در شهر کوچک در ایالت مینه سوتا فروشگاه هدیه بازگشایی زود هنگام هجوم دولت به منظور

پشت ایوان صاحب میشل شاو تصمیم به بازگشایی فروشگاه زیرا فروشگاه های بزرگ مانند وال مارت را می توان باز در این ز

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

پشت ایوان صاحب میشل شاو تصمیم به بازگشایی فروشگاه زیرا فروشگاه های بزرگ مانند وال مارت را می توان باز در این زمان, او گفت:. و دیگر کسب و کارهای محلی افتتاح بیش از مینه سوتا ماهیگیری بازکن آخر هفته ممکن است 9-10, او گفت:.

"من فقط در تلاش برای تغذیه خانواده مانند هر کس دیگری" شاو گفت.

شاو همچنین گفت که در پشت ایوان بسته به طور داوطلبانه در مارس 16.

Walz اضطراری فرمان اجرایی 20-48 آمده است که "فروشگاه های خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر که فروش اجاره تعمیر و نگهداری کالا است که می توان برداشت تا در خارج بدون نیاز به وارد کردن محل کسب و کار محدود و تعامل بین کارکنان و مشتریان ... معاف هستند" از سفارش.

Noncritical کسب و کار شده اند قادر به کار با استفاده از منظقه وانت پس از سفارش امضا شد در 30 آوریل. پشت ایوان انجام شده است منظقه وانت و که هنوز هم یک گزینه شاو گفت. سفارش در پیشبرد سخت است که نه هر کس آگاه است و از بسیاری از اقلام منحصر به فرد در فروشگاه.

شاو گفت: او پس از بازگشایی خواهرش او را فرستاده Facebook posts بیش از آخر هفته از کسب و کارهای دیگر گفت: آنها باز شد.

از کسب و کار شاو ذکر شده تنها یک را می توان یافت در Facebook: پروانش بازار صفحه از مارس 9.

پروانش بازار در Ottertail, Minn., حمل آیتم هایی که در نظر گرفته شده ضروری است, فروشگاه صاحب استفانی Ellingson گفت. این شامل مواد غذایی و گیاهان تمیز کردن وسایل ضد عفونی کننده دست و ماسک او گفت:.

فروشگاه بسته های اولیه در حالی که همه چیز هنوز هم ناشناخته برای کمک به نگه داشتن کارکنان امن Ellingson گفت. اما به دلیل آن در نظر گرفته شده است ضروری کسب و کار پروانش به بازگشایی شد, او گفت:. دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در فروشگاه هستند و همچنین 6 پا نشانگر. در حالی که ماسک لازم نیست که در, فروشگاه, مردم, خوش آمدید به پوشیدن آنها را اگر آنها را انتخاب کنید.

پشت ایوان نیز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی و انجام بهترین خود را در نگه داشتن فروشگاه و اقلام در فروشگاه مقادیر شاو گفت. او و دیگر کارکنان با پوشیدن ماسک و درخواست مشتریان را به انجام همان. وجود دارد همچنین ضد عفونی کننده دست در سراسر فروشگاه و یک سینک برای مشتریان به استفاده از.

پلیس می تواند به اجرای سفارش

شاو گفت: یک ایمیل فرستاده شد به Perham رئیس پلیس به سوال در مورد بازگشایی زود اما پیام بدون جواب رفت.

Perham رئیس پلیس Jason Hoaby گفت که او دریافت ایمیل بیش از آخر هفته اما آن را نمی بیند تا زمانی که او در دفتر خود در روز دوشنبه-پس از پشت ایوان اعلام کرده بود که بازگشایی شد. Hoaby که در حال تهیه پیش نویس یک پاسخ به ایمیل گفت: عدم دریافت پاسخ فوری از اجرای قانون است نه اجازه.

اجرای قانون محلی ندارد قدرت را به کسب و کار اجازه بازگشایی به ماندن در خانه و منظور این است که یک دولت به منظور است که آنها باید اجرا Hoaby گفت. کسانی را انتخاب کنید که برای بازگشایی خواهد شد که به صورت عواقب ناشی از انجام این کار, او گفت:.

هر دو منظقه و حمل و نقل سفارشات مجاز است اما اجازه می دهد مشتریان به فروشگاه است نه Hoaby گفت. اجرای قانون محلی خواهد شد به بررسی هر کسب و کار شکستن فرماندار اورژانس اجرایی جهت شکستن این نظم می تواند به عنوان یک بزه ،

هر کسب و کار است که سوال در مورد بازگشایی و یا آنچه که مجاز است در حال حاضر باید با پلیس تماس بگیرید ایستگاه و صحبت با یک افسر Hoaby گفت.

در همین حال روز دوشنبه, مه 11 Perham شورای شهر تایید شده برای ارسال نامه ای به فرماندار درخواست برای بازگشایی کسب و کار. نامه اعمال به دولت اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک به جلو بروید و بازگشایی در حالی که مطیع مینه سوتا وزارت بهداشت (MDH) و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) دستورالعمل.

"ما فقط تشویق همه کسب و کار به رعایت بخشنامه دولت فرماندار MDH و CDC" Perham شهرستان مدیر جاناتان اسمیت گفت: در یک ایمیل سه شنبه. "ما می خواهیم همه را به در نظر گرفتن سلامت و ایمنی خود و هر کس در اطراف آنها. "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب