مدل غربی غیر عملی می گوید: Gopi Chand

رئیس ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand گفت: آن نه معقول به پیروی از مدل غربی کورکورانه به تولید جهانی فروشان و ق

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

رئیس ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand گفت: آن نه معقول به پیروی از مدل غربی کورکورانه به تولید جهانی فروشان و قهرمانان المپیک.

صحبت کردن در یک وبینار انجام شده توسط سای-LNCPE در پنجشنبه Gopi گفت: غربی مدل گران و غیر عملی در کشوری مثل هند. سابق همه, انگلستان قهرمان وجود دارد گفت: نیاز به ترویج ورزش که اساسا هندی.

"در مدل غربی شما نیاز به صرف حدود $10 ، 000 در هر سال در یک ورزشکار است که پدیداری گران است. برای مثال شما نمی توانید ساخت داخل ورزشگاه و همه جا برای بچه ها به بازی بسکتبال و یا 50 متر استخر برای بچه ها برای یادگیری شنا. "اما ما می توانم در یک مقدار زیادی با ترویج ورزش های محلی و فرهنگ ما است. من احساس می کنم در ورزشی مثل کشتی, هاکی, یوگا, kho kho و tennikoit که اساسا imbibed در فرهنگ ما باید با توجه به اولویت بیش از دیگران است."

Gopi بر اهمیت فیزیکی سواد و گفت: ورزش و فعالیت های فیزیکی قطعا کودکان باهوش. او همچنین اضافه کرد که تربیت بدنی (PE) معلمان نقش زیادی در توسعه مردمی و یک نیاز وجود دارد به رسمیت شناختن تلاش های خود را.

"ما باید تغییر تفکر ما از برنده شدن مدال به فراتر از مدال. باید اعتراف کنم من نیز فکر می کردم ورزش, همه چیز در مورد برنده شدن تا زمانی که یک حادثه در طول مربیگری اردوگاه در سال 2015 تغییر دیدگاه من. تنها پس از آن من متوجه اهمیت فیزیکی سواد.

"ما باید تشویق کودکان به بازی های ورزشی به عنوان آن را می سازد آنها را دقیق. بدون ساختار ورزشی مهم برای رشد کودک است.

"کمی بازی های ما بازی در حیاط خلوت ما را ما در اوایل درس در مورد رهبری سازگاری و رقابت است. کسانی که نفرت ورزشی هستند که مجبور به ترک ورزش در اوایل.

"من فکر می کنم نقش PE معلم در سطح توده مردم بسیار مهم است. آنها هستند که کودکان عشق یا نفرت ورزشی. و مانند دیگران PE معلمان باید به رسمیت شناخته شده برای تلاش های خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب