احمدآباد مدنی بدن طول می کشد شارژ قراردادی کارکنان به عنوان پرستاران اعتصاب

نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 2:23:19 am قراردادی کارکنا

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 2:23:19 am
Ahmedabad nurses strike, Ahmedabad contractual staff strike, nurses strike Ahmedabad hospital, Indian express قراردادی کارکنان اعتصاب در SVP بیمارستان دوشنبه. (اکسپرس عکس جاوید رجا)

یک ساعت پس از چندین پرستاران قراردادی در یکی از گجرات خط مقدم coronavirus تعیین شده را به بيمارستان رفت و در اعتصاب در اعتراض به کاهش دستمزد تصمیم عوض شد در روز دوشنبه. بعد از آن در روز احمدآباد Municipal Corporation (AMC) اعلام کرد کارکنان قراردادی و برون سپاری سازمان های مشغول به کار در شش بیمارستان های آن به عنوان "تعیین شده Covid-19 کارکنان" آوردن آنها در آن حوزه.

پرستاران رفته بود اعتصاب در AMC-اجرای SVP بیمارستان. یکی از آنها گفت: هند اکسپرس که برخی از پرستاران ارشد دریافت یک ارتباط داخلی چند روز پیش به اطلاع آنها از قریب الوقوع 10-20 ٪ حقوق و دستمزد را کاهش دهد. "برخی از ما که انتظار داشتند می گویند تومان 35,000 ممکن است برای دریافت 22,000 تومان. ما کار بی وقفه و بدون شکایت خطر زندگی ما صرف تا 12 ساعت در PPEs بدون تسکین خودمان و حتی در دوران ما دوره. آنها را به یک حساب کاربری از ما برای هر سه لایه ماسک گرفتن ما امضا برای هر چیز کوچک و در عین حال آنها نمی پرداخت حقوق ما?" پرستار گفت:.

حدود 1,700 کارکنان در SVP بیمارستان از جمله پرستاران و تکنسین های پیراپزشکی کارکنان و مهمان ارتباط با مدیران منابع هستند از یک شرکت خصوصی Updater خدمات با مسئولیت محدود (UDS) مستقر در چنای. Praful Jain, پروژه سر در UDS گفت: "تمام جهان است رفتن را از طریق یک رکود اقتصادی پس از تصمیم گرفته شده برای حقوق و دستمزد بهینه سازی. کاهش برنامه ریزی شده بود برای یک ربع یا بیشتر پس از آن که آنها می شده اند بررسی... اما حالا که تصمیم گیری شده است نورد." در حالی که امتناع از تعیین حقوق و دستمزد کاهش جین اعتراف کرد که حدود 300 نفر از پرستاران شده اند نهفته است.

طبق دستور صادر شده توسط AMC کمیسر Mukesh کومار قراردادی و کارکنان که در حال حاضر تحت شرکت ادامه خواهد داد به کار که در آن آنها مستقر هستند. "بیشتر هیچ شرایط باید تغییر منفی بدون اجازه قبلی از AMC" منظور متحده است.

در میان کسانی که در انتقاد از پرداخت قطع شد حکم BJP. سخنگوی بهارات Pandya گفت: "این شرکت است که این تصمیم گرفته شده است که ناتوان و غیر انسانی است."

یکی از پرستاران در SVP بیمارستان گفت: او پیوست UDS بعد از بیمارستان به نام برای بیشتر کارکنان برای مقابله با Covid-19. "آنها برای اولین بار گفت: کسانی که در Covid وظیفه خواهد پرداخت 500 تومان در روز علاوه بر این به عنوان انگیزه. سپس آنها کاهش می یابد که مقدار به 250 تومان. برخی آن را دریافت کردم ولی نشد. من یک حقوق و دستمزد برش چون من یک کاربر کارکنان اما این فقط خسته کننده... در شب ما کار 12 ساعت. بسیاری از آنها در مواجهه با مشکلات کلیوی به عنوان آنها قادر به رفتن به توالت برای ساعت."

SVP بیمارستان مدیر عامل Ramyakumar Bhatt گفت: "حدود 30-40 کارکنان شرکت کننده در اعتصاب است. ما باید penalising UDS برای قطع پرداخت در طول زمان است... این مقدار مجازات خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت اضافی 20% حقوق برای ماه ژوئن است."

او انکار کرد که آنها تا به حال پرداخت نشده انگیزه ای کرد و گفت آن پرداخت شده بود برای ماه آوریل در حالی که ممکن است غرامت خواهد پرداخت پنج شنبه شب. — ورودی از Ritu Sharma

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن