که اغلب کم و گاهی مسخره ، هیچ الگوی سازگار زمانی که آن را پایین قابل قبول و خوب است."

در طول پنج شنبه شب شورای اسلامی دستور کار جلسه, جلسه اریک شیفر, Duluth, ارشد, مهندس, آب و برق تایید این موضوع گفت: "من فکر نمی کنم وجود خواهد داشت یک اثر در کشورهای همسایه است. آنها زندگی می کنند و متاسفانه در منطقه ای که به اندازه کافی دور تا تپه که همه آنها باید فشار بسیار کم آب در محدوده 25 PSI (پوند در هر اینچ مربع)."

او توضیح داد که دلوت کوهنوردان' ائتلاف نیاز به قرعه کشی در شهرستان آب برای تنها مختصری در حالی که در اوج شب ساعت. چون مسلما آب کم فشار سطح شیفر گفت که این گروه نیاز به ساخت یک ایستگاه پمپاژ در سایت به حرکت آب به سمت بالا صعود, اما او گفت: آن را نمی باید وضعیت را بدتر کند برای همسایه.

Denette لینچ در ادامه به ابراز نگرانی در نامه ای به شورای, با این حال گفت که حتی اگر کوهنوردان محدود با استفاده از آب آنها بین 10 p. m. و 6 صبح آن را هنوز هم ناراحتی همسایگان. "مردم در استفاده از آب در آن زمان بیش از حد" او نوشت و اشاره کرد که مردم کار شیفت های مختلف باعث آنها را به استحمام و یا عمل چیزهایی مانند ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و پس از خورشید پایین می رود.

لینچ همچنین سوال که آیا فشار آب کافی خواهد بود برای ارائه مناسب ایمنی و آتش به محله خود و پیشنهاد این شهرستان انجام کاری برای اصلاح این موضوع اساسی ناکافی فشار آب در این منطقه است.

پس از مشاوره با کارکنان شهرستان با توجه به نگرانی بیشتر کاهش فشار آب Forsman گفت: "من معتقدم که ما باید نسبتا جامد اطلاعات است که آن را به یک مشکل در این محله وجود دارد اما برخی از مردمی که هنوز هم نیاز به دایره با."

Forsman گفت که او و 5 منطقه عضو شورا جانت کندی احساس می کنید راحت تر به تأخیر انداختن عمل در قطعنامه تا شورای بعدی دیدار یک زن و شوهر از هفته.

کندی گفت که جدا از معدن پارک, پروژه, او می خواهد برای کشف چگونه به منظور بهبود فشار آب در آن بخش از کودی محله به خصوص که این شهر در نظر بیشتر در آینده توسعه در این منطقه است.

"من می خواهم این گفتگو به حرکت رو به جلو در راه است که کشورهای همسایه در حال رفتن به احساس می کنید که خود را به خوبی بودن است بودن در نظر گرفته شود," او گفت:.

تحت شرایط انتظار توافق, شهر دولوت موافق به سرمایه گذاری $18,000 گردشگری مالیات برای پوشش هزینه های جدید خط آب در معدن پارک اما کوهنوردان' ائتلاف خواهد بود مسئول برای همه ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری عملیات و هزینه های آب و برق.

Forsman اشاره کرد که بودجه برای خط آب است که شامل به عنوان بخشی از سنت لوئیس راهرو ابتکار با تعیین مالیات بر فروش دلار به وضوح اختصاص داده شده به طور خاص برای, تفریحی, سرمایه گذاری در غرب دولوت.

"من می توانم حس خوش بینی و شور و شوق برای سرمایه گذاری در بخش غربی شهر و من نیز می دانم به خصوص در این بودجه بار آن می تواند به نظر می رسد عجیب و غریب که ما پول برای لوله های آب برای چیزی شبیه به یخ نوردی تپه در یک معدن که ما باید آب-فشار مسائل در محله به طور مستقیم در کنار درب. اما هستند کسانی که دو سطل جداگانه از پول است. آنها کاملا نامربوط چیز" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن