را تکذیب کرد, رایگان, جیره, زن و فرزندان او کشتن انبار دارنده kin در پنجاب کپورتهلا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Jalandhar | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 8:07:37 am آنها همچنین گفته

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Jalandhar | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 8:07:37 am
Denied free ration, woman, her sons kill depot holder's kin in Punjab's Kapurthala آنها همچنین گفته او ضربه با میله های چوبی و در نتیجه مرگ او.

یک انبار دارنده برادر بود و گفته مورد ضرب و شتم قرار به پس از مرگ او حاضر به دادن ورقه که در آن رایگان جیره صادر شده است به خانواده یک خانه گارد کارمند که نمی افتد تحت BPL خانواده دسته در پنجاب کپورتهلا در روز سه شنبه.

پلیس باید ثبت نام یک مورد در برابر چهار نفر از جمله سه نفر از اعضای گارد خانه کارمند و خانواده در این زمینه است. متهم شناسایی شده اند به عنوان Debo این Hiome گارد کارمند و همسر و فرزندان او بهلا و آرجون و دوست خود را Nanu.

به گفته پلیس این حادثه در محل دروازه لاهوری محل کپورتهلا زمانی که انبار دارنده Vijay Mahajan برادر آنیل Mahajan (55) توزیع شد ورقه به صورت رایگان جیره معنای BPL برای خانواده های تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan Yojana.

طبق پلیس Debo اصرار برای یک جیره لغزش در آن آنیل پاسخ داد که نام خود را شامل نمی شد در این فهرست است. این زن شروع به بحث با او و او را دو پسر و یکی از دوستان خود را نیز او پیوست. استدلال به زودی زشت شکل و همه آنها شروع به هل دادن آنیل. آنها همچنین گفته او ضربه با میله های چوبی و در نتیجه مرگ او.

سرپرست پلیس کپورتهلا Mandeep سینگ گفت که یک پرونده قتل به ثبت رسیده است در برابر او دو پسر و یکی از دوستان خود را. بازداشت شده است و ساخته شده تا کنون است.

بدن فرستاده شد به محلی مدنی بیمارستان برای یک, پس از مرگ. متهم هستند absconding, پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن