الگار Parishad مورد: دادگاه به دنبال گزارش های پزشکی در Varavara رائو سلامت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 3:37:54 pm یک دادگاه ویژه در بمبئی به دنب

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 3:37:54 pm
Court seeks medical report of Varavara Rao یک دادگاه ویژه در بمبئی به دنبال گزارش پزشکی از شاعر و نویسنده Varavara رائو پس از او بستری شد JJ بیمارستان در روز پنج شنبه. (عکس)

یک دادگاه ویژه در بمبئی به دنبال گزارش پزشکی از شاعر و نویسنده Varavara رائو یک متهم در الگار Parishad مورد دو روز پس از بستری JJ بیمارستان. خود را موقت به قید وثیقه درخواست شنیده خواهد شد در تاریخ 2 ژوئن.

رائو به بیمارستان بردند از Taloja زندان مرکزی در Navi Mumbai در روز پنج شنبه پس از او گله و شکایت از سرگیجه و سقوط ناخودآگاه در تلفن همراه خود را. JJ بیمارستان دین Dr Ranjit Mankeshwar گفت رائو را آزمایش کرده است منفی ها برای Covid-19.

قبلا در طول روز رائو همسر P Hemalatha (72) با صدور بیانیه ای درخواست دولت مرکزی و دولت ماهاراشترا و Telangana اجازه می دهد تا اعضای خانواده به یک تماس تصویری با او به منظور تعیین واقعی وضعیت سلامت. او همچنین خواستار آزادی او بر روی زمین است که او دستخوش 18 ماه حبس در ساخته اتهامات بدون هیچ گونه محاکمه.

به دنبال جامع معاینه پزشکی Hemalatha گفت که رائو تا به حال از قبل موجود و مسائل مربوط به سلامت مانند که از شمع و فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر و بزرگ شدن پروستات و اسیدیته. او همچنین خواستار آن شد که اتحادیه وزارت خانه باید مستقیم ملی تحقیقات آژانس را به این مسئولیت.

پس رائو شرکت کرده بود در Telangana جنبش از سال 1969 Hemalatha در بیانیه ای گفت: این Telangana دولت مسئولیت برای مراقبت از سلامت خود رفاه و امنیت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب