J&K: 78 مثبت, Anantnag پلیس خط ظهور به عنوان Covid کانون

نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 3:18:08 am Anantnag گذش

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 3:18:08 am
Anantnag گذشته در منطقه J&K به گزارش اول خود را Covid-19 عفونت در آوریل 16. آن را در حال حاضر دارای بیشترین تعداد از موارد در J&K با 236 تست مثبت است.

یک پلیس در جنوب کشمیر پدید آمده است به عنوان جدید Covid-19 کانون در دره با 78 پرسنل پلیس — ارسال شده در Anantnag منطقه پلیس خطوط (لاواژ) — تست مثبت است.

مقامات مزاحمت به عنوان بسیاری از کسانی که تست مثبت شد ارسال شده در ظروف سرباز یا مسافر و فروشگاه های لباس و یا سرنشین دار دروازه. آن را نیز باعث وحشت در میان ساکنان که از ترس عفونت ممکن است گسترش به سایر نقاط منطقه به عنوان پلیس باید بدون مانع دسترسی به خانه های مردم در طول عملیات جستجو و در خط مقدم از ضد ستیزه جویی عملیات که به تازگی شدت یافته است.

در حالی که مقامات نسبت به افزایش تهاجمی تماس با ردیابی و تست منابع پلیس گفت: هیچ فوری تماس با ردیابی و quarantining از موارد مشکوک و حتی پس از یک افسر ویژه پلیس آزمایش مثبت دو هفته پیش هنگامی که مقامات بهداشتی بودند انجام تماس با ردیابی یک مسافر از جامو. تنها تعداد کمی از پرسنل پلیس در ابتدا در زیر قرار داده شده است.

"وجود دارد یک نقطه است که عمل به عنوان یک سوپر پخش. SPO برادر سفر کرده بود از جامو و او مثبت بود," گفت: دکتر Peerzada Farhat, Dodol افسر (تماس با ردیابی). "افزایش ناگهانی شما ببینید در نتیجه ما تهاجمی تماس با ردیابی."

در طی یک غربالگری چهارشنبه گذشته هشت نفر پرسنل در لاواژ است که پلیس منطقه و پلیس مسلح رزرو گردان پرسنل آزمایش مثبت است. یکی دیگر از 14 آزمایش مثبت روز بعد با یک افسر ارشد پلیس مسلح به درخواست یکی دیگر از غربالگری — 55 آزمایش مثبت در روز دوشنبه.

Anantnag افسر ارشد پزشکی (CMO) دکتر مختار احمد گفت: همسر یک پلیس از جامو همچنین سفر به سرینگر و آزمایش مثبت است. "من فکر می کنم او یک نقش بزرگتر در گسترش عفونت است. پدر او نیز آزمایش مثبت" دکتر احمد گفت.

یک افسر ارشد پلیس گفت: "وجود دارد, گزارش, پلیس, پیدا مثبت از سراسر کشمیر. اما در دیگر مناطق این بوده است که کنترل بسیار خوبی برخوردار است و این موارد نبوده و مجاز به فراتر از پنج یا شش... اما در Anantnag, ما دیدن آن رفته تقریبا خارج از کنترل است. باید آن را جستوجو کرد آنچه منجر به این افزایش ناگهانی و که در آن دولت های منطقه نشان داد سستی."

Anantnag گذشته در منطقه J&K به گزارش اول خود را Covid-19 عفونت در آوریل 16. آن را در حال حاضر دارای بیشترین تعداد از موارد در J&K با 236 تست مثبت است.

"پلیس در حال حاضر در همه جا. هنگامی که ما در یک ایستگاه بازرسی برای frisking یا ما خانه جستجو چگونه ما می دانیم که پلیس آلوده نیست ؟ " ساکن Anantnag.

Anantnag, SP, Sandeep چودری گفت: توسعه را تحت تاثیر قرار دهد و نظم و قانون و یا ضد ستیزه جویی عملیات. "از 18 مورد از پلیس منطقه مرتبط به نیروی انسانی مستقر در لاواژ. 55 موارد از IR 11 مسلح گردان است که یک واحد مجزا," او گفت:. "ضد ستیزه جویی عملیاتی واحدهای پلیس و کسانی که در برخورد با نظم و قانون هستند نه مربوط به این موارد است. آن را نمی خواهد هر گونه تاثیر در روال انجام ندادی."

در اتهام سستی در تماس ردیابی SP گفت: "اولین لینک به لاواژ پدید آمده در مارس 3 و نمونه برداری از اطلاعات تماس که غیر نظامی انجام شد همان روز. نتایج این گروه در آمد مه 6. نتایج جستجو برای گروه منفی به جز یکی. به عنوان در هر آزمون مجدد protocol, re-نمونه برداری از این گروه انجام شد و در آوریل 8 و 11 و نتایج در 13 ماه مه نشان داد مثبت برای این گروه است."

چودری گفت: "در تماس خود را ردیابی نمونه برداری انجام شد و در آوریل 14 و نتایج دریافت شده در مارس 17 مثبت نشان داد برای 13 نفر". "کل تماس دنباله برای پلیس منطقه ترسیم شد تست شده و فرستاده شده به Covid تسهیلات. نمونه برداری IR 11 مسلح گردان انجام شد و در مارس 16 و 55 نتایج حاصل از آن واحد در آمد, مثبت," او گفت:. "همه پلیس که تست مثبت بودند بلافاصله انتقال به Covid تسهیلات ارائه شده توسط دولت های منطقه است. در طول این تماس ردیابی و تست ورزش بیش از 250 پلیس مورد آزمایش قرار گرفتند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن