Uddhav Thackeray: ناگهانی مستند اشتباه بود, خواهد بود به همان اندازه اشتباه برای بلند کردن آن را در یک بروید

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 3:47:15 pm ماهاراشترا وزیر Uddhav

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 3:47:15 pm
Maharashtra lockdown, Maharashtra lockdown news, Maharashtra lockdown extensions, Maharashtra lockdown date, Lockdown in Maharashtra last date, Uddhav Thackeraya Maharashtra coronavirus lockdown ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray اشاره a ممکن است گسترش مداوم مستند در دولت (منبع: CMO ماهاراشترا/توییتر)

اشاره به امکان گسترش مداوم مستند در ایالت ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray یکشنبه گفت که "آینده زمان بسیار مهم است" و این که او نمی گویند که آیا این مستند خواهد بود بیش از 31 مه. او همچنین مشاهده کرد که این اشتباه بود برای تحمیل این مستند به طور ناگهانی و می توان آن را برداشته و در حال حاضر همه در یک بار.

"ما نمی توانیم بگوییم که این مستند خواهد بود بیش از 31 مه. ما را به ببینید که چگونه ما رو به جلو خواهد رفت. زمان های آینده بسیار مهم است به عنوان ضرب ویروس چیدن تا" Thackeray گفت: در یک آدرس ویدیویی.

"این اشتباه بود برای تحمیل این مستند به طور ناگهانی. از آن خواهد شد به همان اندازه اشتباه برای بلند کردن آن را در یک بروید. از آن خواهد شد یک دو whammy برای مردم خود ما," او اضافه شده است.

با بیان اینکه مبارزه با Covid-19 رفتن به "سخت تر" از وزیر خواسته مردم را به وحشت نمی به عنوان دولت "آماده فوق العاده با امکانات بهداشت و درمان". او همچنین توصیه ساکنان به اقدامات احتیاطی اضافی در ذهن نگه داشتن آینده فصل باران های موسمی.

ماهاراشترا همچنان باقی می ماند این کانون Covid-19 در کشور با بیش از 47,000 موارد و 1,577 مرگ و میر بالاترین در کشور است.

از سرگیری پروازهای داخلی از روز دوشنبه Thackeray گفت: به او گفته بود به اتحادیه حمل و نقل هوایی عمران وزیر Hardeep سینگ پوری و که او درخواست کرده بود او را به برخی از زمان را به انجام آماده سازی قبل از از سرگیری داخلی مسافرت هوایی.

Thackeray که حزب شیو سنا راه از هم جدا بلندمدت متحد BJP در سال گذشته همچنین گفت که اتحادیه دولت شده است از کمی کمک کند اما اضافه کرد که او نمی خواهد افراط در هر سیاسی mudslinging. "در ماهاراشترا دولت هنوز دریافت آن به دلیل مقدار GST. مراکز سهم بلیط قطار هزینه (برای تسهیل حمل و نقل از کارگران مهاجر به مکان های مادری خود) است و در عین حال برای دریافت شود. هنوز هم وجود دارد کمبود برخی از داروها. قبل از آن ما در صورت کمبود PPE کیت و تجهیزات دیگر," او گفت:.

(ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب