کالج هاکی: Bulldogs مربیان پشتیبانی 3-در-3 اضافه کاری پیشنهاد faceoff تغییرات

این پیشنهاد هر دو دولوت مینه سوتا مربیان اسکات Sandelin و Maura Crowell پشتیبانی به عنوان دوسالانه بحث بر پتان

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

این پیشنهاد هر دو دولوت مینه سوتا مربیان اسکات Sandelin و Maura Crowell پشتیبانی به عنوان دوسالانه بحث بر پتانسیل تغییرات قوانین در هاکی با شدت گرفتن حتی در طول COVID-19 همه گیر است که تعطیل, ورزش, دو ماه پیش.

"شما 60 دقیقه از 5 در 5 برای حل و فصل این بازی چرا دیگر پنج دقیقه؟" Crowell گفت: در این هفته.

این خواهد بود که برای بار دوم در سه فصل که کالج هاکی تلاش برای ایجاد اجماع نسبت به یک به طور منظم فصل اضافه کاری سیاست که Sandlein به عنوان "بیش از همه نقشه است."

Minnesota Duluth's Gabbie Hughes scores against Minnesota State-Mankato during 3-on-3 overtime to give the Bulldogs the victory in a 2020 Minnesota Cup semifinal game at Amsoil Arena in Duluth. (File / News Tribune)

دولوت مینه سوتا را Gabbie هیوز نمرات برابر مینه سوتا امور خارجه-منکیتو در طول 3-در-3 اضافه کاری به Bulldogs پیروزی در یک سال 2020, مینه سوتا, جام حذفی, نیمه نهایی بازی در Amsoil عرصه در دولوت. (فایل / News Tribune)

چهار نفر از این شش نفر را لیگ — NCHC, WCHA بزرگ 10 و اطلس هاکی — و زنان WCHA استفاده می شود 3-در-3 پس اگر لازم است مرگ ناگهانی در ضربات پنالتی به شکستن روابط در کنفرانس بازی در 2019-20 در حالی که هاکی شرق و ECAC مردان و زنان لیگ ادامه داد: اجازه دهید به پایان بازی در روابط بعد از 65 دقیقه است.

"بزرگترین چیزی است که ما نیاز به یک سیاست" Sandelin گفت. "من دوست دارم که (به NCHC پیشنهاد) است که در خط با لیگ ملی هاکی است که بسیاری از ما می خواهید به آن بروید."

همه nonconference به طور منظم فصل بازی — به غیر از مسابقات به پایان رسید پس از 65 دقیقه گذشته دو فصل در هر یک معامله گیر در آخرین تغییر قوانین در سال 2018 زمانی که حذف 3-در-3 و shootouts در ابتدا پیشنهاد قبل از واکنش آن را در زمان خاموش جدول و اجازه هر لیگ را برای خود تصمیم بگیرند چه چیزی برای انجام.

در حالی که حرکت چرخش در حمایت از 3-on-3 OT دوره در این سمت به طور قابل توجهی -- تنها ECAC اعتقاد بر این است به آن را مخالف در لحظه — Crowell, گفت, هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از مربیان در طرف زنان که در "خوب کراوات."

Minnesota Duluth head coach Maura Crowell watches the clock against Minnesota State-Mankato during a 2020 Minnesota Cup semifinal game at Amsoil Arena in Duluth. (File / News Tribune)

دولوت مینه سوتا سر مربی Maura Crowell ساعت به ساعت در برابر مینه سوتا امور خارجه-منکیتو در طول یک سال 2020, مینه سوتا, جام حذفی, نیمه نهایی بازی در Amsoil عرصه در دولوت. (فایل / News Tribune)

"آخرین چیزی که ما (WCHA) می خواهید برای دیدن به عنوان یک لیگ بازی پایان در روابط" Crowell گفت. "اگر شما تنها به مدت پنج دقیقه 5-در-5 شما در حال رفتن به بسیاری از روابط است. پس چگونه شما از آن اجتناب کنید ؟ خوب شما مستقیما به 3-در-3."

Crowell گفت که او نیز طرفدار و نه تغییر قوانین اضافه کاری که در محل مجموعه در سال 2018 اگر یک اجماع نمی توان رسید. هر چه اتفاق می افتد, او نمی خواهند روابط به بازگشت به WCHA.

"من می خواهم یک برنده است. یک دلیل وجود دارد که چرا ما بازی. من می خواهم برای دیدن یک برنده این که آیا آن را برای لیگ امتیاز یا RPI امتیاز" Crowell گفت. "من فکر می کنم چیزی که طرفداران می خواهم, من فکر می کنم که چه بازیکنان ما می خواهند و قطعا به عنوان یک مربی این است که آنچه من به دنبال. بنابراین هر چه خواهد ما را از پایان دادن به روابط چیزی است که من علاقه مند هستم."

مربیان حمایت faceoff تغییرات

Minnesota Duluth forward Ben Alquist (38) focuses on the puck in a face off in first period against Nebraska Omaha Friday, February 7, 2020, at Amsoil Arena. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

دولوت مینه سوتا به جلو بن Alquist (38) بر جن در صورت خاموش در دوره اول در برابر نبراسکا در اوماها روباز انتخابی روز شنبه, فوریه 7 سال 2020 در Amsoil عرصه است. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

در علاوه بر این به اضافه کاری روش های UMD مربیان نیز پرشور در مورد تغییر احتمالی در آینده به faceoffsو نظرات خود را تحت تاثیر اخیر خود را تجربه مربیگری تیم ایالات متحده آمریکا در قهرمانی جهان IIHF حوادث.

NCAA قوانین کمیته بررسی دو faceoff پیشنهادات. یکی که اجازه می دهد حمله تیم را به انتخاب آنچه که طرف را در منطقه faceoff از پس از شکر و تخم مرغ و یا مجازات. دیگر پایان تمرین لگد زدن به مراکز خارج از تساوی برای faceoff نقض.

"من امیدوارم که faceoff حکومت را تغییر می شود که در آن مراکز را دریافت نمی لگد" گفت: Sandelin بود که دستیار مربی و سپس سر مربی تیم ملی آمریکا تیم سوم در جهان IIHF Junior قهرمانی دو سال گذشته. "من یک طرفدار آن است. آن را شبیه به IIHF حکومت که در آن مراکز را دریافت نمی لگد این فقط یک اخطار و در صورت وجود تجاوز و یا چیزی آن را به صورت خودکار مجازات است.

"پس از آن دیده می شود دو سال در یک ردیف من واقعا آن را دوست داشت و من دوست دارم این واقعیت است که خود را به مراکز دریافت نمی لگد. شما ممکن است آن را به عنوان یک تغییر عمده اما این یک تغییر خوب شخصا."

Crowell شده در کادر مربیگری ایالات متحده زیر 18 زنان تیم ملی برای چهار نفر از پنج گذشته IIHF زیر 18 زنان قهرمانی جهان از جمله دو به عنوان سر مربی. او گفت: "داوران در عرصه بین المللی احساس خوبی داشته باشید برای زمانی که به تماس با یک پنالتی در faceoffs.

داوران نیست به دنبال تماس مجازات و بازیکنان منظم تر در faceoffs به این دلیل که آنها به دنبال زمین در جعبه, او گفت:.

"این فقط خیلی سریع تر" Crowell گفت. "این عکس نیست و باید به طور مداوم فشار بال عقب در دایره کنید و سعی کنید به شکستن این مراکز. شما در آن وجود دارد وجود دارد یک هشدار واضح است. در واقع من هرگز شاهد یک پنالتی بیرون آمدن از آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب