کارناتاکا برنامه های مغذی منو برای Covid-19 بيمار; در اینجا جزئیات کامل

نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:10:39 am با توجه به سفارشا

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:10:39 am
Karnataka coronavirus cases, coronavirus cases Karnataka, Karnataka COVID patients food menu, COVID patients food menu Karnataka, India news, Indian Express با توجه به سفارشات صبحانه خدمت خواهد شد در 7:00 صبح پس از صرف ناهار در 1:00 بعد از ظهر و شام ساعت 7:00 pm. (اکسپرس عکس)

در کارناتاکا دولت در روز چهارشنبه با صدور دستور کارگردانی بیمارستان desginated برای coronavirus بیماران به ارائه مواد مغذی و کیفیت مواد غذایی برای تقویت ایمنی بیماران است.

با توجه به سفارشات صبحانه خدمت خواهد شد در 7:00 صبح پس از صرف ناهار در 1:00 بعد از ظهر و شام ساعت 7:00 pm. دنبال به روز رسانی های زنده در coronavirus وضعیت در کارناتاکا

بیماران خواهد شد در خدمت با راوا Idli در دوشنبه Pongal در شنبه مجموعه-Dosa در چهارشنبه برنج Idli در پنجشنبه Bisi-bele حمام در جمعه چو-چو حمام در شنبه و تنظیم-Dosa در روز یکشنبه.

بخوانید | Karnataka: Bellari DC مناقصات 'بی قید و شرط عذرخواهی" پس از فیلم نشان می دهد بدن Covid قربانیان ریخته در چاله

دولت همچنین کارگردانی بیمارستان ها برای ارائه میوه ها مانند هندوانه و پاپایا و مشک خربزه همراه با سبزی سوپ و فرنی هر روز در 10:00 am. سوپ باید شامل Palak هویج و گوجه فرنگی و Ragi و (ارزن) و راوا فرنی باید به بیماران داده می شود.

به عنوان خوانده شده | دولت Icu کامل, تخت, کوتاه, بنگلور, نبرد در برابر خروش برگ آمبولانس رشته

ناهار در تمام روز شامل خواهد شد یا Roti یا Chapathi همراه با Palya, برنج, dal خوری یا تخم مرغ. در شب (at 5.30 pm), بیماران ارائه خواهد شد با موز کوکی ها تازه خرما و انبه نوار (ویتامین C).

برای شام همان منو تکرار شده است و علاوه بر آن شیر طعم دار داده خواهد شد و در 9 pm.

بخوانید | اعلامیه به 18 بيمارستان در بنگلور به عنوان 52 ساله می میرد

منو آماده شده توسط وزارت بهداشت است که بر اساس این پیشنهاد توسط کارشناسان با توجه به Jawaid اختر اضافی دبیر کل (بهداشت و رفاه خانواده).

اختر نیز کارگردانی این بیمارستان به اطمینان حاصل شود که هزینه های مواد غذایی هر بیمار تجاوز نمی 250 تومان و هزینه های تحت پوشش از بودجه موجود با Arogya Raksha Samithi (ARS) صندوق در بیمارستان و یا امداد رسانی صندوق در سطح منطقه.

بخوانید | هند coronavirus اعداد توضیح داد: بد ژوئن دو لاخ موارد در 12 روز گذشته

کارناتاکا در روز چهارشنبه به ثبت یکی دیگر از افزایش در تعداد موارد با 1,272 موارد جدید ثبت شده در 24 ساعت گذشته. با این که تعداد کل موارد مثبت در این دولت بالا رفته به 16,514. این شامل 253 کشته و حداقل 8,063 ترشحات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن