NHL و nhl on nbc رای به قبول CBA و بازگشت به بازی پروتکل

NHL متوقف فصل آن در مارس 12 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. پس از آن لیگ و اتحادیه باید مذاکره استادانه درست

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

NHL متوقف فصل آن در مارس 12 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. پس از آن لیگ و اتحادیه باید مذاکره استادانه درست شده از پروتکل های طراحی شده برای حفاظت از سلامت بازیکنان و مربیان و تیم کارکنان در حالی که اجازه تیم برای تکمیل فصل و جایزه جام استنلی.

نونما پلی آف خواهد شد از ویژگی های 24 تیم - 12 از کنفرانس شرق و 12 غربی - و به جای آن تیم در محافظ حباب در تورنتو ادمونتون بود. چهار تیم برتر هر کنفرانس را بازی round-robin بازی برای کاشت; تیم های دیگر در هر کنفرانس را ملاقات خواهد کرد در بهترین پنج دور مقدماتی. همه دور بعد خواهد شد که بهترین هفت. بدون فن خواهد بود برای ورود به این عرصه است.

این کنفرانس نهایی و نهایی جام استنلی برگزار خواهد شد در ادمونتون را راجرز محل. نهایی می تواند در نهایت به عنوان اواخر به عنوان Oct. 2 و شروع به 2020-21 فصل خواهد شد تحت فشار قرار دادند تا دسامبر.

بازیکنان که تصمیم به انتخاب کردن از رقابت برای دلایل بهداشتی می توانید تا دوشنبه. اردوگاه را اجرا خواهد کرد تا جولای 26, زمانی که تیم را به خود اختصاص داده hub. لیگ مدیران باید گفت که جدا تست مثبت برای COVID-19 در اردوگاه های آموزشی و یا رقابت نمی خواهد به طور خودکار باعث تعلیق از بازی, اما شیوع آنها را به مشورت کارشناسان پزشکی و بهداشتی محلی مقامات برای مشاوره.

شرایط توافق دسته جمعی رسیدگی به ضرر و زیان درآمد NHL پایدار است به دلیل بیماری همه گیر. درپوش حقوق باقی خواهد ماند در $81.5 میلیون در فصل آینده و بازیکنان تسلیم خواهد شد 10 درصد از حقوق خود را. به آنها پرداخت خواهد شد زمانی که لیگ درآمد احیای.

استنلی جام آزمایشی برنامه ریزی شده برای شروع در سپتامبر. 22 با گذشته ممکن است تاریخ Oct. 4.

یک برنامه است که هنوز هم در حال تکمیل برای پوشش تلویزیون از گرد رابین و بازی های مقدماتی یک فرایند پیچیده ضرورت بازی بازی های متعدد در هر روز. زمان شروع برای دور مقدماتی بازی ها در تورنتو خواهد بود در ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و 5 بعدازظهر.. زمان شروع برای دور مقدماتی بازی ها در ادمونتون خواهد بود ساعت 11 صبح و 3 بعد از ظهر تا 7:30 بعدازظهر. اما ممکن است نوسان بسته به پایان بازی های قبلی است.

برای اهداف آماری بازی های انجام شده در round-robin فاز (که شروع خواهد شد در اوت. 2) مقدماتی (فاز آن شروع خواهد شد در اوت. 1) محسوب می شود نسبت به postseason بالغ.

فاز 2 پیش نویس قرعه کشی برگزار خواهد شد پس از بازی های مقدماتی و قبل از دور اول شروع می شود در اوت. 10.

که فاز لازم شد که یکی از هشت مرحله مقدماتی تیم های برنده در سمت راست را انتخاب کنید برای اولین بار به طور کلی. هشت تیم که از دست دادن در دور مقدماتی خواهد بود واجد شرایط برای مرحله 2. پیش نویس برنامه ریزی شده برای اکتبر. 9-10.

___

(c)2020 لس آنجلس تایمز

بازدید لس آنجلس تایمز در www.latimes.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب