جهان بالا-10 آرجون را در دراز مدت هدف

پس از بازی سه جهانی بدمینتون قهرمانی آن را باید شده اند بسیار مخربی برای M. R. Arjun هنگامی که مردان خود را د

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

پس از بازی سه جهانی بدمینتون قهرمانی آن را باید شده اند بسیار مخربی برای M. R. Arjun هنگامی که مردان خود را دو برابر شریک Shlok Ramachandran به او گفت سال گذشته که او احساس نمی مانند ادامه این ورزش است.

دو رسیده بود یک رتبه بندی جهانی بالا از 32 در سال 2018 اما اغلب لغزش نگه داشته زمانی که آنها نزدیک 40 پله. بنابراین آرجون می تواند درک شریک زندگی خود تصمیم.

23 ساله از کوچی در حال حاضر Ludhiana 20 سال Dhruv Kapila خود را به عنوان شریک جدید — آرایش های ساخته شده توسط اندونزی Flandy Limpele بود که در هند دو برابر مربی تا مارس این سال -- و آنها را به بازی پنج تورنمنت بین المللی با یکدیگر دارند و تولید برخی از آتش بازی بیش از حد.

در تیم قهرمانی در مانیل در فوریه زوج جوان نزدیک به تکان دهنده اندونزی سه بار قهرمان جهان محمد احسن و Hendra Setiawan جهان شماره 2 در نیمه نهایی.

"ما منجر شد 15-11 و ما از دست decider 21-23" گفت: آرجون در یک چت با هندو در روز چهارشنبه.

"بود که تلخ و شیرین نتیجه. تا به حال ما که برنده مسابقه هند را وارد final (کشور تا به حال موفق به کسب برنز). اما این مسابقه نیز به ما این اعتماد به نفس که ما می تواند بازی این بازیکنان در بالا هست. بالا-10 در رتبه بندی جهانی است که در حال حاضر ما در دراز مدت هدف است."

اما فقط زمانی که آرجون احساس کردند که او می تواند بیشتر از خود را با اعتماد به نفس بازی و صعود به رتبه بندی نردبان به سرعت آمد جهانی مستند.

هر چند آموزش بدمینتون است و نه از سر در ملی کمپ و در Gopi Chand آکادمی در حیدرآباد اقدام را آغاز کرده است که در منطقه ای مرکز ورزشی در اینجا و آرجون در حال حاضر در دادگاه.

آرجون که در حال حاضر در رتبه بندی جهانی در ردیف 95 با Kapila تا به تنظیم یک هدف از وارد شدن به بالا-50 در پایان این سال و 30 ماه مه سال آینده.

اما زندگی آسان نیست برای دو برابر بازیکنان این روز است.

"اجتماعی فاصله در محل تک بازیکنان خواهد بود برای اولین بار به عقب بر گردیم به آموزش در ملی کمپ به عنوان به زودی به عنوان مستند برداشته شده است در Telangana و من فکر می کنم آن شروع خواهد شد در ماه آینده. دو برابر اردوگاه می تواند شروع و تا اواسط ماه ژوئن یا ژوئیه اما همه چیز در حال روشن نیست" گفت: Arjun یک افسر با نفت شرکت.

به وضوح Arjun گرسنه است برای بازگشت به مسابقات اقدام است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن